DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 126 z 202
  • 1
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 202
 #1024826  autor: Adriaan02
 09 paź 2018, 18:11
Witam,

Mam pytanie dotyczące ważności konta. Mam kartę ważną do 23.11.2018 jednak już teraz zastanawiam się nad przedłużeniem jej ważności, (do tej pory rwk za zgody marketingowe). Otóż czy jest jakaś możliwość przedłużenia ważności konta na poł. wychodzące inna metoda niż doładowanie konta?, z karty na razie nie korzystam, tylko czasami wiec doładowanie spora kwota odpada, bo przy doładowaniu np. 50 zł na 100 dni po włączeniu no limit za 1 zł miałbym pobierana codziennie 1 zł, chociaż internetu teraz nie potrzebuje.

Proszę o jakieś rady, z góry dzięki.
 #1024828  autor: darekka1983
 09 paź 2018, 18:13
Jak masz starter HEYAH to za 4,99zł. możesz dokupić 100dni konta, a jeśli T-mobile to tylko doładowanie lub aktywacja usługi "Bez limitu za 1zł. dziennie" kodem *140*296# , która da niby RWK ale co niepełne 6msc. trzeba by ją wyłączyć i włączyć ponownie.
:!: Jedyne ryzyko(ktoś na forum wojuje z tym) to możliwa usterka systemu, która pomimo wyłączenia "Bez limitu za 1zł. dziennie" i aktywacji naszej usługi "Masz złotówkę..." ogranicza prędkość internetu do 15Mb/15Mb.
Regulamin niby RWK w "Bez limitu za 1zł. dziennie" http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 014114.pdf
Ostatnio zmieniony 09 paź 2018, 18:18 przez darekka1983, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1024829  autor: Adriaan02
 09 paź 2018, 18:18
No własnie w tym lejku problem, szkoda by było tracić pełną prędkość w szczególności wysyłanie - tutaj mam nawet pow. 20 Mb/s , na domowym kilkanaście mega mniej :)
Ostatnio zmieniony 09 paź 2018, 18:22 przez Adriaan02, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1024830  autor: darekka1983
 09 paź 2018, 18:20
Płatnej ważności konta jak w HEYAH od dawna w T już nie ma.

Dokładnie piszę o tej usłudze "Bez limitu za 1zł. dziennie", która daje 300MB neta i niby RWK(6msc) i może namącić w prędkości internetu po jej wyłączeniu ale wcale nie musi tego zrobić.
Pamiętaj jeszcze o tym, że wyłączenie niby RWK skraca konto do 30dni.
 #1024832  autor: Adriaan02
 09 paź 2018, 18:28
Gdyby jeszcze te przychodzące były ważne dłużej niż 31 dni tak jak np w Play to by można doładować 5 zł raz na 3 miesiące i karta była by "przedłużana"

Czyli jak na razie doładowanie 5 zł co 30 dni aby utrzymać ważność karty, tylko skarbonka się zrobi po dłuższym czasie ale trudno :)
 #1024843  autor: michcio123
 09 paź 2018, 19:17
@Adriaan02 Jeśli wykorzystasz standardową ofertę no limit za 1zł do przedłużenia ważnosci startera z Masz złotówkę... to na 95% zostanie ci lejek 15/15. To ja z nim walczę od 19 lipca i niestety do tej pory sprawa nie załatwiona (techniczni nie widzą problemu). Jeśli masz jakiś leżak t-mobile to proponuje sprawdzić jak na nim wygląda sprawa z lejkiem po wyłączeniu no limit za 1zł. Można to zrobić bez ponoszenia kosztów aktywując pakiet 1,3 lub 6Gb na próbę na 5 dni.
 #1024844  autor: darekka1983
 09 paź 2018, 19:21
Nasza usługa od początku roku śmiga bezawaryjnie(wiem o incydentach czyli pobraniu 3zł. za Bezpieczny Internet ale bez blokad neta i kasę po kontakcie oddawali) dzięki pewnym usprawnieniom w systemach: net się kumuluje do 1,8TB po czym system resetuje ilość na 1TB i dalej kumuluje do 1,8TB-to pozwala uniknąć zdechnięcia przy skumulowaniu 2TB i nie ma potrzeby kombinować z resetem zebranych GB poprzez 1 dzień(dzień w, którym otrzymywaliśmy zaproszenie do reaktywacji) w, którym usługa działa za darmo do jego końca po, którym to aktywowaliśmy usługę.
Nie ma już cudów jak wcześniej, że system zapominał pobrać 1zł. i kasowało zebrane GB po czym kosiło za Bezpieczny Internet i blokowało neta.
Słowem-wszystko śmiga elegancko :D i jak skończy się DIL to powrócę do naszej usługi(teraz obserwuję od ponad 2 lat jak działa oferta u mojej rodzinki gdzie mają 1xHEYAH i 1xT-mobile)-sam mam również 2szt(HEYAH i T-mobile).

