DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 99 z 202
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 202
 #947866  autor: adacomp
 29 sie 2017, 13:44
surface123 pisze:Ale jaki Spam skoro po przyznaniu RWK zgody się wycofuje ;)
Nie cwaniacz bo RWK też ci wycofają ;)
"Jak Kuba Bogu tak i Bóg Kubie"
 #947867  autor: darekka
 29 sie 2017, 13:44
Ludzie przestańcie gadać, że spam jakikolwiek otrzymujecie-ja na 4 numerach uskuteczniam RWK za zgody po kilka razy ale SPAMu jakoś nie dostaję-może to przez fakt wycofywania zgód, a może przez fakt, iż operator nie spamuje. Polecam doczytać jakie te zgody wyrażamy do uzyskania RWK, bo to mocno istotne jest. 8)
Mało tego mam na tych numerach inne zgody marketingowe związane z promocją 12 doładowań po 10zł. za używanie ich karty do konta w TMUB i tu też nic zero, null SPAMu.

P.S. co do ewetualnej utraty RWK po wycofaniu zgód-NIE MOGĄ TEGO UCZYNIĆ, bo żaden zapis nie wymaga(i nigdy nie wymagał) ich aktywności dłuższej niż do momentu przyznania RWK(tj.do 14dni), a jeśliby i "przypadkiem" wcięło RWK to gwarantuje, że oddali by je szybciej niż zabrali-przynajmniej mi... 8) i to z bonusem adekwatnym :lol:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #947868  autor: adacomp
 29 sie 2017, 13:48
Ja tam używałem karty T-M w modemie lub tablecie tylko do danych więc mi SPAMzgody nie przeszkadzały chociaż tablet ma opcję dzwonienia ale powyłączane mam w nim wszystkie dźwięki :)
Gorzej jak masz telefon .
 #947870  autor: darekka
 29 sie 2017, 13:51
Mam i używam w telefonie i nic nie spamują-może mój PESEL i PESEL osoby dla, której nadzoruję jej numery jest na BAD LIŚCIE upierdliwców(za przypadkowe wywianie blokad premium na 4 numerach operator swego czasu musiał oddać utracony hajs i dopłacić rekompensaty, za inne błędy i problemy też musi dopłacać) do, których nie warto dzwonić?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #949704  autor: kaspeed
 08 wrz 2017, 19:19
Coś spokojnie chyba panowie:) U mnie oddali te 300zł 2dni temu aktywowałem od nowa i 3zł wcieło:) połączenie z BOK 94minuty o godzinie 13 .....W dniu wczorajszym. wcześniej 30minutowe proby które również w huuuu długie były i kilkakrotne

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #949739  autor: leszekte
 08 wrz 2017, 21:45
Ja od 22 sierpnia mam problem . Usługa niby działa, pobiera złotówkę, ale transmisje danych mam zablokowaną .Łączy się tylko z m.iboa.pl. Oddali mi 100 zł (30+70) ale transmisji nie przywrócili. Wczoraj poprosiłem o interwencję UKE . Mam heyah, nr 880xxx469
 #949806  autor: darekka
 09 wrz 2017, 11:48
E tam spokojnie :lol: ...u mnie ze 2 dni temu podczas sprawdzania stanu konta *101# wyskoczył mi komunikat potwierdzający aktywację usługi "Bez limitu za 1zł. dziennie"(ta z 300MB na dzień).
Szybki telefon do nich, zgłoszenie techniczne z żądaniem odkręcenia tego(mógłbym sam ją wyłączyć ale konto skruci się do 30dni-niby nie problem, bo za zgody nowe RWK to 14dni maks ale brak pewności czy po takim manewrze nasza usługa będzie działać nakazał mi to zgłosić) i czekam. Najlepsze, że pod kodem *140*296*1# służącym do sprawdzenia czy ta usługa jest aktywna zwrotna informacja podaje, że NIE JEST AKTYWNA, a w MiBOA już pokazuje, że jest...

