DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 115 z 202
  • 1
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 202
 #970423  autor: darekka
 06 sty 2018, 19:20
Wiesz jak to mówią: ostatni będą pierwszymi :lol: -ślimaczą się z tym ale więcej nie mogę zrobić niż cierpliwie czekać na efekt pomocy UKE lub na upływ przewidzianych prawem terminów na efekt pracy UKE-usługę naprawią na 100%, bo muszą. Aczkolwiek lekko mnie nerw bierze na "użyszkodnika", który zrobił kuku usłudze(tłumaczyłem po stokroć:jest zaproszenie do reaktywacji to je olać i dnia następnego SMSa wysłać), a ja muszę się gibać teraz aby to ogarnęli...

Jeszcze 2 msc. nie upłynęły, bo zdechło 8 listopada zeszłego roku ;-) ale zgodnie z prawem do bodaj 20 stycznia operator ma czas na realizację roszczeń z przeterminowanej reklamacji(m.in. żądałem naprawy)-jak ten termin minie to teoretycznie mogę walić z nową skargą do UKE w tej materii ale zgłaszałem im fakt braku odpowiedzi na reklamację w 30dni więc pewnie i nad tym pracują już...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #970424  autor: kaspeed
 06 sty 2018, 19:40
No wszystko na 1 drodze.U mnie te wasze rady w sumie twoje testowałem i tak u mnie niemialo to wpływu jak padalo to u was i u mnie.Nie mialo znaczenia kiedy smsa wysłalem.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #970432  autor: darekka
 06 sty 2018, 20:22
Ja akurat zależność pomiędzy chwilą wysłania SMSa aktywacyjnego, a ryzykiem padu usługi wyraźnie zauwazyłem ale nie twierdzę, że ta podatność musi dotyczyć wszystkich-możliwe, że akurat ten numer jest nią obarczony ponieważ zawsze kiedy olali moje rady kończyło się awarią.

Przez to sam na swoich numerach wolę dmuchać na zimne(na drugim z numerów w rodzinie pechowego SIMa również kategorycznie nakazałem taką ostrożność-puki co siorka się stosuje i działa), a niejako przy okazji mieć 1 darmowy dzień usługi(31dni za 30zł.pobrane z konta numeru).

Zgodnie z warunkami oferty takie "cuda"(inne też nie powinny występować np."Bezp.internet" a mimo to występują) nie powinny mieć miejsca ale możliwe, że ten ich "system" co to nolimitu nawet nie ogarnia również nie radzi sobie z sytuacją kiedy nie wystąpi na numerze wyzerowanie stanu posiadanych GB-z moich obserwacji wynika, że momentem padu usługi jest kumulacja internetu na poziomie 2TB ale jesli jesteśmy w stanie zużywać go w takich ilościach aby mimo braku przerw pomiędzy aktywacjami nie skumulować 2TB raczej nic się nie dzieje.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #971433  autor: michcio123
 11 sty 2018, 21:04
U mnie na dwóch numerach heyah i t-mobile z usługą Masz złotówkę... samoistnie aktywował się roaming pomimo jego wyłączenia poprzez infolinię gdzieś w lutym zeszłego roku. Nic bym nie wiedział gdyby nie smsy z informacją że jestem w zasięgu ukraińskiej sieci (mieszkam bardzo blisko granicy). Jutro pójdzie reklamacja za takie jaja bo gdy by nie smsy mógł bym się naciąć na spore koszta. I jak tu ich nie doić :D
 #971444  autor: darekka
 11 sty 2018, 21:46
Sumienia nie masz-sami się podkładają a ty chcesz ich doić... :wink:

U mnie już 63dni bez neta-robia, dłubią, kombinują a i tak zero efektu...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #971518  autor: darekka
 12 sty 2018, 13:25
Dziś trafiłem na ogarniętą Panią Konsul, która przejżała cały zestaw moich zgłoszeń i wyczytała tam, że 22 grudnia(dzień po interwencji UKE) ponoć Dział Techniczny napisał na jedno ze zgłoszeń, że uwaga...numer nie jest uprawniony do Usługi-jaja normalnie, bo sama Konsultantka analizując historię, biling itp. widzi, że: numer jest w promocji i kasę koszą, zaproszenia przychodzą, numer jest w puli uprawnionych, ogólnie to ryła z Działu Reklamacji i Technicznego, bo zna nasza ofertę i potwierdza, że nawet jesliby operator chciał to nie ma możliwości "odpisać" numeru z oferty lub skasować całkiem naszej Usługi.

Porobiła kilka notatek dla szpecjalistów, podopinała Regulamin i ponagleń zrobiła w tej sprawie troche.

Wydaje mi się, że "stwierdzenie" technicznych o nieprzynależności numeru do uprawnionych do usługi było wysłane do UKE aby ten się odczepił ale na to musze poczekać, aż UKE odpisze...

Na reklamacje odpisują zbiorczo(jakim prawem to ja nie wiem), na przypomnienia o przeterminowanej również każą spadać, bo przecie odpisali wczesniej zbiorczo-nic tylko do Berlińskiej centrali napisać jakie jaja tu odchodzą...usługa opłacana regularnie, a neta ni ma...zero jakiejkolwiek informcaji kiedy i czy wogóle będzie...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #971529  autor: darekka
 12 sty 2018, 14:06
W skardze na brak neta złożonej do UKE pisałem o przeterminowanej reklamacji więc musze poczekać na odpowiedź z UKE, bo czort wie jakie kroki podjęli.

