Strona 43 z 48

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:02 maja 2018, 00:38
autor: marokmon
Dla kogo sa pakiety 60/60/60 zamiast starych 30. Czy pojawiły się one wraz z limitem nr na jeden pesel? Czy wystarczy wyłączyć i włączyć stary freemium by dostać ten większy?

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:03 maja 2018, 16:23
autor: kaspeed
To jest jakiś błąd systemowy.Mam pod nosem kilka sim i ani jedna nie działa z 60min i 600mb

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:04 maja 2018, 12:56
autor: adacomp
Przecież we Freemium nie ma za darmo 60min/60SMS/600MB tylko jako płatny pakiet za 6zł.

Za darmo masz tylko 30min/30SMS/300MB.

Tak było zawsze przecież.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:06 maja 2018, 11:05
autor: obru
Mi teraz dali za darmo 60/60/600 Mb. Pakiet nie chciał się sam odnowić po 6 m. Anulowałem go w aplikacji, potem poprzez *222, w międzyczasie aktywowałem 1GB za 2 zł mimo braku pakietu. Dzień później aktywował mi się Freemium 2x większy, plus ten 1 GB wykupiony.
Obrazek

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:06 maja 2018, 18:24
autor: forum_tg
może to jakiś błąd i po zakupie płatnej usługi wszystko się zwiększa? ciekawe jak się odnowi za miesiąc. Wtedy wszystko będzie jasne.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:07 maja 2018, 00:20
autor: TomLee
Do jakich operatorów logują się karty Virgin? Chodzi mi o 3g

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:07 maja 2018, 07:38
autor: lordbyd
U mnie do T-Mobile lub Plusa.
Ale w rodzinie na starej platformie rozliczeniowej są numery z dostępem tez do 3G Orange

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:07 maja 2018, 16:10
autor: DanielR
U mnie (również oba numery na starej platformie) telefony logują się do wszystkich sieci 3G, w tym ponownie od kilku miesięcy do Orange.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:09 maja 2018, 14:50
autor: everymen
Chyba jest jakiś fakap systemu. Z poziomu #freemium mamy teraz dostęp również do czystych pakietów #chcęwszystko. W aplikacji widnieją pakiety minutowe z okresem ważności 30 dni. Co ciekawe można w tym momencie uruchomić za pomocą kodu pakiet 1GB za 1zł. To akurat sprawdziłem, pakietów minutowych nie.
Poza tym nadal mogę uruchomić #freemium na 6 numerach, a aktywacja przedłuża ważność konta o rok. To tak w ramach ciekawostki.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:10 maja 2018, 18:15
autor: lee
Zawsze tak było czy to.jakiś bug z tym przedłużeniem o rok konta?

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:10 maja 2018, 18:30
autor: DanielR
Zawsze - od początku istnienia oferty #Freemium, jej aktywacja powodowała wydłużenie ważności usług wychodzących na koncie głównym o rok.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:10 maja 2018, 20:30
autor: everymen
Zgadza się. Jednak skończyło się to teoretycznie wraz z nowym regulaminem, który obowiązuje od grudnia 2017. Część osób zgłaszała, że u nich nadal działa przedłużanie, co wskazywałoby, że nowy regulamin chyba nie dotyczy starych aktywacji. Tak jest w moim przypadku. I dlatego o tym napisałem.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:21 maja 2018, 18:04
autor: jaczaq
Witam,

mam pytanie kupiłem sobie dzisiaj starter Virgin za 5 zł - dziś dokonałem rejestracji na stronie Virgin, aktywowałem kartę i aktywowałem Freemium poprzez stronę. Czytałem gdzieś na forum, że pakiet jest na pół roku a jak sprawdzam mój to jego ważność jest na miesiąc - do 21 czerwca. To znaczy, że muszę doładować za miesiąc konto? Jak to wygląda?

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:21 maja 2018, 18:08
autor: adacomp
Pakiet jest na pół roku i co 30dni sam się odnawia automatycznie.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:21 maja 2018, 18:56
autor: Remington
Raczej: pakiet jest na 30 dni i odnawia się automatycznie przez pół roku :).

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:21 maja 2018, 20:14
autor: jovi123
wychodzi na to że pakiet dodatkowych minut nie jest na 30 dni lecz do końca okresu rozliczeniowego freemium?

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:21 maja 2018, 21:59
autor: jutek
jovi123 pisze:wychodzi na to że pakiet dodatkowych minut nie jest na 30 dni lecz do końca okresu rozliczeniowego freemium?
Dokładnie.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:21 maja 2018, 22:09
autor: maniek89
jovi123 pisze:wychodzi na to że pakiet dodatkowych minut nie jest na 30 dni lecz do końca okresu rozliczeniowego freemium?
Dlatego sami też zalecają aktywację dodatkowych pakietów na początku cyklu.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:27 maja 2018, 12:02
autor: PABLOTECH
Być może gdzieś już wcześniej było ale ...:

1) Czy w Virgin Mobile ( freemium ) internet działa również w 2G ??
2) Co po upływie pół roku . . . odnowienie / przedłużenie taryfy jakimś kodem ?
3) Ile mniej więcej czasu może potrwać przeniesienie numeru (ów) składając "wniosek" na stronie VM ?
4) Kurier przywozi karty sim za free które stają się aktywne po przeniesieniu numerów ?

P.S. Remington dzięki za sugestie w innym wątku. Faktycznie oferta wygląda super jak dla 6-8 letniego użytkownika smartwatcha ;)

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:27 maja 2018, 16:21
autor: Remington
Ad. 1. Tak
Ad. 2. Aktywujesz tak jak za 1. razem (net lub kod)
Ad. 3. Chyba ok. 2 tygodni.
Ad. 4. Tak. Jeśli nie przeniesienie tylko nowe numery to stają się aktywne od razu po wizycie kuriera.