DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 108 z 202
  • 1
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 202
 #962672  autor: baranke
 24 lis 2017, 21:48
darekka pisze:Tak 3 literki ma w szacownym nazwisku. Ty tylko nie mów, że to tyś jest Panią Anną W. :smt005
Proszę mnie nie obrażać :D choć mi ta babka dała to co chciałem :P więc na razie nie wieszam na niej psów :D gorsze są tępe dzidy na infolinii... 50 min i nic.. a jak email poszedł to od razu to to trzeba było, tylko że każą czekać kilka dni na odpowiedź...
 #962763  autor: kaspeed
 25 lis 2017, 16:53
Przygód ciąg dalszy od 18 zobione4 zgłoszenia.Zamknięte odp : naprawiono....Kazali dzis wysłac reklamacje.Mowie juz 2 poszły prosze 3cią wysłac.No szok i brak słow

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #963015  autor: babcia77
 27 lis 2017, 07:40
Wygląda że w sobotę około 16.00 coś na moim koncie dłubali. Kasę w sobotę wtedy pobrało. Wczoraj nie pobrało w ogóle choć pakiety i w sobotę i wczoraj pobrało. Na razie nie mam limitu prędkości ale z tym jestem ostrożny. Pobiorę paręgiga żeby sprawdzić czy np. nie włączy się bezpieczny internet albo inne licho. Ciekawe jak rozpatrzą dwie reklamacje. W sumie nie mogłem korzystać z netu przez - bagatela - 33 dni ze względu na założony lejek.
 #963284  autor: michcio123
 28 lis 2017, 16:10
Dzisiaj dostałem odpowiedź na reklamację z powodu globalnej awarii t-mobile z 19 listopada. Reklamacja złożona wczoraj a dzisiaj odpowiedź tyle że dość śmieszna dla mnie.
Za problemy z 19 listopada otrzymałem UWAGA 1zł z vat niektórzy już pewnie się domyślają kto odpowiedział na reklamację. Oczywiście tak odpowiada nikt inny jak Pani Anna .
Tak jak tutaj zawsze radzono na forum w reklamacji napisałem swoje oczekiwania (20zł) co do rekompensaty i dlaczego jej oczekuje.
Najciekawsza była końcówka odpowiedzi
W tym miejscu chciałabym się ustosunkować do kwestii oczekiwanej rekompensaty otóż
wysokość zadośćuczynienia wskazuje Operator, adekwatnie do zaistniałej sytuacji i nie podlega ona modyfikacji.
Czyżby się wycwanili.
Teraz nie wiem pisać jeszcze raz czy sobie darować.
 #963328  autor: darekka
 28 lis 2017, 18:48
Mnie już Pani Ania chyba więcej nie "zaszczyci" odpowiedzią na jakąkolwiek reklamacje... ale kwoty za tą awarię ogólnopolską otrzymywałem:2 numery po 10zł. i mój numer 25zł. ale to gość rozpatrywał.
Spokojnie czekam na naprawę braku przydzielania GB na nr.T od dnia 8 listopada i na rozpatrzenie reklamacjo-skargi. Oczywiście codziennie kasę za usługę kosi.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #963441  autor: babcia77
 29 lis 2017, 10:59
Od poniedziałku zdjęli mi lejek. Oczywiście zero informacji o tym - sam musiałem sprawdzać. Zgłoszenie serwisowe nadal otwarte. Po moim telefonie na infolinię dostałem zwrot kasy za 33 dni gdy był lejek. Reklamacje na lejek nadal są rozpatrywane.

Przy okazji zapytałem o limit ilości transferu danych obowiązujący w roamingu w UE. Według infolinii nie powinno go być ale z tego wątku wiem że raczej nie wygląda to tak różowo. Ktoś może mi napisać czy to już skonfigurowali poprawnie? Czeka mnie parę wyjazdów do DE, FR, CZ i nie chciałbym być zaskoczony.
 #964355  autor: babcia77
 05 gru 2017, 10:33
Taaaa....