Co do spokoju to w rozmowie z konsulem przebąkiwał kilkukrotnie, że mieli problemy z naszą usługą ale zostały wyeliminowane i raczej nie powinny się pojawiać. Jeśli komuś coś nie działa dzwońcie do nich niech resetują konta.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #949859  autor: darekka
 09 wrz 2017, 19:49
Nie o koszty tu chodzi, bo te nasze "nędzne" 50 numerów(u nas koło 20) nawet jeśliby nam po stówie dopłacali to promil promila z promila(a może i jeszcze mniej) ich kosztów działalności. Bardziej tu chodzi o fakt,że chyba pogodzili się z naszym uporem maniaka z jakim walczyliśmy z ich próbami uwalenia usługi(reklamacje, żale na publicznych forach odstraszające potencjalnych klientów, rekomensaty itp) w sposób nieoficjalny(chcieli nas zmęczyć abyśmy sami dali "se siana" i zmienili oferte na inną, bo oni kuku zrobić ofercie nie mogą).
Pozostaje jeszcze kwestia naszej przydatności pod względem dawców statystyk i monitorowania poprawności działania sieci-pierwsi prujemy jape do konsuli jak coś chrupać zaczyna... :lol:

Bardziej sensowne jest abyśmy operatora wychwalali, bo jak u nas działa to u innych tymbardziej musi-ta strategia ma sens, bo jeden niezadowolony(nas jest ponad 20 posiadaczy) to kilku klientów odstraszonych. Lepiej abyśmy zadowoleni byli to zwołamy do nich następnych, bo wszystko śmiga, jest tanio za NOLIMIT internetowy(abo za 79,99), sieć wg. ostatnich rankingów jest najszybsza więc tylko brać.
Oby dalej działało bez zgrzytów. 8)

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #950007  autor: kaspeed
 10 wrz 2017, 21:00
Nie wstyd a pojęcie co znacze.Mam oficjalne pismo z przeprosinami za 1rok ponad problemów.Zapewnili że wiecej problemów miał nie będe.Problem jest nadal 3zł zjadło mam prawo do walki o swoje.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #950101  autor: leszekte
 11 wrz 2017, 14:15
Ja od 22 sierpnia nie mam netu . A złotówę codziennie kasują:-) Zgromadzenie geeków zwane "działem technicznym" chyba wróży z kocich flaczków zamiast po prostu zrestartować usługę :-) .
Sprawa zgłoszona do UKE - uporczywie uchylają się od świadczenia zamówionej i opłaconej usługi . Zobaczymy ,jak się to skończy .

T-Mobile - Najlepsza sieć .Tak się reklamują . Cieszę się że są też te gorsze, dzięki którym mogę napisać tego posta!

Info dla pracowników Heyach : nr 880xxx469
 #950111  autor: surface123
 11 wrz 2017, 15:57
Preapiad T-mobile pozostawia wiele do zyczenia ( szczególnie ta usługa )
Może po prostu platforma jest do kitu, nie wiem

Ale od 3 miesięcy mam kilka abonamentów w T-mobile i złego słowa nie da sie powiedzieć, wszystko działa na TIP-TOP i pełny no limit netu także
 #950115  autor: kaspeed
 11 wrz 2017, 16:20
Akurat mam karte z 25zl i 10gb neta i dziala ok.Tylko masz Złotówkę robi problem.Platforma t jest lepsza niz prepaid od Orange.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #950123  autor: Taki_tam
 11 wrz 2017, 17:18
Oferta za 25zl/mc jest zupełnie inaczej zrealizowana niż 1zł/dzień no-limit limitowana wersja. Dlatego jedna działa bez problemu, a druga już nie. Dlatego też jedna ma bardzo dobre wsparcie bo jest szeroko dostępna, a druga to wieczny test na ludziach. Zresztą, tak patrząc na niezawodność, w pierwszej usłudze raz ustawiasz dane na mc, a w drugiej 30 razy na miesiąc. Gdzie jest większa szansa na problem?
  • Strona 99 z 202
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 202
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 202