DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 73 z 479
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 479
 #948645  autor: Blank
 02 wrz 2017, 11:53
Tylko przypominam, że Orange zawsze może to "naprawić", tak jak kiedyś "naprawili" sumowanie się internetu w cyklicznych pakietach internetu :/
Zgodnie z regulaminem, nie powinno się to bowiem sumować.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #948727  autor: PawlusG
 02 wrz 2017, 16:46
Ja wykorzystuje miesięcznie 5-7 GB, a okazjonalnie 15 GB internetu (jak udostępnię net do laptopa), więc mnie to jakoś mocno nie zaboli, ale znam takich co zapłaczą. Zbierają GB na wyjazd na wakacje i tam wykorzystują. Wracając do naprawiania, to przecież niedawno naprawili przedłużanie bonusu GB z doładowań, więc nie trzeba daleko szukać.

:)
 #948746  autor: Graffik87
 02 wrz 2017, 19:21
PawlusG pisze:Ja wykorzystuje miesięcznie 5-7 GB, a okazjonalnie 15 GB internetu (jak udostępnię net do laptopa), więc mnie to jakoś mocno nie zaboli, ale znam takich co zapłaczą. Zbierają GB na wyjazd na wakacje i tam wykorzystują. Wracając do naprawiania, to przecież niedawno naprawili przedłużanie bonusu GB z doładowań, więc nie trzeba daleko szukać.
Jak to naprawili? Czyli da radę zrobić żeby ten bonus z GB był aktywny nawet rok czasu tak jak kiedyś?
 #948814  autor: Blank
 03 wrz 2017, 12:27
PawlusG, z bonusem za doładowania to jest inna kwestia - bo wcześniej, zgodnie z regulaminem, mogłeś przedłużać to na 12 miesięcy, a oni po prostu zmienili regulamin.

W wypadku wspomnianego przeze mnie przedłużania cyklicznych pakietów internetowych, w regulaminie był zapis, że pakiet przepada z końcem cyklu, a przez bardzo długi czas, internet sie kumulował. Stąd - rzeczywiście naprawili błąd. Choć to akurat przykre, bo takich błędów, mogliby nie naprawiać.
I obawiam się, że pewnego dnia, naprawią również błąd z kumulowaniem się pakietu internetowego w wersji cyklicznej pakietu za 28/35 zł.

Zgodnie z punktem 15 regulaminu uługi:
Niewykorzystane w ramach cyklu środki z pakietu internet przepadają wraz z upływem bieżącego cyklu Usługi.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #949105  autor: Placeks
 05 wrz 2017, 09:36
Szanowni
Moze powtórze czyjeś pytania ale po zmianach systemu moje 600+ dni waznosci konta (a w tym 1000+GB) skróciło się znów do 1roku - rozumiem że to podstawa do reklamacji ?
 #949113  autor: Gregrin
 05 wrz 2017, 10:19
Placeks pisze:po zmianach systemu moje 600+ dni waznosci konta
Samo się zmieniło czy doładowywałeś albo wysyłałeś sms'a na RWK ?? Reklamacje i tak pisz bo w regulaminach nowego RWK jest "W przypadku gdy w trakcie obowiązywania Promocyjnej ważności konta głównego, Abonent dokona doładowania w wyniku którego ważność konta głównego okazałaby się dłuższa niż ta wynikająca z Promocji, to wówczas Abonenta obowiązuje korzystniejsza ważność konta głównego wynikająca z tego doładowania." Niby od innej strony ale widać ze raczej nie nastawiają się na skracanie ważności konta mimo ze system tak robi...
 #949118  autor: Placeks
 05 wrz 2017, 11:03
Gregrin pisze:
Placeks pisze:po zmianach systemu moje 600+ dni waznosci konta
Samo się zmieniło czy doładowywałeś albo wysyłałeś sms'a na RWK ?? Reklamacje i tak pisz bo w regulaminach nowego RWK jest "W przypadku gdy w trakcie obowiązywania Promocyjnej ważności konta głównego, Abonent dokona doładowania w wyniku którego ważność konta głównego okazałaby się dłuższa niż ta wynikająca z Promocji, to wówczas Abonenta obowiązuje korzystniejsza ważność konta głównego wynikająca z tego doładowania." Niby od innej strony ale widać ze raczej nie nastawiają się na skracanie ważności konta mimo ze system tak robi...
Nic nie doladowywalem ani nic nie zmienialem. Karta siedzi w modemie i uzywam go jako netu domowego.
Pani na reklamacji powiedziala ze uslugi sie nie sumuja i nie btlo opcji zebym mial 600+dni.
Powiedzialem wiec jak postapilem w czerwcu (sms+zdrapka) i wtedy system wszystko sumowal. Zatem nalezy mi sie niezaleznie jaki maja teraz regulamin.
 #949119  autor: Blank
 05 wrz 2017, 11:26
Nie używaj w reklamacji słów NALEŻY SIĘ, ŻĄDAM, itp. - skończy się negatywnym rozpatrzeniem.

