Strona 42 z 48

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:19 kwie 2018, 18:04
autor: marcz123456
Ktoś wie do jakiej taryfy się wpada po przeniesieniu numeru?
Do freemium? Czy trzeba do niej przejść kodem?

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:19 kwie 2018, 18:09
autor: jarekt
#Freemium to nie taryfa tylko taki pakiet w ramach taryfy/oferty #ChcęWszystko, do której właśnie trafiasz po przeniesieniu.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:19 kwie 2018, 18:15
autor: marcz123456
Będę miał niby 5 zł na starterze. Wpisuje *222*000# i mam spokój?

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:19 kwie 2018, 18:18
autor: jarekt
Tak.
marcz123456 pisze:...i mam spokój?
Zależy z czym. Czynsz i media dalej musisz płacić ;)

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:21 kwie 2018, 16:04
autor: marcz123456
Po jakim czasie dostanę ten pakiet 10 GB? Dołączy do tego 300 mb? Czy jest inny kod?
Na tych playowatych to wszystko jest możliwe.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:21 kwie 2018, 16:54
autor: marokmon
Czy 4 pakiety freemium dotyczą zarówno nr pesel jak i nip? Czy da się w ogóle w virgin zarejestrowac nr na nip (firmę) bez podawania peselu (I na niego zarejestrować dodatkowe 4 numery)?

Orientujecie się także czy nadal przenosić nr do virgina można tylko w salonie? Czy będą już zarejestrowanym można to jakoś przyspieszyć.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:22 kwie 2018, 00:08
autor: DanielR
marcz123456 pisze:Po jakim czasie dostanę ten pakiet 10 GB?
Nie wiem jak z 10 GB. Parę dni temu aktywowałem 1 GB. Zajęło to dosłownie kilkanaście minut. Sądzę, że z tym większym będzie podobnie.
marcz123456 pisze:Dołączy do tego 300 mb?
Tak. Pakiety się zsumują.
marcz123456 pisze:Czy jest inny kod?
Stan pakietów internetowych sprawdzisz tymi samymi kodami USSD. Czyli albo konkretnie dla pakietów danych - *108#, albo ogólny dla pakietu #Freemium - *222# .

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:22 kwie 2018, 11:00
autor: marcz123456
A Virgin korzysta tylko z LTE Play?

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:22 kwie 2018, 12:26
autor: marcin19883
marcz123456 pisze:A Virgin korzysta tylko z LTE Play?
Mi odrzuca lte Orange i Plusa.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:22 kwie 2018, 15:40
autor: lordbyd
Mi odrzuca lte Orange i Plusa
Nie jestem więc sam :)
U mnie tak samo - mogę korzystać tylko z LTE Play. Mam jednak numer na nowej platformie rozliczeniowej.
W rodzinie są dwie karty SIM VM, które logują się do LTE Plusa i Orange - jednak na starej platformie rozliczeniowej (numer centrum SMS Play-a). Mogą oni także wysyłać SMS premium.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:22 kwie 2018, 18:26
autor: jutek
lordbyd pisze: U mnie tak samo - mogę korzystać tylko z LTE Play. Mam jednak numer na nowej platformie rozliczeniowej.
W rodzinie są dwie karty SIM VM, które logują się do LTE Plusa i Orange - jednak na starej platformie rozliczeniowej (numer centrum SMS Play-a). Mogą oni także wysyłać SMS premium.
Potwierdzam, też mam w rodzinie dwie karty sim Virgin, karta na starej platformie loguje się do LTE Play, Orange i Plusa, karta na nowej platformie tylko do LTE Play. Dodatkowo na nowej platformie nie można wysyłać SMS premium.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:24 kwie 2018, 12:35
autor: drozda
Ja jestem na starej platformie i też mam tylko dostęp do LTE Play. Przed grudniem miałem też do LTE Orange.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:24 kwie 2018, 14:41
autor: Hods
Po czym rozpoznajecie, że numer jest na starej/nowej platformie?

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:24 kwie 2018, 20:32
autor: lordbyd
Hods pisze:Po czym rozpoznajecie, że numer jest na starej/nowej platformie?
Po numerze centrum SMS wpisanego w telefonie.
Stara platforma ma numer SMSC Play-a
Nowa platforma ma numer SMSC Virgin - ten 10 cyfrowy

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:24 kwie 2018, 21:25
autor: Johnny
U mnie stara platforma Play-a, dostęp do LTE tylko Play.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:24 kwie 2018, 22:45
autor: jutek
Wniosek z tego taki, że na nowej platformie jest dostęp tylko do LTE Play a na starej różnie to bywa.
Może zależy od tego, czy numer był przenoszony albo od prefixu?

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:30 kwie 2018, 18:48
autor: anonymous093133
Mam pakiet Freemium zaczynający się 11 danego miesiąca.
Czy jest jakiś sposób żeby zaczynał się 01 danego miesiąca.
Konsultantka stwierdziła, że nie ma takiej możliwości.
A może jednak jest ??

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:30 kwie 2018, 18:55
autor: jarekt
Zlecić wyłączenie #Freemium najpóźniej 9. dnia (np. 9. maja - @Freemium będzie działał do 10. maja).
Przeczekać, pomęczyć się (bo bez #Freemium będziesz około 21 dni).
Włączyć #Freemium 1. dnia w kolejnym miesiącu (np. 1. czerwca).

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:30 kwie 2018, 20:21
autor: anonymous093133
jarekt pisze:Zlecić wyłączenie #Freemium najpóźniej 9. dnia (np. 9. maja - @Freemium będzie działał do 10. maja).
Przeczekać, pomęczyć się (bo bez #Freemium będziesz około 21 dni).
Włączyć #Freemium 1. dnia w kolejnym miesiącu (np. 1. czerwca).
Dzięki. Też o tym myślałem.
Po wyłączeniu Freemium jaka będzie taryfa?

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:30 kwie 2018, 20:35
autor: jarekt
#ChcęWszystko