DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 68 z 97
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 97
 #963456  autor: jarekt
 29 lis 2017, 11:56
@Gregrinowi cosik się pomieszało :)

Uwzględniając tylko taryfy, na które można obecnie migrować w Play/Fakt/RBM czyli PnK, PnKLT, PnKRWK, FPnK, OdN, RBM5, rbmE i FaktM (migrować do nich można oczywiście z innych nie wymienionych tutaj taryf), to:

- Złotówki z KG zawsze zostają;

- GB zawsze przepadają.

Z PromoZŁ jest trochę bardziej skomplikowana sytuacja (tzn. prosta ale więcej do pisania).

Dodatkowo i wyjątkowo, zawiła jest sytuacja z GB, PromoZŁ i ważnością konta w RBMach ze względu na różnice między zapisami w regulaminach, a działaniem systemu.
 #963461  autor: 24bis24
 29 lis 2017, 12:05
jarekt pisze:Dodatkowo i wyjątkowo, zawiła jest sytuacja z GB, PromoZŁ i ważnością konta w RBMach ze względu na różnice między zapisami w regulaminach, a działaniem systemu.
zostawmy regulaminy w spokoju :D
GB* przechodzą z RBM7MNP do RBM5 potem do RBME a potem do taryfy którą ostatnio zlikwidowali
(jak ktoś jeszcze potrafi tam wskoczyć).
* ale nie wszystkie :mrgreen:

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #963690  autor: lyncz8
 30 lis 2017, 22:06
bolek2004 pisze:Na pewno z pnk rwk się da do faktu kodem *163*12# zmigrować, ze 3 dni temu migrowałem, więc jeśli masz możliwość to przejdź kodem na pnk rwk i potem do faktu, choć może przez infolinię będzie szybciej.
Niestety się nie udaje w moim wypadku :( Dzwoniłem na ich infolinię, to jakiś nieogarnięty Pan wyszukał taki oto kod: *123*1# On również nie działa.
 #963691  autor: Gregrin
 30 lis 2017, 22:09
lyncz8 pisze: Niestety się nie udaje w moim wypadku :(
Jaki błąd dostajesz ?? Próbowałeś parę razy ?? Ile jesteś w taryfie RWK, dłużej niż 2-4h ??
PS. Na infolinii powinieneś poprosić o przeniesienie do fakt a nie o kod na przeniesienie.
 #963724  autor: bolek2004
 01 gru 2017, 09:35
lyncz8 pisze:Niestety się nie udaje w moim wypadku :( Dzwoniłem na ich infolinię, to jakiś nieogarnięty Pan wyszukał taki oto kod: *123*1# On również nie działa.
Dzwonić na infolinię żeby Ci podał kod do zmiany taryfy? No przecież to bez sensu. Na infolinię się dzwoni po to żeby Ci konsultant zrobił zmianę w systemie sam, a nie żeby podał kod.
Zmiana na pewno działa.
Po pierwsze musisz mieć ważne konto na wychodzące, bez tego ani rusz.
Druga rzecz. Kod na zmianę taryfy klepiemy czasem kilka razy zanim zaskoczy.
Trzecia rzecz. Jeśli z danej taryfy przeskok kodem nie działa bo z niektórych się nie da to zmieniamy taryfę najpierw na pnk rwk kodem *163*2# po czym po jakimś czasie (około 2 godziny, ale to różnie) klepiemy kod na zmianę na fakt *163*12#
Jeśli będzie komunikat że na koncie są inne oczekujące zlecenia to czekamy i próbujemy za jakiś czas. Powinno zaskoczyć za jakiś czas.
Po przejściu na fakt mamy tylko 14 dni na wychodzące.
Cała filozofia. Zresztą w pierwszym poście jest to wszystko opisane.
Swoją drogą to kody na zmianę taryfy w play/fakt/rbm zaczynają się od *163, a nie od *123
 #963758  autor: lyncz8
 01 gru 2017, 14:38
bolek2004 pisze:
lyncz8 pisze:Niestety się nie udaje w moim wypadku :( Dzwoniłem na ich infolinię, to jakiś nieogarnięty Pan wyszukał taki oto kod: *123*1# On również nie działa.
Dzwonić na infolinię żeby Ci podał kod do zmiany taryfy? No przecież to bez sensu. Na infolinię się dzwoni po to żeby Ci konsultant zrobił zmianę w systemie sam, a nie żeby podał kod.
Zmiana na pewno działa.
Po pierwsze musisz mieć ważne konto na wychodzące, bez tego ani rusz.
Druga rzecz. Kod na zmianę taryfy klepiemy czasem kilka razy zanim zaskoczy.
Trzecia rzecz. Jeśli z danej taryfy przeskok kodem nie działa bo z niektórych się nie da to zmieniamy taryfę najpierw na pnk rwk kodem *163*2# po czym po jakimś czasie (około 2 godziny, ale to różnie) klepiemy kod na zmianę na fakt *163*12#
Jeśli będzie komunikat że na koncie są inne oczekujące zlecenia to czekamy i próbujemy za jakiś czas. Powinno zaskoczyć za jakiś czas.
Po przejściu na fakt mamy tylko 14 dni na wychodzące.
Cała filozofia. Zresztą w pierwszym poście jest to wszystko opisane.
Swoją drogą to kody na zmianę taryfy w play/fakt/rbm zaczynają się od *163, a nie od *123
Ja to wszystko wiem :D swoją droga dopiero 4-ty konsultant, czwarta próba - spowodowała, że się udało zlecić na infolinii zmianę taryfy xD po 5 minutach taryfa się zmieniła, a po kolejnych 5 aktywował pakiet na rozmowy :)
 #964048  autor: jarekt
 03 gru 2017, 14:06
@adbadbad, czytasz Ty w ogóle czasami co się do Ciebie pisze?
Zmiana tryfy (migracja) to nie jest przeniesienie numeru od innego operatora. Bonus/Promocja się nie należy.

Wątek jest o zmianie oferty czyli o zmianie taryfy czyli o migracji.
Ostatnio zmieniony 03 gru 2017, 14:10 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #964121  autor: adbadbad
 03 gru 2017, 22:18
ok to teraz z innej beczki:
przenoszony numer z T-Mobile do Fakt Mobile (wlaczenie bonusu za przeniesienie) nastepnie do RBM5 - czy wtedy w RBM5 zostanie RWK z bonusu za przeniesienie czy nie?
 #964122  autor: adacomp
 03 gru 2017, 22:28
adbadbad pisze:ok to teraz z innej beczki:
przenoszony numer z T-Mobile do Fakt Mobile (wlaczenie bonusu za przeniesienie) nastepnie do RBM5 - czy wtedy w RBM5 zostanie RWK z bonusu za przeniesienie czy nie?
Nie.
KG ustawi się na 14 dni.
  • Strona 68 z 97
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 97
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 97