DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 37 z 48
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 48
 #975978  autor: kaspeed
 04 lut 2018, 14:13
Ja w Virgin dzis zauwazyłem ze 1 z4 nr freemium dosłownie to samo wazne do 13.12.2017 poszło zgłoszenie:D

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #975990  autor: kaspeed
 04 lut 2018, 14:54
Te jajca z freemium juz na 2nr miałem.W okresie 2miesięcy.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #976005  autor: adacomp
 04 lut 2018, 17:15
Obecnie tylko na 4 kartach można mieć freemium.
Kontakt z CMOK to chyba najdłuższy czas oczekiwania i najgorszy BOK w historii operatorów.
 #977860  autor: jamto02
 16 lut 2018, 09:46
Sam osobiście kilkanaście dni temu odnowiłem freemium na kilkunastu numerach i się dało choć nie przez kody czy system ale przez zgłoszenie mailowe. Dopiero po tym dowiedziałem się o zmianie regulaminu. Podstawowe pytanie zatem czy ten regulamin obowiązuje wszystkich czy nowych? Moje numery są już dość "stare" Konsultanty na FB więcej nie mówią niż mówią, ciążko wyciągnąć od nich szczegółowe informacje.
 #977897  autor: ManiacGSM
 16 lut 2018, 12:37
piechucki pisze:A ktoś wie z czego wynika ta różnica, że jedni mają 30/30/300 a inni 60/60/600?
Może jakiś błąd systemowy, ja na nowo przeniesionym numerze doładowałem kwotą za 5zł i mi pokazywało,że konto ważne do 2021r. Pod wieczór system się ogarnął i już pokazywało normalnie na rok. To jest 02.2019. U mnie aktywacja pakietu FREEMIUM uruchomiła normalnie 30min, 30sms...

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #977959  autor: userro2
 16 lut 2018, 17:27
Nie sądzę, by było to błędem systemowym - w przypadku numeru, o którym pisałem, nawet na banerze widocznym po zalogowaniu podane są podwojone pakiety. Przypuszczam, że chodzi właśnie o to, że #Freemium było reaktywowane po półrocznym korzystaniu - ale ponieważ jest to tylko moje zgadywanie, byłoby fajnie, gdyby odezwał się ktoś, kto również reaktywował #Freemium w ostatnich dniach.
 #977963  autor: jamto02
 16 lut 2018, 18:04
No ja reaktywowałem w ostatnich dniach jak też uruchamiałem nowe. W każdym mam 30 dni i rok ważności. Mimo iż niby nie mogę mieć więcej jak 4 nr to mam i tu się zastanawiam na ile ten ich regulamin jest wiążący?
Zastanawiam się czy "fruwanie" w innych pakietach nie będzie wydłużało do roku.
 #977966  autor: aizo
 16 lut 2018, 18:34
Witam
W dniu wczorajszym zamówiłem bezpłatny starter Freemium.
Mam kilka pytań.
-Jak długo się czeka na aktywacje numeru po odebraniu od kuriera.
- Jakieś czynności muszę wykonać przed korzystaniem.

Numer będzie służy tylko do odbierania ale jak już mam te 30min/30sms/300mb chciałbym je mieć aktywne w razie czego. Co muszę zrobić aby aktywować te pakiety?
One się co miesiąc odnawiają?
Lepiej zarządzać kontem przez aplikacje czy stronę www?

Połączenie nie może być zrealizowane.
 #977975  autor: ManiacGSM
 16 lut 2018, 18:53
aizo pisze:Witam
W dniu wczorajszym zamówiłem bezpłatny starter Freemium.
Mam kilka pytań.
-Jak długo się czeka na aktywacje numeru po odebraniu od kuriera.
- Jakieś czynności muszę wykonać przed korzystaniem.

Numer będzie służy tylko do odbierania ale jak już mam te 30min/30sms/300mb chciałbym je mieć aktywne w razie czego. Co muszę zrobić aby aktywować te pakiety?
One się co miesiąc odnawiają?
Lepiej zarządzać kontem przez aplikacje czy stronę www?
Od siebie mogę tylko dodać ,że u mnie przenoszenie trwało równo 10 dni. Czytając posty tasiemce odnośnie sieci Virgin ktoś napisał, że kurier DPD ma zdaje się tydzień (roboczy) na dostarczenie podpisanych dokumentów (i to by się zgadzało) bo strasznie dłużyło mi się przeniesienie.

Tak pakiety się odnawiają, i sa ważne 6 miesięcy potem znowu musisz wbić kod .

