DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 122 z 202
  • 1
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 202
 #994125  autor: babcia77
 18 maja 2018, 07:29
Szybko rozpatrzyli reklamację na włączenie BI tydzień temu. Zero dyskusji. Oddali kasę za 3 dni plus doładowanie w rekompensacie. Zobaczymy jak odpowiedzą na kolejne reklamacje - w tym na brak u nich zgłoszenia serwisowego mimo potwierdzenia SMS-em założenia takowego. Sprawa zgłoszona w nowym miała być rozwiązana do północy - blokada nadal jest. No to czekamy. ;-)
 #994702  autor: babcia77
 21 maja 2018, 14:15
Pakiet 7-dniowy wygasł 16 maja rankiem. Telefon/sesja były resetowane od tego czasu kilkanaście razy. A limit 1 Mbps cały czas jest włączony. Dziś konsultant w BOA twierdził że mają 5 dni od zgłoszenia na rozwiązanie problemu technicznego. Czyli do jutra do rana bo mimo poprzednich bajek o priorytetowej obsłudze nic się nie dzieje. W każdym razie reklamacje też poszła: jedna na lejek i druga na brak zgłoszenia serwisowego mimo potwierdzenia mi przez BOA takowego SMS-em.
 #994704  autor: darekka
 21 maja 2018, 14:52
Te 5 dni o, których konsul mówi to nie jest czas na naprawę czegokolwiek ale jest to statystyczny czas rozwiązania(zamknięcia) zgłoszenia od klienta-ze statystyką wiesz jak jest(np. ja i mój pies mamy średnio po 3 nogi :lol: ).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #994752  autor: babcia77
 21 maja 2018, 20:53
Wiem że to średnia. Mam też nagrane deklaracje konsultanta że naprawią do północy. Oraz że te 5 dni to nieprzekraczalne 5 dni. ;-) Pójdą kolejne reklamacje na podstawie niedotrzymania deklarowanego terminu. W tej chwili była/jest seria awarii: coś u nich powodujące przerwanie usługi, włączenie BI, "awaryjnie" pakiet "bez limitu" z limitem 10GB+lejek 1 Mbps, lejek 1 Mbps mimo że nie powinno go być. W sumie 4 reklamacje już poszły. 2 już na plus rozpatrzone. ;-) Plus zwrot za BI i za dni gdy usługa nie działała prawidłowo.

[AKTUALIZACJA]
Około północy zdjęli limit prędkości. Teraz czekam na rozpatrzenie reklamacji, zwrot środków i rekompensatę za ograniczenia.
 #999575  autor: darekka
 19 cze 2018, 08:45
UWAGA!
zalecam "ręczne" pilnowanie terminu działania naszej Usługi ponieważ Operator(T-mobile) zapomina o przysłaniu zaproszenia do reaktywacji w 30tym dniu.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #999581  autor: darekka
 19 cze 2018, 09:08
Mam nadzieję, że losowo zapomina ale lepiej sobie terminu pilnować niż liczyć na automat od zaproszeń,bo ten jak widać bywa zawodny.

Swoją drogą to lepiej, że takie drobiazgi wyskakują, niż losowe pady całej usługi jak było do końca 2017 roku. O poprawności działania Usługi świadczy brak nowych wpisów temacie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #999589  autor: darekka
 19 cze 2018, 10:02
U mnie 2 z 4 sztuk "męczone" są cały czas i wczoraj pierwszy raz "problem"-brak zaproszenia w 30tym dniu. Po wysłaniu aktywacyjnego SMSa potwierdzenie uruchomienia Usługi w kilka minut.

Z tego powodu zakładam, że problemy ustały z końcem roku 2017 kiedy pewne poprawki wdrożono-od tego momentu w zasadzie wątek "usycha", bo nie mamy na co pomstować 8) .

