DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 116 z 202
  • 1
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 202
 #973045  autor: zoltan666
 20 sty 2018, 12:54
Dziś po krótkiej przerwie odpaliłem usługę i zobaczę jak to będzie działać. Ostatnio korzystałem z "Masz złotówkę..." we wrześniu zeszłego roku i nie było problemów.
 #973079  autor: darekka
 20 sty 2018, 15:35
Od wczoraj 4 próby zdjęcia lejka(resety, przelogowania, ręczne wyłączanie blokady internetu) i zero ofektu.
Zrobili dzis zgł.techniczne i stara śpiewka do 5dni powinni ogarnąć...ech...
Pozostaje "poprosić" poprzez reklamacje o zwrot kaski za nie działającą usługę+bonusik.

P.S. jak dotąd to jeszcze nie oddali po 1zł. za 65dni poprzedniej usterki...

Co do awaryjności Usługi-od jakiegoś czasu(4msc.) używam na przemian 2 SIMek i na nich problemów niet-siostra ma SIMkę Heyah i również wszystko działa(obecnie na T od 1szego zużyłem 318GB i zero problemów-no może moje czepialstwo ale miałem 2 razy wrażenie, że coś mi ogranicza prędkość z osiąganych 40-50Mb na ok.30Mb ale wystarczyły w obu przypadkach zlecenie odświeżenia/resetu/przelogowania karty i osiągi już nie spadają) ale na felernym starterze T(ten co 65dni usługa GB nie dawała) już po 6 dniach od "naprawy" cuda się dzieją choć pakiet 150GB obecnie z Usługi jest i codziennie rośnie.
Generalnie sporo już poprawili w tej usłudze ale jak widać kwiatki bywają...sami konsule przyznają, że jest nas garstka i platformy pod usługę nie mogą doprowadzić do porządku, a wręcz potwiedzają, że ktoś olał ją wydając startery...i teraz mamy co mamy choć starają się łatać problemy to losowo się coś zdaża.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #973137  autor: kaspeed
 20 sty 2018, 20:51
Mam dwa raporty ze jest ok.Jeden moj nr kolegi jedyne wspominal o wolnym speed podobnie jak ty.Nie zgłosił samo poszło w górę.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973148  autor: Taki_tam
 20 sty 2018, 22:18
Darekka - twój problem spowodował konsultant. Dostałeś paczkę danych z wyższym priorytetem niż te przyznawane w naszej usłudze. Ta paczka po wyczerpaniu ma cięcie pasma do końca jej waznosci. Trzeba ją usunąć z systemu.
 #973170  autor: darekka
 21 sty 2018, 09:58
Powód problemów z lejkiem jest mi znany-jak piszesz ważniejszy pakiet się skończył i blokuje prędkość.
Mimo kilkukrotnych i nieskutecznych prób odblokowania prędkości przez konsuli dziś ponowiłem kontakt i łopatologicznie wytłumaczyłem czego mają poszukać i co powinni skasować(pozostałość po zużytej awaryjnej paczce neta, która wisi jeszcze w systemie jako zużyta za dostępnymi 0MB).

Niestety ani konsultantka ani kierownik są za wąscy aby to poprawić...no nic reklamacja idzie jeszcze dziś :lol:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #973184  autor: kaspeed
 21 sty 2018, 11:11
I koło problemów się kręci.O ile wiem konsule szare niemają takich możliwości.Bez zgłoszenia się nie obejdzie.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #973573  autor: babcia77
 23 sty 2018, 12:33
Kolejna ciekawostka. Potwierdza mi się że wzięli się za naszą usługę. Miałem spory problem w działaniu usługi w listopadzie i początku grudnia - lejek na internet. Poleciała reklamacja. Dostałem zwrot za dni gdy usługa nie działała plus rekompensatę za problemy. Niemniej nie zostało zamknięte zlecenie serwisowe a w odpowiedzi na reklamację potwierdzili że jest problem z usługą. Trochę dla porządku w piątek wysłałem kolejnego maila z pytaniem o tą awarię i jej rozliczenie. Nie odpowiedzieli że zlecenie zamknęli ale stwierdzili że usługa działa prawidłowo.Natomiast co ciekawe wyliczyli mi że kilkanaście dni o początku grudnia nie mogłem prawidłowo korzystać z usługi. Wyliczyli konkretne dni i za nie z automatu mi zwrócili kasę na konto. Wygląda że dostałem zwrot za problemy których nie zauważyłem.

I mimo że karta T-M i kontaktowałem się zawsze z BOA to odpowiedź przyszła z BOK Heyah z którym nie miałem nigdy do czynienie.
 #973576  autor: darekka
 23 sty 2018, 12:39
Od wczorajszego poranka felerny numer został odblokowany-net śmiga, aż miło-tu za pomoc należą się wielkie dzięki dla...sam wie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #973579  autor: darekka
 23 sty 2018, 12:48
Za te poprzednie 65dni i obecne kilka kasy jeszcze nie widać ale kiedyś powinna się pojawić.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #973590  autor: darekka
 23 sty 2018, 13:20
Tylko szkoda, że dłubali 65dni, skarga w UKE od 19 grudnia 2017(30dnia od reklamacji, którą "olali" i w 42dni od awarii) i w efekcie kminią jak napisać do UKE, że to klient winny... :lol: aby lepiej było to działało raptem przez calusieńkie 6dni i lejek jako wynik nieodpowiedniego umieszczenie awaryjnych paczek przez kogoś od opa...gdyby nie pewne działania to pewnie bym się jeszcze bujał z lejkiem.
Fakt jeszcze z UKE ani od Opa nic w tej materii nie otrzymałem-cisza...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #973592  autor: kaspeed
 23 sty 2018, 13:29
Mają czas na wytłumaczenie;) Mojej nie chciał Lekarz POZ przyjać;) skarga do NFZ Przychodnia stwierdziła że lekarz musiał pilnie wyjsc i bylo zastepstwo;) A byłem swiadkiem że na lekarza owszem zastępczego kazali czekac 3h;) az dojedzie;) Tu mi przypomina taką samą sytuacje;) knują jak sie wybielić

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #978975  autor: babcia77
 21 lut 2018, 07:36
Podrzućcie jakiś sposób na przedłużenie ważności konta dla naszej usługi. Wziąłem udział w konkursie T-Mobile i w efekcie dostałem gratisowe doładowanie konta na 300 PLN. Ale nie przedłuża ono ważności konta a ta mi się kończy jakoś we wrześniu. Sztuczka ze zgodami marketingowymi jeszcze działa?
 #979016  autor: darekka
 21 lut 2018, 10:53
Zależy czy chcesz jednocześnie z usługi korzystać czy chcesz numer w szufladzie trzymać bez aktywnej naszej usługi.
Dla HEYAH zaproszenia się mogą pojawić do zdobycia RWK:
http://www.heyah.pl/regulaminy/na-karte ... 5e0323db9d

ewentualnie powinno działać jeszcze 100 dni za 4,99zł. w HEYAH-tu radzę wykupić 3x100dni
https://fs.siteor.com/gsmonline/article ... 1449133580
dla T-mobile raczej nie działa
https://fs.siteor.com/gsmonline/article ... 1449133580
Ostatnio zmieniony 21 lut 2018, 11:35 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 116 z 202
  • 1
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 202
  • 1
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 202