DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 74 z 479
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 479
 #949149  autor: tele2017
 05 wrz 2017, 13:35
Racja, ale może sukcesywnie to właśnie ręcznie korygują na chybił trafił niektórym.
Może wszystkich nas to czeka i skrócą.

Ja znam także inne błędy których nie zdradze, bo jak sie wyda publicznie to napewno te korzystne luki zlikwidują.

Swoją drogą wku..ia mnie błąd systemu że bilingi za smsy aktywacyjne cały czas wskazują zero mimo tego że wiadomo że kosztował tam 20gr np. w usłudze przelew albo pakietu kibica pod 277
Człowiek się przez to gubi w wydatkach.
 #949161  autor: 24bis24
 05 wrz 2017, 15:04
tele2017 pisze:Ja znam także inne błędy których nie zdradze, bo jak sie wyda publicznie to napewno te korzystne luki zlikwidują.
ale i te błędy zna operator.
Jeśli taniej będzie operatorowi nie naprawiać błędu, będzie można korzystać dalej.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #949165  autor: biala1991
 05 wrz 2017, 15:24
tele2017 pisze:Racja, ale może sukcesywnie to właśnie ręcznie korygują na chybił trafił niektórym.
A kto bogatemu zabroni? :) System już działa poprawnie zgodnie z regulaminem kumulacji, który obowiązuje od dawna więc nic nie wskazuje na to, że nastąpiła jakaś zmiana. Ani ze starych regulaminów RWK ani tym bardziej z nowych nie wynika, że możliwość wydłużania bonusu ponad rok kiedykolwiek istniała więc maksymalna ważność to rok-na starych warunkach, na nowych jeszcze krócej. Żaden klient nie mógł mieć bonusu ważnego dłużej niż rok i nie może się domagać przywrócenia, tak Orange może to tłumaczyć i ciąć :)
 #949304  autor: ign123
 06 wrz 2017, 12:12
tele2017 pisze:może sukcesywnie to właśnie ręcznie korygują na chybił trafił niektórym.
Kolego Placeks: czy zlecałeś przelewy cykliczne/pojedyncze albo wysyłałeś smsy premium? Może to jest jakiś klucz? Kiedy doładowałeś 200zł?

U mnie póki co wszystko po staremu, terminy ok.
 #949383  autor: Gregrin
 06 wrz 2017, 19:30
Nie wiem jak u was ale na jednej karcie dla znajomego, RWK uruchomiony 24.06 (-3zl) i w ten sam dzień (a karta kupiona kilka dni wcześniej ale uruchomiona chyba dopiero w tamtym dniu) doładowanie 200zl przez sms wiec wszystko ważne jeszcze 601 dni. Znajomy kartę ma w modemie a dodatkowo włączony przelew cykliczny oraz od czasu do czasu wysyła ręcznie (z modemu przez przeglądarkę). Na koncie zostało mu już tylko 120zl wiec robi to całkiem aktywnie.
Bardzo wątpię by takie działanie mogło prowadzić do zmian w ważności bonusu.

Obie karty są zarejestrowane na jedna osobę (która chyba nawet więcej ich nie ma) ale tu tez myślę ze nie ma to znaczenia.
 #949422  autor: Placeks
 06 wrz 2017, 22:55
ign123 pisze:
tele2017 pisze:może sukcesywnie to właśnie ręcznie korygują na chybił trafił niektórym.
Kolego Placeks: czy zlecałeś przelewy cykliczne/pojedyncze albo wysyłałeś smsy premium? Może to jest jakiś klucz? Kiedy doładowałeś 200zł?

U mnie póki co wszystko po staremu, terminy ok.
Juz spiesze z odp.
Mam 2 numery.
Oba doladowane zgodnie z forumowa instr. w czerwcu. Oba dostaly RWK i 200zl z Biedy. Oba mialy 600+dni.

Teraz nunwr priv ciagle ma 5xx dni pomimo ze mam tam usluge cykliczna, co miesiac doladowanie 28zl itp.
Numer internetowy ma tylko 3xx dni a nie robie z nim nic poza przelewem cylkicznym 5zl na konto glowne.
 #949452  autor: sylwekZolkusza
 07 wrz 2017, 11:35
sprawdzanie stanu konta ze zgromadzonymi GigaBajtami, wysyłamy sms o treści, ILE, pod nr 411, używając kodu, *101*01#, lub dzwoniąc pod *500 wybieramy 3 następnie 1 i czekamy cierpliwie co nam powie automat, takie trzy kroki sprawdzające trzeba wykonać, wtedy wiemy na czym stoimy co mamy.
 #949619  autor: Karlos20
 08 wrz 2017, 11:59
sylwekZolkusza pisze: lub dzwoniąc pod *500 wybieramy 3 następnie 1 i czekamy cierpliwie co nam powie automat, takie trzy kroki sprawdzające trzeba wykonać, wtedy wiemy na czym stoimy co mamy.
Dodałbym, że opcja 3 (Usługi) pod *500 jest płatna z KG 50 gr za cały czas połączenia. Przed wybraniem 3 połączenie darmowe.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #951730  autor: tele2017
 20 wrz 2017, 21:27
Na FB Orange napisali że udupili następnego:
Tomek G.:
Dostałem takiego SMS W zwiazku z naruszeniem § 18 PKT 1.4 Regulaminu swiadczenia uslug - oferta na karte (http://www.orange.pl) ograniczamy swiadczenie uslug

Na koncie mam 180 zł i ponad 1000 GB internetu
Orange:
Tomek, taka informacja dotyczy generowania sztucznego ruchu telekomunikacyjnego. Szczegóły możesz wyjaśnić pod numerem 510 100 100.
Tomek G: Nie mogę wykonywać połączeń karta normalnie użytkowana wiec ograniczenie bezzasadne ile będę czekać na odp z bok e-mail ?
No to chłopak nie zdążył złotówek wyprowadzić. Frajer. Na co on czekał?
ale Neta widać że całkiem sporo pociągnął już. Może dlatego się czepili?

A ja ponad 80% złotówek już odzyskałem w gotówce, a Neta mam jeszcze 1300GB i narazie nic nie blokują ani nie skracają. Odzyskanie złotówek było najważniejsze potem niech sobie blokują, żadna strata. Jakby co skorzystam z następnej innej promocji z nowego startera.
 #951820  autor: kemsinenu
 21 wrz 2017, 11:14
Gdzie znaleźliście biorcę przelewów? O ile dobrze rozumiem obecną ofertę Orange na kartę, to raczej musi być osoba nie potrzebująca dużej ilości internetu, bo ten obecnie przychodzi głównie z doładowań.
 #952027  autor: garfield-
 21 wrz 2017, 21:52
ja doładowuje po rodzinie, albo znajomym. Zwłaszcza nastolatkom, gdzie 5 zeta raz na tydzień (przelew cykliczny) jest dobrym bacikiem na żebractwo od rodziców ;)
 #952122  autor: Eriszkigal
 22 wrz 2017, 12:34
Cześć, powiedzcie mi proszę czy pakiet za 28 zł/m-c jest dostępny tylko pod warunkiem, że przeniesie się numer online (tak mi powiedziano w salonie, jak chciałem przenieść nr 3 tygodnie temu), czy można przenieść nr w salonie (do jakiejś tam taryfy), a następnie aktywować OFnK i skorzystać z tego pakietu?

Mam problem z internetowym przeniesieniem nr - pewnie opiszę sytuację w innym wątku, bo jest ona kuriozalna, ale na obecną chwilę chyba tylko salon mi zostaje.
  • Strona 74 z 479
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 479
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 479