DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 30 z 202
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 202
 #874290  autor: detmax
 29 cze 2016, 17:25
notsure to zapewne z tą samą konsultantką rozmawialiśmy :smt005 :smt023 , generalnie dość szybko się z nią połączyłem i wręcz identyczne tłumaczenia jak u Ciebie :) , pisz przez miBOA lub spróbuj zadzwonić o nieco późniejszej porze - wtedy powinieneś trafić na bardziej kumatą osobę.
Skayto , ta usługa powinna się zwać - masz złotówkę, masz problemy :smt005
 #874293  autor: notsure
 29 cze 2016, 17:41
Gdybym nie odkupił startera (bo zamówionych oczywiście nie przysłali, czemu mnie to nie dziwi :mrgreen: ) to bym się mocno zastanawiał nad tą nową usługą internetową w nju. Po pół roku 80 GB po roku 100 GB i 29 zł m-c, ale skoro już mam "Masz złotówkę, masz problemy.. " to niestety trzeba walczyć :wink:

p.s. mając na uwadze logikę tej Pani to wychodzi, że jak co 4-5 dni padnie im system i bez powodu nie pobierze "1 zł" pomimo prawidłowo aktywowanej usługi to mogą mnie co 4-5 dni kasować po 9 zł za bezpieczny internet i właczać lejek ale nielimitowany, cool :D

EDIT:

Myślę, że to wszystko działało by lepiej jakby od razu pobierało 30 zł i dawało no limit na 30 dni. Kto to wymyślił jakieś złotówkę dziennie...
Ostatnio zmieniony 29 cze 2016, 17:46 przez notsure, łącznie zmieniany 1 raz.
 #874295  autor: darekka
 29 cze 2016, 17:45
Jak coś zgłaszacie przez MiBoa to najpierw to napiszcie np.w edytorze tekstu i dopiero się logujcie oraz wklejcie wcześniej napisaną treść zgłoszenia-MiBoa dziwnie szybko "wylogowuje" co uniemożliwia normalne napisanie wiadomości po zalaogowaniu.

Same studenty chyba tam robią :mrgreen: - ja jakoś na w miarę ogarnięte osoby trafiam i dość konkretnie się rozmawia choć i ja miałem nieprzyjemność kilkukrotnego klarowania problemu, bo babeczka jakoś siermiężnie pojmowała. Aczkolwiek się udało.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #874296  autor: detmax
 29 cze 2016, 17:49
notsure , ja po rozmowie otrzymałem - Twoje zgłoszenie o numerze CRID xxxxxxxxxx zostało przyjęte do realiazji :) - cokolwiek to znaczy :smt012 :smt017
Darekka , dzięki za info :) jeśli zgłoszenie telefoniczne nie pomoże to trzeba będzie działać przez miBOA :)
 #874298  autor: darekka
 29 cze 2016, 17:54
Ja już kilka zgłoszeń technicznych zrobiłem dziś: 1sze 2 sztuki to zarąbanie kasy za Bezpieczny Internet i zablokowanie internetu, następne 2 to brak działania paczki 1GB otrzymanej awaryjnie. Ciekawe kiedy to ogarną-myślę, że znam odpowiedź na nasze zgłoszenia: Problemu w sieci nie stwierdzono-wszystko gra-najlepsze, że faktycznie będzie działało.

EDYCJA: 1GB nie działał, bo Pani konsultant dodała go do innego miejsca niż powinna-rozmawiałem z ogarniętym gościem i poprawił-teraz działa

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #874319  autor: odkrywca1
 29 cze 2016, 19:42
Dziś reklamacja poszła i jak na razie dali 1GB i oddali 3 złote za bezpieczny internet
co ciekawe pobrało opłatę za połączenie z BOK ale przez to że są prace konserwacyjne nad systemem elektronicznym ( konsultant powiedział) to jutro jak się zaloguje będę drugą reklamację robił
 #874325  autor: darekka
 29 cze 2016, 20:22
Może wreszcie ta konserwacja to jakże upragniony nowy system bilingowy...lub gaszenie pożaru źle działających usług.
Ostatnio zmieniony 29 cze 2016, 20:24 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #874327  autor: darekka
 29 cze 2016, 20:47
Niestety ale takie masowe kwiatki to deczko utrudniają...co do firm to chyba stać biznesmenów na inwestycję w abo celem utrzymania niezawodności komunikacji...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #874329  autor: detmax
 29 cze 2016, 20:54
Darku wspomniałeś o jakiejś konserwacji ? czy jest coś o czym nie wiem ? :)
Dodam, że jak patrzę layout strony Heyah odnosząc się od strony systemu transakcyjnego, to czuję się jakbym oglądał pracę w wykonaniu ucznia szkoły podstawowej ... tragedia.
Jeszcze kilka lat temu wyglądało to profesjonalnie dzisiaj ... szkoda słów .
Współczuję osobom, które wzięły ten Heyowy - T-Mobileowy starter z niniejszą ofertą i traktują go jako jedyny dostęp do neta / smsów / połączeń krajowych ... wyłania się prawdziwy obraz nędzy i rozpaczy tego systemu ...
Surface123 , u mnie opy dają maksymalnie po 25 Mbit/s , w ciągu dnia o takim wyniku można co najwyżej tylko pomarzyć.
Ostatnio zmieniony 29 cze 2016, 20:59 przez detmax, łącznie zmieniany 3 razy.
 #874333  autor: darekka
 29 cze 2016, 21:01
U mnie w rodzince 2xT-mobile służą wyłącznie do internetu, 2xHeyah smartphono do wszystkiego. Problemy niestety dotyczą całości oferty "Masz złotówkę...". Ja osobiście i spora część rodzinki do rozmów mamy RBMenergy z patentem rozmów po 11zł.msc. Niestety ale chyba konieczne będzie zmodzenie RBM do darmowego LTE-słabo działało u mnie ale system mieli idealny.

