DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 36 z 48
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 48
 #970560  autor: lodyga
 07 sty 2018, 14:44
lodyga pisze:Dzis przeszlam do freemium i po włożeniu karty wpisałam kod na freemium . Teraz sprawdzając *222# wyskakuje mi to co poniżej. 0 min i 0 sms i pakiet netu? Miało byc 30 min i 30 sms wiec o co chodzi? Pakiet leci w górę?
Obrazek




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 #970569  autor: lodyga
 07 sty 2018, 14:57
lodyga pisze:Dziekuje:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
A te 10GB to jednorazowo ważne 30dni?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 #970635  autor: wasylek
 07 sty 2018, 20:55
lodyga pisze:No to 30 dni


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
jak aktywuje tego samego dnia co rozpocznie się pakiet freemium to zgadza się że 30 dni.
 #972086  autor: Eon
 15 sty 2018, 15:26
czy we freemium moge aktywowac od razy 2 takie same pakiety ? Czy dopiero po skonczonym pakiecie aktywuje nastepny ?
 #972090  autor: Karlos20
 15 sty 2018, 15:41
Eon pisze:czy we freemium moge aktywowac od razy 2 takie same pakiety ? Czy dopiero po skonczonym pakiecie aktywuje nastepny ?
Możesz kupić dowolną ilość pakietów za #PółDarmo lecz wpiszą się do ważności salda Freemium - niewykorzystane środki przepadną wraz z odnowieniem darmowych 30 min / 30 SMS / 300 MB.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #972650  autor: userro2
 18 sty 2018, 11:40
Odnowiłem dziś #Freemium po półrocznym korzystaniu (nie obyło się bez współpracy CMOK). Ważność konta przedłużona o rok, a sam pakiet jest podwojony - 60 minut, 60 SMS, 600 MB.
 #975960  autor: green90000
 04 lut 2018, 12:48
Mam mały problem z Virgin: W marcu 2017 uruchomiłem FREEMIUM. Po pół roku, we wrześniu przestał się naliczać comiesięczny darmowy transfer/smsy/rozmowy, a FREEMIUM nadal jest włączone. Stan konta - kilkanaście zł, ważne do 2019 roku.

W jaki sposób przywrócić darmowe comiesięczne paczki? Dzięki :)
 #975963  autor: lordbyd
 04 lut 2018, 12:56
Kontakt na FB z Virgin - metoda najbardziej skuteczna obecnie.
Możesz też próbować dzwonić do CMOK jeśli masz duuużo czasu i cierpliwości :)
 #975965  autor: jarekt
 04 lut 2018, 12:58
#Freemium po 6 miesiącach się wyłącza i musisz go ręcznie ponownie aktywować na kolejne pół roku.
Zdarza się jednak (ostatnio coraz częściej), że wyłączenie jest niepoprawne (niepełne) i #Freemium ma status dalej bycia aktywnym - nie można go wtedy ponownie aktywować dopóki się poprawnie i całkowicie nie wyłączy. Nie przyznaje oczywiście wtedy też kolejnych pakietów.

Zrób zgłoszenie i Ci to naprawią.
 #975978  autor: kaspeed
 04 lut 2018, 14:13
Ja w Virgin dzis zauwazyłem ze 1 z4 nr freemium dosłownie to samo wazne do 13.12.2017 poszło zgłoszenie:D

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #975990  autor: kaspeed
 04 lut 2018, 14:54
Te jajca z freemium juz na 2nr miałem.W okresie 2miesięcy.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #976005  autor: adacomp
 04 lut 2018, 17:15
Obecnie tylko na 4 kartach można mieć freemium.
Kontakt z CMOK to chyba najdłuższy czas oczekiwania i najgorszy BOK w historii operatorów.
 #977860  autor: jamto02
 16 lut 2018, 09:46
Sam osobiście kilkanaście dni temu odnowiłem freemium na kilkunastu numerach i się dało choć nie przez kody czy system ale przez zgłoszenie mailowe. Dopiero po tym dowiedziałem się o zmianie regulaminu. Podstawowe pytanie zatem czy ten regulamin obowiązuje wszystkich czy nowych? Moje numery są już dość "stare" Konsultanty na FB więcej nie mówią niż mówią, ciążko wyciągnąć od nich szczegółowe informacje.
  • Strona 36 z 48
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 48
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 48