Strona 44 z 48

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:27 maja 2018, 17:44
autor: sa
Remington pisze: Ad. 1. Tak
Ad. 2. Aktywujesz tak jak za 1. razem (net lub kod)
Ad. 3. Chyba ok. 2 tygodni.
Ad. 4. Tak. Jeśli nie przeniesienie tylko nowe numery to stają się aktywne od razu po wizycie kuriera.
ad.3 Już nie ,bo teraz jak składasz zamówienie na przeniesienie np. w niedzielę po południu to nie bądź zdziwiony jak kurier zgłosi się do ciebie w poniedziałek lub wtorek,bo mnie tak zaskoczyli,bo też liczyłam 2 tygodnie na przeniesienie i taką sobie datę tego przeniesienia ustaliłam, bo można oczywiście wybrać datę konkretną przeniesienia.Jak poprzednio tj kilka lat temu przenosiłam numery to trwało to bite 2 tygodnie nim dokumenty doszły a potem z kolejne 7 -10 dni do opa i czekanie na przeniesienie że już nawet się zastanawiał czy poczta dokumentów mimo firmowej koperty nie zgubiła, a teraz w czasach przymusowej rejestracji to kurier był już we wtorek a w środę już dostałam smsem info że stary operator zgodził się oddać numer a data przeniesienia do czekania tak lekko licząc jeszcze z 10dni...No cóż kurierzy DPD w moim regionie pracują porządnie.No i sam VM zmienił swój system widać uznali że kurier DPD jest lepszą i szybszą opcją niż poczta,która w końcu też ma kurierów,ale ci z DPD chyba jednak szybciej działają.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:27 maja 2018, 18:21
autor: PABLOTECH
Remington pisze: Ad. 1. Tak
Ad. 2. Aktywujesz tak jak za 1. razem (net lub kod)
Ad. 3. Chyba ok. 2 tygodni.
Ad. 4. Tak. Jeśli nie przeniesienie tylko nowe numery to stają się aktywne od razu po wizycie kuriera.
Большое спасибо :smt023 (tł. wielkie dzięki)
sa pisze:
Remington pisze: Ad. 1. Tak
Ad. 2. Aktywujesz tak jak za 1. razem (net lub kod)
Ad. 3. Chyba ok. 2 tygodni.
Ad. 4. Tak. Jeśli nie przeniesienie tylko nowe numery to stają się aktywne od razu po wizycie kuriera.
ad.3 Już nie ,bo teraz jak składasz zamówienie na przeniesienie np. w niedzielę po południu to nie bądź zdziwiony jak kurier zgłosi się do ciebie w poniedziałek lub wtorek,bo mnie tak zaskoczyli,bo też liczyłam 2 tygodnie na przeniesienie i taką sobie datę tego przeniesienia ustaliłam, bo można oczywiście wybrać datę konkretną przeniesienia..
To miało być kolejne pytanie ale widzę, że już chyba znam odpowiedź :).
1) Czyli rozumiem, że składając zlecenie przeniesienia numeru na stronie VM ( z oferty na kartę a2mobile ==> freemium ) można wskazać konkretną datę i liczyć na to, że operator docelowy uzna to za wiążące :smt017 ??
2) To teraz pytanie na 100pkt. Czy operator źródłowy (a2mobile) może strzelić focha i nie oddać numeru jeśli zabawiłem u niego ... miesiąc :) ??

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:27 maja 2018, 18:43
autor: sa
1.Tak można ,nawet jeżeli jest to oferta na kartę to z kurierem dokumenty szybko "chodzą" a sprawy formalne czyli zgoda starego opa itp. to kwestia kilku godzin tak naprawdę.Mnie dosłownie ze 2 tygodnie temu z a2 do play przeniesienie numeru zajeło mniej niż 12 godzin.Warunek do salonu markowego playa(nie stoiska w CH) wybrałam się między godziną 14-15 i o 18 już wiedziałam że następnego dnia w nocy będę z numerem w play.
2.Raczej nie ,karencja na numer to podobno 72 godziny do 7 dni,czyli po miesiącu powinni puścić numer bez protestów zwłaszcza że od 25 czerwca wchodzi nowy cennik i zawsze możesz stwierdzić że ci on nie psuje.
A co do transferu danych neta to wystarczy przeczytać regulamin freemium tam pisze o transferze danych jak byk z podanymi technologiami.
https://virginmobile.pl/media/documents ... -12-21.pdf
Dokłądnie to w punkcie 31 regulaminu dla mających problem z czytaniem :lol:
Zresztą jeżeli cię to pocieszy to simkę z freemium mam w noki 206 a ten telefon obsługuje tylko 2g i net działa na 1000% :D

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:31 maja 2018, 16:21
autor: MPUltra
Czy te pakiety internetowe półdarmo na stronie www są już podwojone, czy to co widnieje na www trzeba pomnożyć przez 2?