Wygląd Heyah kierowany jest raczej do młodzieży więc i szata graficzna wygląda jak wygląda. Co do systemu i jego konserwacji to obiło mi się, że coś tam modzą dziś(podczas moich zgłoszeń mieli znaczne problemy z dostępem do moich numerów, a w jednym przypadku całkowity brak dostępu)-może to powód naszych problemów?
Może się doczekamy rewolucji(znaczy sprawnego systemu) w T-mobile/Heyah.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #874334  autor: kaspeed
 29 cze 2016, 21:21
U mnie to samo 9zł na Heyah zjadło.oddali łaskawie 9zł dali 1gb pakietu na 30dni i koniec ani grosza :roll: pierwszy raz:(

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #874335  autor: darekka
 29 cze 2016, 21:25
Spoko przecież to co dali to zwrot nienależnie pobranych opłat i awaryjna paczka netu-jak naprawią to proponuję poprosić o rekompensatę-mozesz przez MiBoa napisać od kiedy do kiedy i co zdechło.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #874337  autor: notsure
 29 cze 2016, 22:00
Żeby tylko po tej "konserwacji" jeszcze gorzej nie było :/ Dobrze, że mam jeszcze net w PLAY (a raczej 100 GB w LTE do taryfy abonamentowej). Ciekawe ile poczekamy na naprawę "usługi".

Dziwne jak kiedyś dzwoniłem jak mi wpadł lejek, że coś tam konsultant zresetował i po godzinie i restarcie telefonu lejek zniknął, teraz już się nie da. Pewnie jak wcześniej dla zachowania ciągłości 30 dni zabiorą wszystkie zaległe dniówki pomimo tego, że i tak nie ma neta.

Bo nie wiem jak to później liczyć, mam zgadywać kiedy dla tego zrypanego sytemu wypada 30 dzień jak przez x dni nie pobierze "złotówki" bo usługa nie działa.
 #874339  autor: darekka
 29 cze 2016, 22:05
30 dni licz zawsze od otrzymania smsem potwierdzenia aktywacji(co by się w tym czasie działo to nie wpłynie na ten okres-nie wydłuży go, bo Regulamin jest jasny). Wg.zapisów Regulaminu okres działania usługi wynosi 30 cykli 24godz. licząc od otrzymania potwierdzenia aktywacji-nie ma żadnego zapisu mówiącego cokolwiek o wydłużeniu tego okresu przez awarie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #874341  autor: notsure
 29 cze 2016, 22:11
Może i tak, tylko pytanie czy ten ich cały system czytał regulamin i zamierza go stosować :-D To codzienne pobieranie złotówki chyba ich przerasta dla mnie mogliby wziąć od razu 30 zł na 30 dni i po sprawie, a tak raz nie kasuje i już są kłopoty.
 #874344  autor: darekka
 29 cze 2016, 22:19
Za łatwo by było-gdzie emocje:weźmie,nie weźmie, a może zablokuje...uff działa/o kurczątko nie działa :mrgreen:

Mi akurat sytuację ratują 18GB od Orange w ramach Gigabajty za gole.
Ostatnio zmieniony 29 cze 2016, 22:44 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #874348  autor: detmax
 29 cze 2016, 22:34
Miałem jutro doładować konto nominałem 50zł, ale z tego co widzę - mija się to z celem.
Generalnie poczekam do końca tego roku, jak nie uporają się z tym dziadowskim systemem to dam sobie spokój, na chwilę obecną uważam, że niniejsza opcja usługowa jest w trakcie beta ... no chyba, że mają na nas przetestować wszelkie "ułomności" tego "zacnego" systemu.
Nie rozumiem na co czeka T-Mobile ? na oklaski ? zamiast pisać, że może do końca tego roku zmienią system to niech to w końcu zrobią ...
  • Strona 30 z 202
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 202
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 202