Był lejek 33 dni. Lejka nie ma od tygodnia ale zlecenie serwisowe nadal nie zamknięte. Oddali środki za te 33 dni plus o 100 dni przedłużyli ważność konta. Dziś odpowiedzieli na reklamację z żądaniem rekompensaty tak:

"Szanowny Panie XYZ,
dziękuję za korespondencję z dnia 23.11.2017.
Informuję, że opisana sytuacja nadal rozpatrywana jest przez nasz Dział Techniczny. Do momentu rozwiązania zgłoszenia nie mam podstaw do wyznaczenia nowej rekompensaty. Jednocześnie seredcznie przepraszam za utrudnienia w korzystaniu z naszych usług.
Zaznaczam, że zasadność i wysokość odszkodowania za nieprawidłowe działanie usług telekomunikacyjnych określa Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych.
Powyższa decyzja kończy drogę postępowania reklamacyjnego, tym samym zgodnie z § 7 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z dnia 07.03.2014 poz. 284) przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym. W przypadku, gdy reklamującym jest Konsument, przysługuje dodatkowo prawo dochodzenia roszczeń w drodze postępowania mediacyjnego lub przed sądami polubownymi. Niniejsze rozstrzygnięcie znajduje uzasadnienie w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171 poz. 1800 z póź. zm.). "

Czyli jest problem, nadal go rozwiązują więc nie mogą dać rekompensaty choć ta najwyraźniej się należy ale postępowanie reklamacyjne kończą. Jak dla mnie postępowanie nie jest zakończone bo problem nie zamknięty i rekompensaty nie naliczyli.

Jak myślicie? Kolejne pisemko do nich czy od razu dodatkowo do UKE i UOKiK?
 #964359  autor: darekka
 05 gru 2017, 11:31
Masz zawsze 12msc. na Reklamacje więc poczekaj spokojnie na zakończenia zgł.technicznego skoro net już działa więc pospiechu nie masz. Po zakończeniu zgł.technicznego "przypomnij" się nową reklamacją.

Ja nadal czekam od 8 listopada na naprawę braku dodawania GB(brak internetu) w ramach usługi-ostatnie zgł.techniczne z 19 listopada nadal realizują choć było ono kontynuacją kilku zgł. zrobionych od 8 listopada.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #964420  autor: kaspeed
 05 gru 2017, 18:18
U mnie odpukać dali rade w 7dni. Teraz za 19stego oddali uwaga 5zł.( nie anna a inna panna) Ale co mi tam grunt ze uszło. Teraz by wypadało szaleć i walczęc o roaming.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #964528  autor: darekka
 06 gru 2017, 09:10
To nie byli skompi :lol: :lol: za 19ego(łaski nie robili, bo sieć zdechła tego dnia- tylko nie rozwal tej "fortuny" na głupoty :lol: )-u mnie dali 2x10zł. i na mój numer 25zł. Może to z powodu mojej historii u nich-znaczy mojej upierdliwości. 8)

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #964763  autor: babcia77
 07 gru 2017, 07:23
Ile czasu zgodnie z regulaminem mają na reklamację? 30? Roboczych czy kalendarzowych? Bo mam reklamację z 2.11 na którą nie odpowiedzieli i zastanawiam się czy im po prostu napisać że ze względu na brak odpowiedzi uznali roszczenie czy kombinować coś więcej.
__________
BTW: Jak kto szuka kodu zaproszeniowego do Folx to proszę: 64120691
 #964814  autor: darekka
 07 gru 2017, 11:38
Zgodnie z prawem telekomunikacyjnym mają 30dni kalendarzowych licząc od złożenia reklamacji.

Ja już dziś za wczorajsze cuda z https(m.in.banki) i youtubem 4 szt. reklamacji złoże.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #966262  autor: zoltan666
 14 gru 2017, 22:38
Na "Masz złotówkę..." dostałem dziś takiego smsa: "Internet na Święta od T-Mobile. Możesz dostać aż 50 GB, wystarczy, że doładujesz konto za min. 5 zł. i wyślesz SMS o treści TAK pod nr. 80401 do 22.12.2017. Korzystaj z internetu, oglądaj filmy online i słuchaj muzyki. Oferta jednorazowa, bonus 50 GB możesz wykorzystać w kraju do 07.01.2017. Regulamin w www.t-mobile.pl" Też coś takiego dostaliście? W treści jest błąd, bo ważność raczej powinna być do 07.01.2018.
 #966266  autor: zoltan666
 14 gru 2017, 22:52
Możliwe. Tak wynika z regulaminów z poprzednich lat. Na innym numerze z ofertą "10 GB co tydzień, na tydzień..." już takiej wiadomości nie dostałem. Tylko jak znaleźć regulamin na tej ich wspaniałej stronie? ;)
  • Strona 108 z 202
  • 1
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 202
  • 1
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 202