DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 96 z 202
  • 1
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 202
 #942617  autor: zoltan666
 31 lip 2017, 21:30
Jeżeli jutro wypada 30 dzień od aktywacji usługi "Masz złotówkę..." to do której godziny będą ważne GB? Normalnie pobiera mi złotówkę i przyznaje GB około 20:45.
 #942703  autor: darekka
 01 sie 2017, 11:11
GB i "złotówki" działają do końca doby w, której otrzymasz zaproszenie do reaktywacji czyli do końca dnia następnego po ostatnim(30tym) pobraniu 1zł. bez znaczenia ma godzina pobrania kasy. Ja staram się wydębić prawie całą dobę za zero poprzez reaktywację usługi tuż po północy co daje mi 31 dzień usługi za zero-aby tak robić ZAWSZE pod koniec 31dnia(dzień wcześniej przychodzi zaproszenie) rozłączam poł. internetowe. Czekam do 2-8rano i ślę aktywację.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #942722  autor: darekka
 01 sie 2017, 12:52
Niestety ta oferta jest mocno limitowana i nie da się jej "zrobić"-koniecznym jest aby posiadać numer(starter) rozsyłany w marcu/kwietniu 2016 za darmo przez T i Heyah.

@Taki_tam właśnie o takim kombinowaniu pisałem-daje to nam nawet prawie 24godziny bez opłat(w sumie niemal 31dni).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #942867  autor: zoltan666
 01 sie 2017, 21:48
Nie wiem, czy jeszcze zdarzają wam się problemy z działaniem "Masz złotówkę...", ale u mnie 30 dni minęło bezproblemowo. W prawdzie w tym czasie 2-3 razy rozłączyło mnie na chwilę z internetem, ale nie wiązałbym tego z tą konkretną oferta. Teraz parę dni korzystania z powolnego jak żółw Playa, a potem trzeba będzie wykorzystać GB z kart Orange, które miały służyć na lata, a Orange wywinął numer i karty posłużą jedynie 2 miesiące. ;)
 #942870  autor: kaspeed
 01 sie 2017, 21:56
Problemy to chleb powszedni.Na dziś z reklamacjami.3 reklamacje= brak odpowiedzi 30dniowych.W sumie prosty temat= wygrana z mojej strony. Nie zachowali okresu a pokrętne odpowiedzi w których nie ma dat wskazanych na konkretne reklamacje= sprawa czysta choć dalej walcze. UKE powiadomilem czekam na ich interwencję.Będe w Łodzi to osobiscie jeszcze podrzucę im drukowane emaile niech mają poza elektroniczną wersją.Zobaczymy 2 dni mineły mają zapewne i 30dni na odpowiedź ale juz raz pomogli więc nie mam obaw zbytnio.Jak widzisz ja problemy z Tmobole i nasza uslugą mam cały czas;)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #942967  autor: babcia77
 02 sie 2017, 13:47
Mija miesiąc od aktywowania uslugi i tradycyjnie fakap. ;-)
Usługa włączona 2 lipca. Jako ze nie dostałem wczoraj SMS-a z info ze mogę ją przedłużyć kontrolnie poleciał SMS na 80481. Dziś dopiero zwrotnie info przyszło ze usługa nadal aktywna. A chwile później włączył się Bezpieczny Internet i środki z konta poszli. No to telefonik na infolinie. Odebrali od razu, kumata kobieta, kilak minut i potwierdziła problem. Wyłączyła Bezpieczny internet, środki zwróciła. Mówię ze muszę pracować - na co dostałem odpowiedź że mimo że usługa nie działa mogę korzystać z netu. I fakt - mam net. :-) Przy czym na moje zapytanie odpowiedziała że Bezpieczny internet się dziś nie włączy i powinno działać wszystko. Przy okazji wisienka na torcie: "My wiemy ze wszystkie karty z ta usługą są lekko wadliwe i sprawiają regularnie problemy". ;-)

No i po raz kolejny zauważyłem ze do konta w EBOA może być zalogowana tylko jedna osoba. Albo my albo operator infolinii.

Edit : Za szybko się ucieszyłem. Net już nie działa:

"Informujemy, zgodnie z Regulaminem prędkość Twojego Internetu została ograniczona w danym cyklu z uwagi na wykorzystanie określonej ilości danych
Brak ofert dla posiadanej taryfy. Skontaktuj się z Biurem Obsługi."

SMSMna 80481 znów poszedł. Jak nie będzie w ciągu godziny efektu to chyba znów będzie dzwonione. :-(

Edit 2: Było dzwonione. Chyba kolejna awaria. Stan jest taki że SMS twierdzi że usługa włączona. EBOA i infolinia potwierdzają że nie działa choć włączona. Założono zgłoszenie serwisowe. Ciekawe że tym razem kolejnych dwóch operatorów wiedziało że chodzi o usługę na limitowane karty. Dostałem na przeczekanie pakiet 2 GB żeby móc pracować.
 #942982  autor: kaspeed
 02 sie 2017, 14:46
Heh a widzisz.Specialnie zobaczylem wsio przydziela odpukac prawidlowo.500tB do jutra.Mysle czy nie machnac sobie przerwy w usludze.A wlozyc.karte.z.Orange free

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #943136  autor: babcia77
 03 sie 2017, 08:13
Ta... Stan na teraz:

"Twoj numer juz zostal zgloszony do promocji. O możliwości ponownego zapisania poinformujemy Cie SMSem. Szczegoly oferty na http://www.t-mobile.pl"

W EBOA nie mam pakietów. 30 dni minęło 31 lipca. Od 1 sierpnia nie pobiera złotówki. Zgłoszenie serwisowe wczoraj plus reklamacja.
 #943144  autor: babcia77
 03 sie 2017, 08:49
A godzinę po SMS-e"

"Twoj numer juz zostal zgloszony do promocji. O możliwości ponownego zapisania poinformujemy Cie SMSem. Szczegoly oferty na http://www.t-mobile.pl"

przyszedł kolejny:

"Oferta: Masz zlotowkę - masz no limit na wszystko i do wszystkich została wlaczona i bedzie się odnawiać przez 30 dni. Pamietaj, aby codziennie miec 1zl na koncie na odnowienie oferty. Szczegoly na www.t-mobile.pl"

I bez kolejnego SMS-a mam ponownie włączony pakiet. Pobrało złotówkę za dziś. Czyli na ten sam SMS dwie różne odpowiedzi...
 #943199  autor: babcia77
 03 sie 2017, 11:31
Padło przedwczoraj. Wieczorem nie chciało mi się dzwonić an infolinię. Dziś zadziałało. Normalnie dziś pobrało złotówkę. Reklamacja na 2 dni awarii poleciała jak zwykle - za okres kiedy nie działało. Niby 31 lipca minęło 30 dni od aktywacji usługi ale ich system podawał że ta jest nadal jest włączona. Nie pobierało przez te 2 dni opłaty. Nie dostałem SMS-a że już mogę włączyć kolejny raz usługę na kolejne 30dni. Dziś testowo pchnąłem SMS na 80481 i dostałem zwrotnie 2: o tym że nie mogę włączyć usługi bo aktywna a godzinę potem że włączono ją na kolejny okres. Burdel w tym archeo mają niezły...

Pakiety normalnie pokazuje.
  • Strona 96 z 202
  • 1
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 202
  • 1
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 202