DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 41 z 48
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 48
 #987784  autor: PawlusG
 08 kwie 2018, 01:29
U mnie niestety ta opcja nie zadziałała, do akcji musiał wkroczyć człowiek :)

:)
 #988845  autor: PawlusG
 14 kwie 2018, 14:40
We wtorek 10-04-2018 uruchamiałem pakiet i za 5 zł wskoczyło 60 min, a nie 120 min, więc chyba nie tak dawno temu.

:)
 #988852  autor: maniek89
 14 kwie 2018, 15:33
Może użyłeś kodu do wcześniej obowiązującego pakietu minut?

120 minut za 5 zł to kod: *222*1*120#
Wcześniejsza wersja, czyli 60 minut za 5 złotych to kod: *222*000*1*60#.
 #989003  autor: marcin19883
 15 kwie 2018, 12:32
PawlusG pisze:We wtorek 10-04-2018 uruchamiałem pakiet i za 5 zł wskoczyło 60 min, a nie 120 min, więc chyba nie tak dawno temu.
Żeby nie być gołosłownym, to wyszukałem regulamin i datę od 21.12.2017 Virgin podwaja pakiety freemium
 #989024  autor: PawlusG
 15 kwie 2018, 15:58
maniek89 pisze:Może użyłeś kodu do wcześniej obowiązującego pakietu minut?

120 minut za 5 zł to kod: *222*1*120#
Wcześniejsza wersja, czyli 60 minut za 5 złotych to kod: *222*000*1*60#.
Pakiet uruchamiałem przez stronę, a nie kodem, nie było na liście 120 min za 5 zł, bo inaczej bym nie wybrał pakietu 60 min :)

:)
 #989133  autor: molibden
 16 kwie 2018, 12:18
No nie... pakiety zwiększone obowiazują od grudnia. Wprowadzili t przed świetami - sam pisałem wtedy o tym na forum
 #989365  autor: PawlusG
 17 kwie 2018, 20:16
U mnie to się pojawiło po resecie freemium po tym jak się zawiesił, czyli chyba kolejny błąd w ich systemie.

:)
 #989978  autor: marcz123456
 21 kwie 2018, 16:04
Po jakim czasie dostanę ten pakiet 10 GB? Dołączy do tego 300 mb? Czy jest inny kod?
Na tych playowatych to wszystko jest możliwe.
 #989980  autor: marokmon
 21 kwie 2018, 16:54
Czy 4 pakiety freemium dotyczą zarówno nr pesel jak i nip? Czy da się w ogóle w virgin zarejestrowac nr na nip (firmę) bez podawania peselu (I na niego zarejestrować dodatkowe 4 numery)?

Orientujecie się także czy nadal przenosić nr do virgina można tylko w salonie? Czy będą już zarejestrowanym można to jakoś przyspieszyć.
 #990035  autor: DanielR
 22 kwie 2018, 00:08
marcz123456 pisze:Po jakim czasie dostanę ten pakiet 10 GB?
Nie wiem jak z 10 GB. Parę dni temu aktywowałem 1 GB. Zajęło to dosłownie kilkanaście minut. Sądzę, że z tym większym będzie podobnie.
marcz123456 pisze:Dołączy do tego 300 mb?
Tak. Pakiety się zsumują.
marcz123456 pisze:Czy jest inny kod?
Stan pakietów internetowych sprawdzisz tymi samymi kodami USSD. Czyli albo konkretnie dla pakietów danych - *108#, albo ogólny dla pakietu #Freemium - *222# .

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #990137  autor: lordbyd
 22 kwie 2018, 15:40
Mi odrzuca lte Orange i Plusa
Nie jestem więc sam :)
U mnie tak samo - mogę korzystać tylko z LTE Play. Mam jednak numer na nowej platformie rozliczeniowej.
W rodzinie są dwie karty SIM VM, które logują się do LTE Plusa i Orange - jednak na starej platformie rozliczeniowej (numer centrum SMS Play-a). Mogą oni także wysyłać SMS premium.
  • Strona 41 z 48
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 48
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 48