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:31 maja 2018, 16:52
autor: sa
Pakiety neta są dokładnie takie jak jest napisane na stronie i nic więcej niema.Tu chodzi o cenę bo niektóre pakiety są promocyjnie tańsze. np. 1 Gb za 2 zł albo 10 Gb za 10zł.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:10 cze 2018, 20:24
autor: lordbyd
Mam takie dwa ciekawe przypadki w Freemium:
1. SMSy z informacją o aktywacji nowego pakietu i zakończeniu starego przyszły 4 razy pod rząd - jeden po drugim
2. SMSy z informacją o wykorzystaniu 300 MB i zachęceniem do zakupu płatnych pakietów przychodzą od dwóch dni średnio co dwie godziny - dwukrotnie.
Czy któryś z Kolegów miał taki przypadek?
Oczywiście darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda, poza tym wyrażałem zgodę na informację handlową przy aktywacji Freemium -tylko nigdy wcześniej tak nie było :)

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:10 cze 2018, 20:32
autor: adacomp
Coś za coś.
Ma to zniechęcić do darmowości i kupno płatnego pakietu.
Miałem takie akcje wielokrotnie, ale na szczęście od bardzo dawna te karty leżą i się kurzą w szufladzie więc i nie denerwują mnie ich nagabywania :)

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:12 cze 2018, 00:12
autor: v200
Kilka dni temu, też dostałem cztery smsy o końcu pakietu, później cztery smsy o odnowieniu pakietu.
Wczoraj sms o zakupie pakietów dodatkowych przyszedł już tylko jeden.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:12 cze 2018, 09:35
autor: lordbyd
Do mnie od wczorajszego poranka przyszło do tej chwili 50 sms-ów zachecajacych do zakupu dodatkowego pakietu danych :)

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:12 cze 2018, 10:08
autor: adacomp
lordbyd pisze:Do mnie od wczorajszego poranka przyszło do tej chwili 50 sms-ów zachecajacych do zakupu dodatkowego pakietu danych :)
No to mają niezły rozmach sk....y jak mawiał Siara w "Kilerze" ;)
A może to jest zależne ile masz u nich numerów, SIM albo aktywnych pakietów Freemium i jak długo jesteś w VM.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:12 cze 2018, 10:17
autor: lordbyd
@adacomp:
W VM jestem od dobrego roku, mam u nich tylko jeden numer z pakietem Freemium.
Pierwszy raz w historii wykorzystałem dopiero cały pakiet darmowych 300 [MB].
Do tej pory wykorzystywałem minuty czy SMSy i nigdy nie było takiego "spamu" SMS-owego :)

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:12 cze 2018, 11:21
autor: adacomp
lordbyd pisze:@adacomp:
W VM jestem od dobrego roku, mam u nich tylko jeden numer z pakietem Freemium.
Pierwszy raz w historii wykorzystałem dopiero cały pakiet darmowych 300 [MB].
Do tej pory wykorzystywałem minuty czy SMSy i nigdy nie było takiego "spamu" SMS-owego :)
Tym bardziej dziwne
Obowiązuje przecież od 3 tygodni RODO.
Ale aktywacja Freemium to niestety m.in. zgoda na spam od operatora czyli VM.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:12 cze 2018, 14:35
autor: MPUltra
A nie da się dodać "Virgin" do czarnej listy? Ja tak umiem z ING i nju mobile. Korzystam z Textry. Tylko wtedy nie będzie powiadomień o wykorzystaniu/aktywacji pakietu, etc.
Można też wyciszyć konwersację, wtedy po np. aktywowaniu pakietu wystarczy wejść do apl. SMS i sprawdzić czy się aktywował (jeśli 1. opcja jest zbyt bezwzględna)

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:12 cze 2018, 15:48
autor: everymen
To jest ewidentny błąd, najprawdopodobniej systemu. Na moim aktywnym numerze #freemium ostatnio otrzymałem trzy takie same smsy o RODO.
Poza tym incydentem, od grudnia do maja nie pojawiły się żadne smsy.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:13 cze 2018, 06:27
autor: kouczan
Zadzwoń na infolinię. Tam zablokują ci powiadomienia systemowe. Ponoć znają problem i próbują ogarnąć temat.

Wysłane z mojego Lenovo A6020a46 przy użyciu Tapatalka

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:13 cze 2018, 07:49
autor: pakierhakierxd
50 przesada jakaś ;)

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:13 cze 2018, 08:12
autor: Remington
Panowie zlitujcie się, nie RODO, nie przesada, przecież nikt nie wysyła 50 reklam na jeden numer.

Ewidentnie jakiś błąd i można im to zgłosić.

Ja będąc za granicą na nr Virgin dostałem ankietę do oceny konsultanta - jakieś 10 razy.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:16 cze 2018, 17:23
autor: Mar9999
Czy Virgin pobiera opłaty za wysłanie potwierdzenia odczytu MMS oraz za transmisję danych w trakcie odbioru MMS? Mam to wyszczególnione w historii połączeń. Oczywiście żadnego MMS-a nie wysyłałem, a tylko odbierałem. Na telefon nadawcy przyszły sms-y, o treści: "Wiadomość MMS została odczytana 16 cze 2018 16:58"

Obrazek

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:16 cze 2018, 17:47
autor: adacomp
To normalna praktyka we Freemium.
Jak kupisz płatny pakiet neta/MMS to problem zniknie.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:17 cze 2018, 20:50
autor: Mar9999
Ale ja mam pakiet neta 1GB za 2 zł. A to jest gdzieś w jakimś regulaminie? A co gdybym nic nie miał koncie? Nie otrzymałbym mms-a albo potwierdzenie nie było wysłane?

edit:
Zgłosiłem sprawę do CMOK i musiałem udowodnić przesyłając screenshooty szczegółów wiadomości oraz potwierdzeń odczytu i raportów. Konsultant był bardzo zdziwiony przypadkiem, ponieważ nigdy nie mieli takiego zgłoszenia i przesłał do działu technicznego.