DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 111 z 202
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 202
 #967791  autor: kaspeed
 22 gru 2017, 16:48
Coś się dzieje haha no i tak powinno być szybka akcja i mobilizacja.A ty sie bujałes zamiast od razu walić do UKE.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #967805  autor: darekka
 22 gru 2017, 18:12
Mieli szanse załatwić to wewnątrz ale skoro mieli to w nosie to interwencja UKE im pomogła się ogarnąć. Druga sprawa, że mam zasade, że UKE wzywam dopiero po wykorzystaniu wszystkich "polubownych" możliwości. W tym przypadku ze skargą poczekałem do końca ustawowego czasu na rozpatrzenie reklamacji(dałem im szansę), bo mogliby się wcześniej wypierać, że trwa naprawa i proces reklamacyjny nie jest formalnie zakończony(mieliby rację). Mieliby lepszą pozycję w dyskusji z UKE, a tak słabą mają, bo:
-ponad 40dni koszą kasę, a usługa nie działa mimo wielokrotnych zgłoszeń, ponagleń itp.
-upłynęło 30dni na rozpatrzenie reklamacji, którą "olali"
-klient wyczerpał WSZYSTKIE możliwości dogadania się z Operatorem
W związku z powyższym wina jest TYLKO po stronie opa, który nie ma żadnego kontrargumentu, który mogliby zastosować wobec interwencji UKE:nie mają żadnej wymówki aby wyjść z twarzą z tej sprawy-muszą posypać głowę popiołem, przyznać się do zaniedbań i usunąć(pod okiem UKE) problemy na tyle skutecznie aby UKE nie musiał ponownie ingerować(jesli by musiał to bez reprymendy operator się nie wywinie) i co istotne UKE dopilnuje aby Reklamacja "przeterminowana" została w zgodzie z prawem przyjęta jako uznana i roszczenia w niej zawarte op zrealizował w pełnym wymiarze.

P.S.nie musimy się martwić, że operator naprawi wszystkim Usługę(że stracimy jej podstawową "zaletę" darmowość), bo jak powiedział mi prac.techniczny w rozmowie naprawiają indywidualne przypadki, dodał też, że praktycznie wszyscy już zmienili usługę z naszej na inną i została dosłownie garstka zapaleńców. Niechętnie ale dał do zrozumienia, że mam rację iż ludzi "odstraszyli" od tej oferty(brakiem SMSów z zaproszeniem do reaktywacji i innymi błędami).
Ostatnio zmieniony 22 gru 2017, 19:07 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #967807  autor: kaspeed
 22 gru 2017, 18:26
Potwierdza sie moje zrodło. Zniechęcanie.Ale spoko nas nie pokonają;)Daj znac jak będzie.
Poki co wygląda że wygrasz.Liczę że nasze perpetum mobile będzie działalo dobrze ale raz na jakis czas cos sieknie.Na krótki okres.Aby naładować nas PLNami :D Jeszcze by wymyśleć coś na ten roaming który u mnie kuleje.Na to znalazłem połowiczne rozwiazanie.tj 25zł no limit+10gb.Wtedy przyzna nam gigabajty na UE.Potem rezygnacja.Lub usluga testowa 6gb za 30zł na 7dni.( mozna w bok aktywowac poprosić.)Wg regulaminu mozna co 90dni aktywowac za darmo takie testowe paczki.Kod ussd nie działa tylko bok.( i dar przekonywania.)

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #967816  autor: darekka
 22 gru 2017, 19:09
Tylko, że jak wyłączysz Usługę za 25zł. to konto masz na 30dni i musowo kombinować aby je przedłużyć.

Teraz spokojnie czekam na konkrety ze strony T, a UKE robi swoje i patrzy im na ręce.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #967820  autor: kaspeed
 22 gru 2017, 19:15
Podobno nie skraca ważności po wyłączeniu.I włączeniu.Nie gryzie sie wg nich.No cóż.Ja załatwiłem to inaczej całkiem osobna karta z RWK.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #967831  autor: kaspeed
 22 gru 2017, 19:28
Pewne we wakacje miałem Karte z taryfą frii RWK( za zgody marketingowe) aktywowałem pakiet za 25zł nie skrociło waznosci do 30dni.Więc mysle ze u nas będzie podobnie.( nie testowałem bo mam inne problemy)Karta po wakacjach poszła do szuflady wczoraj odpalona by aktywowac kolejny raz RWK za zgody do 22.12 2018 razem z 2innymi leżakami.+ 1x masz złotowke. I nic nie skróciło ani nic.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #967836  autor: michcio123
 22 gru 2017, 19:41
Zapytam z ciekawości i może innym się przyda.
W jaki sposób składacie skargę do UKE? Przez formularz kontaktowy ,email czy jakąś inną drogą?
 #967844  autor: darekka
 22 gru 2017, 20:01
Obecna Skarga do UKE poszła emailem ale wcześniejsze(9xPlay) poprzez formularz na stronie https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm

