A u mnie nadal usługa nie działa. Od wieczora 23.10 nie działa internet. Tzn.transfer jest rzędu 100kbps. Co ciekawe minęło w międzyczasie 30 dni od aktywowania usługi. Przyszedł SMS że znów mogę aktywować. Aktywowałem. Usługa działa ale limit jest nadal. Zgłoszenie i reklamacja poszła 24.10. Mieli to rozwiązać w 5 dni. 31.10 ponownie dzwoniłem. Znów usłyszałem że mają to rozwiązać w 5 dni. Kolejne 5 dni. Poszła kolejna reklamacja. Kasę z a usługę oczywiście pobierają...
Niezłe cyrki masz-u mnie po ostatnim problemie z mrożeniem transmisji (po 2 dniach potwierdzili SMSem usunięcie problemu choć już po 1 dniu działało) wszystko OK-zdjęli limity na hostingi,transmisja całą dobę na samym LTE800 w granicach minimum 40Mb, brak jakichkolwiek zmrożeń itp. Tak czy siak reklamacja "motywująca" opa za te zmrożenia poszła w dniu problemu.
Licznik obecnie przekroczył 806GB.
Z jaj jakie miałem po dniu zmrożeń transmisji to tylko "problem" z należnym RWK za zgody, bo system po 14 dniach nie dał go, a 2 panie(tempe jak nie wiem co: "Panie przeca promocja wyszła 30 września i nie da się dać RWK" lub "Jak Pan zgody wyrażał to miał Pan konta jeszcze ważne więc normalne, że system nie dołożył RWK, bo można mieć konto ważne tylko 365dni"-na nic tłumaczenie, że system ma ustawić konto na równiutko rok w przeciągu regulaminowych 14dni) oraz 1 pan(średnio kumaty ale starał się mocno dodając 5 dni konta i robiąc zgł.techniczne) mimo klarownego tłumaczenia nie dali rady dać RWK.
Dopiero 4ty telefon i mega ogarnięcia Pani Konultant bez marudzenia zaradziła problemowi ręcznie robiąc RWK na każdym z 4 numerów dodając po 100dni,aż do uzyskania pożądanego RWK.
Jak widać są "konsule" i Konsultanci z mega wiedzą.