Nasmarowałem email do ich PR, a jak to nie pomoże to chyba trza będzie do Berlina pisać...

Myślę jeszcze nad "kampania informacyjną" o braku askuteczności Działu Technicznego i Reklamacyjnego w mediach społecznościowych.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #971544  autor: darekka
 12 sty 2018, 16:18
Poczekam na info z UKE i podpierdziele Opa za zbiorcze odpowiedzi na reklamacje oraz za niewypłacenie za "uznaną" reklamacje, a jesli z tej obecnej interwencji nie wyniknie naprawa to i to ponownie zaskarze.

Aby było ciekawiej to operator pod najnowszym emailem z olaniem wezwania do realizacji "uznanej" przez przeterminowanie reklamacji zamieścił: "T-Mobile Polska S.A. nie wyraża zgody na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów przed Prezesem UKE."

Poprosiłem o pomoc przez Twittera kogoś z T-mobile i czekam na odzew-ale wątpię....

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #971686  autor: darekka
 13 sty 2018, 08:50
Nastąpiła wiekopomna chwila-dziś przyszedł SMS, że Usługa na wadliwym numerze (brak dodawania neta od 8 listopada 2017) została aktywowana mimo, że "działała" bez przerwy od 8 listopada 2017 :!:

W efekcie naprawy na koncie po zalogowaniu:
-Pakiet internetowy 7,32GB ważny 20dni
-Pakiet Internetu 50GB ważny 6dni
-internet 50,2GB ważny 1 dzień(z"Masz złotówkę...")
-Złotówki do wszystkich sieci ważne 1 dzień 99630zł.(z"Masz złotówkę...")
-Limit Danych UE 1,3GB ważny 10dni

Czekam na oficjalną informację o usunięciu problemu, bo walczyli z nim "tylko" od 8 listopada 2017 do 13 stycznia 2018(w sumie 65dni). Ciekawe kiedy oddadzą ponad 60zł. za czas awarii za, który to sumienie opłatę 1zł. pobierali.

Nurtuje mnie kto lub co ich zmotywowało po takim czasie do naprawy:
-UKE(skarga z 19 grudnia 2017),
-mega ogarnięta konsultantka, która wczoraj interwenjowała robiąc bardzo dokładne zgłoszenie,
-mój wczorajszy email do "mądrej" Pani z reklamacji z żądaniem wyjaśnień
-może Dział Prasowy interwenjował po moim wczorajszym emailu z opisem sprawy i pełną historią i sugestią o mediach społecznościowych, a może
-"przypadkiem" mój wczorajszy wpis na forum o planach na "akcję informacyjną" (np. nasze forum i dodatkowe wczorajsze zapytanie przez Twitter kiedy naprawią skoro ponad 60 dni nie umieją)-ciekawe... :?:

Nie uwierzę w przypadek, że sami bez motywacji w postaci solidnego kopa w .... od kogoś z góry to naprawili akurat w dobę po moich powyższych działaniach.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #972051  autor: Taki_tam
 15 sty 2018, 09:55
@darekka - nie rozpędzaj się, nic nie poprawili w usłudze. Przeglądając forum, poprosiłem aby ręcznie to wyprostować dla kilku kart. Niestety pakietów roamingowych dalej nie dostajemy w tej usłudze.

@babcia77 - Jedną rzecz trzeba sprostowć, rzeczywiście dla Frii usługa daje 200MB więcej niż dla Heyah. Wg mnie to jakaś pomyłka. Nic nie tłumaczy takiego zachowania.
 #972057  autor: darekka
 15 sty 2018, 11:40
Dziś ostatni dzień na wyrażenie zgód marketingowych do uzyskania RWK:
*140*200*1#, *140*200*2#, *140*200*3#.

Gdzie ja napisałem, że naprawili cokolwiek u Wszystkich? Napisałem, że na felernym numerze po 65 dniach usługa została naprawiona-dodaje po 50,2GB(T) i tyle.

Jeśli zaś chodzi o ilość GB dodawanych w T i w Heyah to ile by nie było to i tak będzie to niezgodne z Regulaminem Usługi ponieważ wg.jego zapisów powinno być BEZLIMITU.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #972063  autor: darekka
 15 sty 2018, 12:25
Im się w tej usłudze to nic nie opłaca i mnie to nie dziwi, bo my raczej nie oszczędzamy neta itp... ale za te ich niedoróbki(50GB/doba zamiast nolimit), Bezpieczne Internety bez podstaw zaskakujące itp. my mamy bonusiki, które troszkę nam osładzają te niedogodności :lol:

Co do RWK za zgody to zalecam ich wyrażenie i "przypomnienie" sobie o ewentualnym nieprzyznaniu tego RWK przez automat(regulaminowo do 14dni) w wygodnym dla nas 8) terminie(12msc. mamy czasu na reklamację )- a ta promocja jest OFERTĄ promocyjną więc pod prawo do reklamacji w ciągu 12msc. usług telekomunikacyjnych jak nic podlega.
Ja dziś na 4x "Masz złotówkę..." zgody kodami odznaczyłem-jeszcze tylko telefon do BOA celem kontroli czy wsio gra i luzik...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 115 z 202
  • 1
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 202
  • 1
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 202