Reklamacja NIE MA PODSTAW do uznania - podstawą do uznania reklamacji są regulaminy lub informacje na stronie, a nie błędy systemowego.
Kumulacja ważności NIGDY nie powinna wydłużyć ważności bonusu ponad 12 miesięcy - to był błąd systemowy związany z błedem z kontem ważnym rok.

Pisząc reklamację w sposób roszczeniowy, masz ją z góry odrzuconą.

http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary ... 129846.pdf
7. Kumulacja okresu ważności środków następuje tylko na koncie głównym Abonenta, nie dotyczy innych promocji i środków z nich uzyskanych.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #949120  autor: adik
 05 wrz 2017, 11:28
@Placeks

Nie masz racji wszystko co było powyżej 12 miesięcy nie było zgodne z regulaminem tylko jak wyżej @Blank napisał błędem systemowym który był na naszą korzyść.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #949135  autor: biala1991
 05 wrz 2017, 12:13
Wg aktualnego regulaminu ustawiana jest najkorzystniejsza ważność bonusu a to że korzystniejsza została zdobyta w wyniku błędu systemu nie ma znaczenia, bo to przecież nie wina :) klienta. Ważność nie powinna być skrócona.
Dziwne, że do skrócenia doszło bez żadnej akcji ze strony użytkownika (nie doładowywał ani w zwykły sposób ani przez kumulację). Czy to znaczy, że Orange postanowiło po cichu "naprawić" stary błąd systemowy skracając ważność konta tym, którzy zyskali ją w wyniku błędu i jeszcze twierdzą, że ten błąd nigdy nie istniał :) więc klient ściemnia mówiąc, że miał bonus ważny dłużej niż rok? Jak ktoś nie ma screenów to nie będzie mógł udowodnić swojej racji i reklamacje mu na bank odrzucą
 #949149  autor: tele2017
 05 wrz 2017, 13:35
Racja, ale może sukcesywnie to właśnie ręcznie korygują na chybił trafił niektórym.
Może wszystkich nas to czeka i skrócą.

Ja znam także inne błędy których nie zdradze, bo jak sie wyda publicznie to napewno te korzystne luki zlikwidują.

Swoją drogą wku..ia mnie błąd systemu że bilingi za smsy aktywacyjne cały czas wskazują zero mimo tego że wiadomo że kosztował tam 20gr np. w usłudze przelew albo pakietu kibica pod 277
Człowiek się przez to gubi w wydatkach.
 #949161  autor: 24bis24
 05 wrz 2017, 15:04
tele2017 pisze:Ja znam także inne błędy których nie zdradze, bo jak sie wyda publicznie to napewno te korzystne luki zlikwidują.
ale i te błędy zna operator.
Jeśli taniej będzie operatorowi nie naprawiać błędu, będzie można korzystać dalej.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
  • Strona 73 z 479
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 479
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 479