P.S. jestem starym forumowiczem z loginem darekka (stare wygi znają mnie) ale czasowo z przyczyn leżących po stronie forum muszę działać na nowym końcie :twisted:
 #1024850  autor: Adriaan02
 09 paź 2018, 19:37
@michcio123 jak na razie mam tylko ta jedna kartę zarejestrowana, mam jeszcze starter heyah z Masz złotówkę... ale nie zarejestrowana wiec pewnie nieaktywna , teraz by sie na testy przydała :D może kiedyś kupie jakiś starter i wypróbuje, chyba ze pojawi się jakiś darmowy

@darekka1983 dobrze wiedziec, ze zmienilo sie na lepsze :)
 #1024853  autor: Gomez-C4
 09 paź 2018, 20:02
@darekka1983, mi osobiście brakuje 100GB na dzień :) , także Darku :) jakbyś chciał odsprzedać ( teraz / w przyszłości ) 1 ze swoich kart ( T-Mobile) z tą usługą to jak sądzę cenowo bez problemu możemy dojść do porozumienia :) .
Jedyna rzecz, która mi się nie podoba w naszej usłudze to lejek ( Bezpieczny Internet ) jaki się włącza po przekroczeniu 51200MB ( zakładając, że wykorzystaliśmy w całości skumulowane GB ) , mam nadzieję, że w przyszłości ogarną się :smt005 i zmienią naszą platformę prepaidową :) .
 #1024855  autor: darekka1983
 09 paź 2018, 20:09
Ależ to jest zaleta nie wada(w myśl: co dla jednego jest wadą dla innego może być zaletą)-jak Tobie czy Mi braknie tego pierwszego pakietu to znaczy, że Usługa nie działa zgodnie z jej warunkami(Regulamin gwarantujący brak limitu) i to jest wystarczający powód aby ładnie poprosić w reklamacji o bonusik za problem(najlepiej w stosownej kwocie na konto główne).

Jak faktycznie przesyłasz po 100GB dziennie to szedłbym w kabel, bo nasza usługa ma wspomniany przez Ciebie niuans(50GB dodawane co dzień) ale z drugiej strony można by wołać regularnie hajsy od operatora za niepełne świadczenie Usługi(gwarantowany warunkami oferty brak limitów nie jest w praktyce realizowany), które osłodziłyby gorycz problemów, a może dałyby zarobić(bonusy za problem mogą wystarczyć na opłacenie usługi).

AGomez-C4 nie przewiduję sprzedaży ale jak coś pamiętam o Twoich wycenach(w postach odnoszących się do mojego właściwego konta darekka) za SIMkę idąca w grube hajsy :wink:
Ostatnio zmieniony 09 paź 2018, 20:17 przez darekka1983, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1024856  autor: Gomez-C4
 09 paź 2018, 20:13
@darekka1983, w tym miesiącu tak miałem :) , że przekroczyłem 51200MB , lejek i oczywiście upomniałem się o bonusik , zwrócili tylko BI, także albo się wycwanili , bo wcześniej ( w poprzednich miesiącach ) bezproblemowo taki dawali, oczywiście będę się odwoływał, a jak będzie dalszy opór to do UKE.
Jak zmienisz kiedyś zdanie to daj znać :) , w sumie ciekawi mnie czy w końcu ogarną naszą platformę :smt005 , no bo ile można haha :)
Szukałem tej SIM-ki wszędzie :) , nigdzie nie ma :), ostatnio widziałem ją na Allegro w grudniu zeszłego roku :) czyli wniosek jest taki, że o zdobyciu jej można mówić w kategoriach cudu :mrgreen: .
Ostatnio zmieniony 09 paź 2018, 20:19 przez Gomez-C4, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1024857  autor: darekka1983
 09 paź 2018, 20:19
Ciśnij ostro, cytuj Regulamin i domagaj się usunięcia skutecznie problemu i hajsów za niewłaściwe wywiązywanie się z realizacji opłaconej Usługi. Jak mnie by to dotykało nie odpuściłbym im.

Reklamację odrzucili czy telefonicznie kazali się bujać?