EDYCJA:
wszystko w PDFie
Ostatnio zmieniony 22 gru 2017, 20:25 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #968164  autor: zoltan666
 26 gru 2017, 00:40
Dziś przeglądając wiadomości, które przyszły na kartę z usługą "Masz złotówkę..." trafiłem na 2 takie smsy: "PIN dostepu do serwisu MOVIE to: 84.... Wpisz PIN na stronie www aby aktywowac i otrzymac dostep do najlepszych filmow". Żadnej usługi nie zamawiałem, bo karta siedzi w routerze, ale wyczytałem, ze podobno wystarczy kliknąć na "odpowiedni link" na jakiejś stronie i można aktywować "nie świadomie" subskrypcje na karcie, której aktualnie używa się do połączenia z internetem. Żadne smsy na numery premium nie są konieczne. Szybko sprawdziłem stan konta i na szczęście kasy nie ubyło. :) Na wszelki wypadek włączyłem jednak blokadę usług premium na tyn numerze. Blokadę włącza się darmowym smsem ALL ON na numer 80450.
 #969705  autor: babcia77
 03 sty 2018, 07:55
Przedwczoraj skończył się 30-dniowy okres usługi. Brak SMS-a o możliwości włączenia do dziś. Jako że miałem wyłączony router z kartą to dziś po włączeniu od razu włączył się "Bezpieczny Internet". Posłałem SMS na 80481 i po 2 minutach usługa była aktywna. Telefon an infolinię i dziś miło . Cicha kobitka potwierdziła że usługa działa. Wiedziała że to ta konkretna usługa a nie ta z 300MB dziennie. Od ręki wyłączenie "bezpiecznego" i zwrot środków na konto. Nie rozłączając się i nei czekając. Może dlatego że dzwoniłem o 5.50. ;-)
 #969807  autor: babcia77
 03 sty 2018, 17:21
Po raz drugi dziś zdziwienie. Około 15.00 po przepchnięciu jakichś 30 GB od rana dostaję SMS-a że zadziałała limit transferu. No to znów telefon na infolinię. I znów megakompetentnie - jak nie TMobile. ;-) Co prawda konsultant zdziwiony że limit po 100 MB zadziałał dopiero po kilkudziesięciu GB ale też wiedział o jaką usługę chodzi. Potwierdził że usługa włączona, zdjął limit, oddał kasę. W 2-3 minuty. Usługa ruszyła choć nie mam pakietu internetowego w aplikacji do zarządzania. Po kilkunastu minutach oddzwonił z informacją że usługa powinna działać ale na wszelki wypadek dołożył mi do konta 2 x 6GB za free żebym mógł pracować jeśli usługa by dziś jeszcze szwankowała. No dosłownie w szoku jestem że po półtora roku 2 razy w jednym dniu szybko, sprawnie i kompetentnie. ;-)
 #969850  autor: babcia77
 03 sty 2018, 20:37
Jeszcze jedna ciekawostka: ograniczenie niby po 100 MB włączyło się po 51504,55 MB. Wcześniej sądziłem że po ~30 GB ale teraz sprawdziłem ile tego szło. Było sporo dużych plików do wypchnięcia na FTP. Wychodzi jakby mniej więcej pakiet 50 GB się wyczerpał i zamiast zacząć kolejny odpaliła się blokada z "Bezpiecznego Internetu".

Co do UKE - to była pierwsza myśl. ;-)
 #969852  autor: darekka
 03 sty 2018, 20:57
Następny pakiet dostajemy dopiero po 24godzinach od poprzedniego-najpierw kosi zyla i dopiero 2x doładowanie da(minuty i GB). Jeśli pierwszego dnia zużyłeś 50GB i był to dzień po reaktywacji usługi to system tak zrobił słusznie(nie masz GB to chciał cię ochronić przed kosztami)-inna sprawa, że mamy mieć net BEZ LIMITU zgodnie z warunkami oferty ale system jest zbyt tempy.

Dziś telefonicznie podpytałem jak im idzie naprawa braku dodawania GB od 8 listopada przy, którym to "asystuje" im UKE. W efekcie konsul po poczytaniu zgł.technicznych, przeterminowanej Reklamacjo-skargi, poprzejżeniu Regulaminu, skonsultowaniu się z Kierownikiem i po pogadaniu o fakcie "pomocy" w tej sprawie od strony UKE(Skarga) ni z tego ni z owego dołożył 25zł. i 10GB-za długość problemu. Aby mnie nie wyrąbali przy wypłacie "uznanej" przez przeterminowanie Reklam-skargi jednoznacznie zażądałem deklaracji z jakiego tutuły ten hajs-potwierdził, że od firmy za cuda ale bez związku z roszczeniami w reklamacji. Ot tak dodatkowy hajs w takiej kwocie, bo jak powiedział konsul więcej nie może sam dać.
Aby było ciekawiej sam z siebie podlinkował technicznym Regulamin aby doszlifowali system do nolimitu neta, który nie został wedle konsula wogóle dopasowany do tej usługi-podkreślił, że ktoś kto wymyślił naszą usługę nie wymusił na technicznych stworzenia odpowiedniego zaplecza informatycznego (systemu specjalnie dla naszej usługi) i mają się tym zająć.

Widać UKE ich mocno męczy po mojej Skardze...oby skutecznie i długoterminowo.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #969858  autor: kaspeed
 03 sty 2018, 21:34
Przydało by sie wiedzieć ile w tym prawdy. U mnie dziś ponownie sms z zaproszeniem do zabawy.Jutro dam znac czy gb przyzna

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #969861  autor: darekka
 03 sty 2018, 21:55
1 stycznia 2018 dosłownie 2 minuty po północy wysłałem SMS aktywacyjny, po 4-5minutach SMS z potw.aktywacji, szybka kontrola stanu GB kodem USSD potwierdzającego 50GB i do używania.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 111 z 202
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 202
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 202