Mieli szanse załatwić to wewnątrz ale skoro mieli to w nosie to interwencja UKE im pomogła się ogarnąć. Druga sprawa, że mam zasade, że UKE wzywam dopiero po wykorzystaniu wszystkich "polubownych" możliwości. W tym przypadku ze skargą poczekałem do końca ustawowego czasu na rozpatrzenie reklamacji(dałem im szansę), bo mogliby się wcześniej wypierać, że trwa naprawa i proces reklamacyjny nie jest formalnie zakończony(mieliby rację). Mieliby lepszą pozycję w dyskusji z UKE, a tak słabą mają, bo:
-ponad 40dni koszą kasę, a usługa nie działa mimo wielokrotnych zgłoszeń, ponagleń itp.
-upłynęło 30dni na rozpatrzenie reklamacji, którą "olali"
-klient wyczerpał WSZYSTKIE możliwości dogadania się z Operatorem
W związku z powyższym wina jest TYLKO po stronie opa, który nie ma żadnego kontrargumentu, który mogliby zastosować wobec interwencji UKE:nie mają żadnej wymówki aby wyjść z twarzą z tej sprawy-muszą posypać głowę popiołem, przyznać się do zaniedbań i usunąć(pod okiem UKE) problemy na tyle skutecznie aby UKE nie musiał ponownie ingerować(jesli by musiał to bez reprymendy operator się nie wywinie) i co istotne UKE dopilnuje aby Reklamacja "przeterminowana" została w zgodzie z prawem przyjęta jako uznana i roszczenia w niej zawarte op zrealizował w pełnym wymiarze.
P.S.nie musimy się martwić, że operator naprawi wszystkim Usługę(że stracimy jej podstawową "zaletę" darmowość), bo jak powiedział mi prac.techniczny w rozmowie naprawiają indywidualne przypadki, dodał też, że praktycznie wszyscy już zmienili usługę z naszej na inną i została dosłownie garstka zapaleńców. Niechętnie ale dał do zrozumienia, że mam rację iż ludzi "odstraszyli" od tej oferty(brakiem SMSów z zaproszeniem do reaktywacji i innymi błędami).
Ostatnio zmieniony 22 gru 2017, 19:07 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.