Co się dziwić-za 30zł/msc. mamy full nolimit z defektem (50GB dodawane codziennie)-kto da więcej za tyle? Sam 2 lata temu skupowałem je (dla siebie i rodzinki)w cenie 30-80zł/sztuka)w tym czasie koledzy forumowi docinali o "interesie życia jaki zrobiłem płacąc za coś co darmo rozsyłali".
 #1024860  autor: Gomez-C4
 09 paź 2018, 20:34
Reklamację odrzucili co do tego bonusiku :) , napisali coś takiego, cytuję część z pamięci, także mogłem coś tam pokręcić , że " aby zapewnić prawidłowe świadczenie opcji usługowej nie mogą przyznać więcej aniżeli 51200,1 MB / 1 dzień, ze względu na to, że ich platforma dla usług prepaid nie jest przystosowana do przesyłania większej ilości danych w wymiarze dziennym co mogłoby spowodować destabilizację w jej działaniu " , mniej więcej tak to brzmiało .
U mnie zdarzało się, że składałem 2-3 razy na miesiąc reklamację :) , widocznie zostali "na nowo" przeszkoleni :lol: , aby nie być "stratnym" .
Ostatnio zmieniony 09 paź 2018, 20:38 przez Gomez-C4, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1024861  autor: darekka1983
 09 paź 2018, 20:38
Niby chcieliby podpiąć większe zużycie dobowe niż 50GB pod destabilizowanie sieci(za to mogą np. zerwać umowę) ale jednocześnie przyznają, że ich system bilingowy jest do d... i nie przetrawi więcej.
Moim zdaniem Regulamin ani żaden zapis RŚUT nie ma zastosowania, gdyż sami dali nolimit neta i powinni go świadczyć(system za denny to wymienić system), a dopiero jeśli faktycznie ktoś zdestabilizuje sieć (sam system bilingowy najpierw musiałby zdechnąć aby były przesłanki do limitowania nielimitowanego internetu i to tylko u konkretnego klienta)uruchomić pewne procedury obronne.
5.6. W ramach opcji Użytkownik ma możliwość:
pkt.5.6.4. korzystania z pakietowej transmisji danych na terenie kraju bez limitu ilości danych
Regulaminu oferty gwarantuje brak limitów neta więc niech nie cisną ciemnoty
 #1024862  autor: Gomez-C4
 09 paź 2018, 20:46
@darekka1983, słusznie zauważyłeś, sami sobie zaprzeczają, warto popytać czy ktoś w tym miesiącu miał tego typu " przypał " z reklamacją, że nie chcą dać bonusika, bo może po fali oszczędności w PLAY i likwidacji DIL-a, teraz T-Mobile szuka się oszczędności nawet w naszej usłudze.
Mieli jakieś 2,5 roku aby dostosować swoją "platforme prepaid " do poprawnego działania, bo skoro w T-Mobile w abo wszystko gra i tam nie ma problemu z przesyłem więcej niż 50GB na dzień to dlaczego w naszej usłudze ma być problem.
Ostatnio zmieniony 09 paź 2018, 20:50 przez Gomez-C4, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1024863  autor: darekka1983
 09 paź 2018, 20:49
Poczytaj RŚUT gdzie jasno opisane są zasady funkcjonowania mechanizmów gwarantujących stabilność sieci, a poznasz co i jak powinni, kiedy i na jak długo.
Najnowsza wersja par.5 ciekawy jest http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 000413.pdf
Wg.mnie podlegamy pod ten z dnia aktywacji startera czyli RŚUT T-mobile lub HEYAH z dnia 20.08.2015
Ostatnio zmieniony 09 paź 2018, 20:51 przez darekka1983, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1024866  autor: darekka1983
 09 paź 2018, 20:54
Spokojnie po poprawkach(skumulowane 1,8TB spada do 1TB) nie widze problemu z dawaniem 500GB na dzień(oczywiście mogliby to ręcznie wprowadzić dla konkretnych heavy userów ale "cudowność" systemu nie daje pewnie takiej możliwości) ale kombinują jak mogą aby utrudnić "dojenie" oferty. Oczywiście skumulowane GB wystarczą w 99,9% przypadków do bezlimitowego śmigania po necie.

Ja to się cieszę, że po 2 latach ogarnęli oferte na tyle, że działa już całkiem nieźle i tylko problem powstaje pierwszego dnia po aktywacji oferty po przerwie(99% klientów tej oferty nigdy problemu nie zauważy).

Nurtuje mnie sytuacja w, której mamy skumulowane sporo GB(więcej niż te 50GB) i zaczynamy intensywnie transferować dane przekraczając dobowo te 50GB-co w tym przypadku(kiedyś sprawdzałem i ponad 110GB przesłałem w jeden dzień bez problemu)? Na moim przykładzie wnoszę, że w kulki lecą z destabilizacją, która może wywalić system ale tylko pierwszego dnia jak mamy 50GB , bo później jak skitramy więcej GB jakoś w kosmos systemy nie wylatują :?: :?: :?: Słowem bajki dla ciemnych i brak chęci aby zwiększyć dobowo dodawana paczkę GB ale uważam, że lepiej aby nie poprawiali systemów, bo dzięki pewnym osobom i ich staraniom udało się uporządkować Usługę w taki sposób, że od 10msc. działa stabilnie( przez 2 lata jakoś szpece od operatora nie dawali z tym rady/lub nie mieli polecenia z góry aby ogarnąć temat). Jak wsadzą w systemy łapy niewłaściwi ludzie to śmiem twierdzić, że będzie tylko gorzej.

Cieszmy się tym co mamy, bo mamy tak wiele za tak niewiele zwłaszcza w chwili kiedy DILa likwidują stajemy się nielicznymi posiadaczami najlepszej oferty na rynku. :!:
  • Strona 126 z 202
  • 1
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 202
  • 1
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 202