To znany fakt opisany na pierwszej stronie. Jedyne rozwiązanie to zamawiać albo przechodzić przez playPawlusG pisze:Akurat ze starterami Faktu u mnie jest kiepsko.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Przeszedłem z PnKS do FM, w Play24 mam widoczny bonus do aktywacji ale czy aktywuje przez stronę czy kodem to dostaje komunikat
czekać jeszcze kolejne godziny czy pisać reklamację ?Usługa dla Ciebie niedostępna. Więcej informacji na play.pl/rejestracja
Pisanie reklamacji nic Ci nie da, regulaminowo BzP po zmianie taryfy nie przysługuje.
możesz wytłumaczyć ? trzeba zmigrować poza P4 a potem przez Play wrócić do FM ?
Dokładnie tak, jest to Bonus za przeniesienie a nie za zmianę taryfy.
Dokładnie z jakiej taryfy zmieniłeś Play na kartę start, czy innej?
Dokładnie z jakiej taryfy zmieniłeś Play na kartę start, czy innej?
tak ze starta, teraz pytanie która sieć najszybciej przyjmuje migrantów z FM
Czyli to był już starter po przeniesieniu numeru z innej sieci.
Kiedy go aktywowałeś i czy odbierałaś na nim wcześniej już bonus za przeniesienie w Play?
Kiedy go aktywowałeś i czy odbierałaś na nim wcześniej już bonus za przeniesienie w Play?
tak po migracji z A2 Mobile i bonusem za przeniesienie
No i wszystko jasne, dlatego drugi raz Ci już go nie przyzna na tym starterze.
Najszybciej chyba można przejść przez Plus lub Orange
Najszybciej chyba można przejść przez Plus lub Orange
OK, dzięki za info tak też zrobię
Przeszłem z Virgin do Play do taryfy PnKS, przy próbie skorzystania z kodu *163*12# "Przepraszamy. Zarządzanie kontem jest chwilowo niemożliwe. Spróbuj później." Co robić?adacomp pisze:Nie trzeba gdyż to system P4 zawsze wie gdzie ma trafić numer MNP w P4.PawlusG pisze:Przy przenoszeniu nr z innej sieci muszę podać do jakiej taryfy ma trafić nr, czy sami przydzielają?
Należy tylko podać submarkę, tj. Play, RBM lub Fakt i oni także dadzą odpowiedni starter MNP.
W Play do taryfy PnKS
W RBM do taryfy RBM7MNP
W Fakt do taryfy Fakt
Próbować do skutku.Karl79 pisze: Przeszłem z Virgin do Play do taryfy PnKS, przy próbie skorzystania z kodu *163*12# "Przepraszamy. Zarządzanie kontem jest chwilowo niemożliwe. Spróbuj później." Co robić?
Zadziałało po kilkukrotnym uruchomieniu telefonu. Dziękuję, pozdrawiam.rudymax pisze:Próbować do skutku.Karl79 pisze: Przeszłem z Virgin do Play do taryfy PnKS, przy próbie skorzystania z kodu *163*12# "Przepraszamy. Zarządzanie kontem jest chwilowo niemożliwe. Spróbuj później." Co robić?
Sprawdziłam regulamin Oferty Promocyjnej przeniesienia numeru do Play.
W przypadku przeniesienia numeru na kartę: https://www.play.pl/resources/pdf/2018/ ... 012018.pdf
Regulamin nie wyklucza osób, które do tej pory korzystały z bonusu za przeniesienie. Dodatkowo w salonie Play przy składaniu dokumentów, może Pan zapytać pracownika o przyznanie bonusu.
W przypadku przeniesienia numeru na kartę: https://www.play.pl/resources/pdf/2018/ ... 012018.pdf
Regulamin nie wyklucza osób, które do tej pory korzystały z bonusu za przeniesienie. Dodatkowo w salonie Play przy składaniu dokumentów, może Pan zapytać pracownika o przyznanie bonusu.
adbadbad pisze:Sprawdziłam regulamin Oferty Promocyjnej przeniesienia numeru do Play.
W przypadku przeniesienia numeru na kartę: https://www.play.pl/resources/pdf/2018/ ... 012018.pdf
Regulamin nie wyklucza osób, które do tej pory korzystały z bonusu za przeniesienie. Dodatkowo w salonie Play przy składaniu dokumentów, może Pan zapytać pracownika o przyznanie bonusu.
V.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
.2.Z Oferty Promocyjnej można skorzystać tylko raz dla danego numeru telefonu, Użytkownicy, którzy skorzystali już z Oferty Promocyjnej -500zł, 50 GB na 150dni i rok ważności konta, nie mogą skorzystać z niniejszej Oferty Promocyjnej.
taka odpowiedz dostalem od konsultanta i cytuje tylko to...adacomp pisze:adbadbad pisze:Sprawdziłam regulamin Oferty Promocyjnej przeniesienia numeru do Play.
W przypadku przeniesienia numeru na kartę: https://www.play.pl/resources/pdf/2018/ ... 012018.pdf
Regulamin nie wyklucza osób, które do tej pory korzystały z bonusu za przeniesienie. Dodatkowo w salonie Play przy składaniu dokumentów, może Pan zapytać pracownika o przyznanie bonusu.
V.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
.2.Z Oferty Promocyjnej można skorzystać tylko raz dla danego numeru telefonu, Użytkownicy, którzy skorzystali już z Oferty Promocyjnej -500zł, 50 GB na 150dni i rok ważności konta, nie mogą skorzystać z niniejszej Oferty Promocyjnej.
Czesc
Czy coś się zmieniło, czy zmarnowalem karty RBM5, zarejestrowalem je na Play24 i byla taryfa RBM5 ale przenioslem do Faktu zeby odebrac 20GB, zuzylem juz i chce wrócić do RBM zeby wlaczyc DIL jak to zrobic
Czy coś się zmieniło, czy zmarnowalem karty RBM5, zarejestrowalem je na Play24 i byla taryfa RBM5 ale przenioslem do Faktu zeby odebrac 20GB, zuzylem juz i chce wrócić do RBM zeby wlaczyc DIL jak to zrobic
*163# i wybierz odpowiednią taryfę. Pamiętaj że czasem trzeba kilka razy wklepać kod żeby zaskoczyło.
Czyli Łopato logicznie jak to jest? Mam nr obecnie w TM jeśli w salonie nie ma startera fakt mobile to przechodzę do Play karta i zmieniam kodem na fakt mobile i wtedy odpalam bonus za przeniesienie 500/50?
Tak.