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #999694  autor: babcia77
 20 cze 2018, 08:40
Bez przesady że wątek wysycha. ;-)

Miesiąc temu miałem problemy które tu opisałem. 4 reklamacje rozpatrzone pozytywnie - kasy mam na koncie do stycznia 2019. A ostatni raz zasilałem konto rok temu ;-)

Zobaczymy jak w wakacje - teraz używam dość intensywnie a lipiec/sierpień będzie bardzo intensywnie bo będzie robić za łącze podstawowe dla grupy dzieciaków gdzie streaming w HD to norma. ;-)

Pozbywać się nie zamierzam. Za fajna ta usługa.
 #999734  autor: darekka
 20 cze 2018, 12:34
"usycha" w znaczeniu drastycznego spadku ilości nowych postów-w czasach świetności(czytaj licznych problemów) bywało i kilkadziesiąt dziennie, a teraz posucha.
Nieśmiało powiem, że to dobry znak-takie potwierdzenie, że usługa od początku roku ma naprawione 99% problemów, a ten 1% to zwykłe duperele i jednostkowe błędy (np.Twój problem z lejkiem po Bezp.Internecie lub brak zaproszenia itp.) i Ci co wytrwali około 2 lat batalii z operatorem teraz spokojnie i bez poważniejszych problemów cieszą się świetną Usługą.
Ja chwalę i również nie zamierzam pozbywać się swoich SIMek.

P.S. od 21 maja do 19 czerwca w temacie była totalna cisza. :( z drugiej zaś strony skoro nie piszemy to znaczy, że działa :lol:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1001892  autor: babcia77
 03 lip 2018, 07:23
Coś na rzeczy z brakiem powiadomień jest. 30 dni minęło przedwczoraj - aktywacja na poprzedni okres była 1 czerwca. Brak do tej SMS-a ale po ręcznym wysłaniu TAK komunikat że usługa jest już włączona. 1 PLN wczoraj i dziś pobrało, liczniki niewyzerowane. Pchnę reklamację - a co mi tam. ;-)
 #1004373  autor: michcio123
 19 lip 2018, 11:29
Po ponad 3 miesiącach przerwy od usługi aktywowałem ją ponownie ale zamiast 1 zł pobrało 3zł podczas wyjaśniania tego na infolinii konsultantka pomimo iż stanowczo mówiłem aby tego nie robiła aktywowała a następnie zdeaktywowała usługę no limit za 1zł i jak wiemy skróciło mi to ważność konta do 30 dni i co ciekawe prędkość dalej jest ograniczona do 15Mb/s wiem że wcześniej ograniczenie to znikało bo miałem już taki przypadek. Próbuje to odkręcić ale chyba będzie problem.

EDIT:
Puki co prędkość nadal obcięta do 15Mb/s pomimo aktywnej Masz złotówki... i wyłączonym No limit za 1zł. Poszło zgłoszenie techniczne czy coś to da zobaczymy za kilka dni.
Z ciekawości sprawdziłem na innej karcie "leżaku" i identyczna sytuacja po wyłączeniu No limit za 1zł i kupieniu pakietu 1GB prędkość nadal obcięta czyli to nie przypadek coś zmienili w systemie.
Ostatnio zmieniony 19 lip 2018, 13:07 przez michcio123, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1004387  autor: michcio123
 19 lip 2018, 13:12
I raczej będzie działać. Chodzi o to aby nie aktywować No limit za 1zł aby wydłużyć sobie konto o rok niektórzy tak robili jak nie korzystali z Masz złotówkę... a mieli krótki termin ważności konta.
 #1005000  autor: babcia77
 25 lip 2018, 06:56
Ja miałem jakieś 2 miesiące temu przypadek że po awarii i wyczerpaniu włączonego awaryjnie pakietu 10 GB netu został założony lejek 1 Mbps. Robiłem zgłoszenie serwisowe, reklamację plus męczyłem telefonem. Zdjęcie blokady zajęło im kilka dni. Uznali reklamację i dali rekompensatę więc wina po ich stronie.
  • Strona 122 z 202
  • 1
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 202
  • 1
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 202