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #977982  autor: aizo
 16 lut 2018, 19:20
To jest nowy numer ale pewnie proces aktywacji trwa podobnie.
10 dni to sporo jak ktoś przenosi numer.

Połączenie nie może być zrealizowane.
 #977983  autor: Johnny
 16 lut 2018, 19:25
aizo pisze:To jest nowy numer ale pewnie proces aktywacji trwa podobnie.
10 dni to sporo jak ktoś przenosi numer.
Niestety takie umowy mają popodpisywane z firmami kurierskimi, stąd taki długi okres czasu.
W a2mobile wygląda to tak samo.
 #977985  autor: jamto02
 16 lut 2018, 19:41
Gdyby jednak freemium wykluczało więcej niż 4 numery, macie jakieś ciekawe pomysły co zrobić z nadwyżką starterów?
Ja wiem że można by do Playa i zgarnąć bonus a sam sim można podobno "zamrozić" na 3 lata. Podobnie do Fakt mobile i na 2 lata "zamrozić" Można tez do A2 tutaj powiedziano mi że nie ma limitu czasowego kiedy starter po przeniesieniu trzeba aktywować. Nie bardzo to wierzę bo jak ktoś przeniesie i zgubi to co? Dożywotnio nr będzie "zajęty"? Takie zamrożenie ma też sens bo kto wie co i ja będzie kiedyś tam, może akurat Play znów 500zł odpali....
 #977989  autor: lordbyd
 16 lut 2018, 19:53
Mam kilka pytań.
-Jak długo się czeka na aktywacje numeru po odebraniu od kuriera.
- Jakieś czynności muszę wykonać przed korzystaniem.
Zamówiłem nowy starter w poniedziałek a kurier był z przesyłką w środę.
Aktywacja nastąpiła tego samego dnia (w środę) po około dwóch godzinach od odbioru przesyłki - telefon zalogował się do sieci i przyszedł sms powitalny.
Miałem jedynie problem z odbieraniem połączeń - nikt nie mógł się do mnie dodzwonić. Potrzebna była interwencja CMOK.
Drugi problem był z wysyłaniem sms-ów. Na karcie zapisany był numer centrum SMS Play a nie Virgin - ten 10 cyfrowy.
 #978003  autor: aizo
 16 lut 2018, 21:14
Potestuje i zobaczmy. Spiny nie ma bo jak pisałem do przychodzących potrzebuje ale zobaczmy jak to będzie śmigać. Jak przejrzałem pobieżnie wątki fakt problemów troszkę jest...Zobaczmy w praniu

Połączenie nie może być zrealizowane.
 #978009  autor: ManiacGSM
 16 lut 2018, 21:42
lordbyd pisze:
Mam kilka pytań.
-Jak długo się czeka na aktywacje numeru po odebraniu od kuriera.
- Jakieś czynności muszę wykonać przed korzystaniem.
Zamówiłem nowy starter w poniedziałek a kurier był z przesyłką w środę.
Aktywacja nastąpiła tego samego dnia (w środę) po około dwóch godzinach od odbioru przesyłki - telefon zalogował się do sieci i przyszedł sms powitalny.
Miałem jedynie problem z odbieraniem połączeń - nikt nie mógł się do mnie dodzwonić. Potrzebna była interwencja CMOK.
Drugi problem był z wysyłaniem sms-ów. Na karcie zapisany był numer centrum SMS Play a nie Virgin - ten 10 cyfrowy.
W sumie mój błąd nie doczytałem ,że aizo nie będzie przenosił, tylko brał numer prosto od Virgin.
Więc być może procedury będą krótsze.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #978080  autor: piechucki
 17 lut 2018, 09:50
userro2 pisze:Nie sądzę, by było to błędem systemowym - w przypadku numeru, o którym pisałem, nawet na banerze widocznym po zalogowaniu podane są podwojone pakiety. Przypuszczam, że chodzi właśnie o to, że #Freemium było reaktywowane po półrocznym korzystaniu - ale ponieważ jest to tylko moje zgadywanie, byłoby fajnie, gdyby odezwał się ktoś, kto również reaktywował #Freemium w ostatnich dniach.
Reaktywowałem ja i mam 30/30/300.
Napisałem do nich na FB i taką odpowiedź dostałem:
"zawsze w ramach pakietu #Freemium klienci otrzymują 30 minut, 30 SMS-ów oraz 300 MB Internetu. Nigdy nie było inaczej, dlatego najwidoczniej trafiłeś na nieprawdziwe informacje. Klienci mogą ewentualnie podwoić sobie zawartość #Freemium aktywując dodatkowy pakiet za #Półdarmo"
I co Wy na to?
  • Strona 37 z 48
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 48
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 48