Potwierdzam dodano minuty do konta pOZDRAWIAM!
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Kody nie wchodzą bo nie mija 7 dni od wysłania poprzedniego kodu. Np. tydzień temu wysłaliśmy kod o 10:00:00, to dzisiaj, żeby wszedł musimy go wysłać o 10:00:01, lub później...
Gratuluje, pierwszy od tylu postów, który do tego dotarł. Prawdziwa magia, szczególnie, że w regulaminie napisane jest, że jednocześnie może być uruchomiony jeden pakiet.kolor100 pisze:Kody nie wchodzą bo nie mija 7 dni od wysłania poprzedniego kodu. Np. tydzień temu wysłaliśmy kod o 10:00:00, to dzisiaj, żeby wszedł musimy go wysłać o 10:00:01, lub później...
Bzdura. Mi się wczoraj o kodzie przypomniało wieczorem i dostałem przepraszamy... A tydzień temu wysyłałem jak zawsze z rana. Padł im system i wszyscy dostają tą samą wiadomość.
Gdyby play miał godzinowe ważności pakietów to jeszcze można by uwierzyć a tak to się nawet kupy nie trzyma i znowu użytkownik po prostu troluje.Pandyzowany_Kapiez pisze: kolor100 napisał(a):
Kody nie wchodzą bo nie mija 7 dni od wysłania poprzedniego kodu. Np. tydzień temu wysłaliśmy kod o 10:00:00, to dzisiaj, żeby wszedł musimy go wysłać o 10:00:01, lub później...
Gratuluje, pierwszy od tylu postów, który do tego dotarł. Prawdziwa magia, szczególnie, że w regulaminie napisane jest, że jednocześnie może być uruchomiony jeden pakiet.
Panowie mam małe pytanie znacie stronkę do obejrzenia swojego zgłoszenia czyli przykład ja zgłaszam zgłoszenie konsultant po jakimś czasie pisze mi w sms-ie abym zapoznał się z rozwiązaną sprawą w ... jak znacie to proszę podajcie pozdrawiam!
Spróbuj dopisać na końcu Complains
https://24.play.pl/Play24/Welcome <- to masz na starcie
https://24.play.pl/Play24/Complains <- to ma być
jednak jak teraz sprawdzałem to wyświetla się brak dostępu może coś zmienili w systemie więc może nie zadziałać ??
https://24.play.pl/Play24/Welcome <- to masz na starcie
https://24.play.pl/Play24/Complains <- to ma być
jednak jak teraz sprawdzałem to wyświetla się brak dostępu może coś zmienili w systemie więc może nie zadziałać ??
Tym razem po wpisaniu kodu na 50MB WZXR zamiast 50MB przyszło 50 SMS i dopisało się do tych co są ważne do poniedziałku.
Nie ogarniam tego FAKTU .
Nie ogarniam tego FAKTU .
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Nie ma znaczenia, czy kod wyśle się tuż przed upływem tygodnia, czy tuż po od ostatniego kodu. Obecnie i tak przychodzi komunikat "operator nie aktywował pakietu". Dzisiejsze MB dodane od razu, pomimo tego komunikatu.
Ale trzeba wysyłać po godz.10.
Tak, po 10.
Nie wiem ,jak u Was u mnie dziś pisze tak
Dziękujemy za rejestracje kodu.Wypróbuj również pakiet 100 min /sms/MB za 9 zł! Wyślij sms o treści 9999 na nr 4949. do czego zmierzam zawsze pisało operator nie aktywował pakiety ,a tu niespodzianka
Dziękujemy za rejestracje kodu.Wypróbuj również pakiet 100 min /sms/MB za 9 zł! Wyślij sms o treści 9999 na nr 4949. do czego zmierzam zawsze pisało operator nie aktywował pakiety ,a tu niespodzianka
A widzisz, u mnie też inaczej niż zwykle, tzn. w dalszym ciągu "operator nie aktywował pakietu", ale... tym razem faktycznie pakiet nie doszedł
Dobrze, że mam z zagranicy rozmowy po 7 gr. w przeliczeniu
To był mój ostatni kod, za dwa dni przechodzę z nolimitem SMS do pakietów min/SMS/MB.
Powodzenia napaleńcy
Dobrze, że mam z zagranicy rozmowy po 7 gr. w przeliczeniu
To był mój ostatni kod, za dwa dni przechodzę z nolimitem SMS do pakietów min/SMS/MB.
Powodzenia napaleńcy
NIE ZAWSZE,blacQ1 pisze:... zawsze pisało operator nie aktywował pakiety...
Przeważnie było "Dziękujemy za rejestrację kodu.Kolejnych kodów szukaj w Fakcie. Poniedziałek:smsy,czwartek:minuty, sobota:internet.Regulamin usługi na faktmobile.pl"
Od września 2016 było" Twój pakiet został zarejestrowany.Dziękujemy!"
od połowy stycznia 2017" Dziękujemy za rejestrację kodu. Pamiętaj o rejestracji swojego numeru do 02.02.2017"
a od końca maja 2017 "Dziękujemy za rejestrację kodu. Wypróbuj również pakiet 100min/sms/MB za 9zł!Wyslij sms o treści 9999 na numer 4949"
ale od początku sierpnia standardem było "Przepraszamy, operator nie aktywował pakietu"
Interesuje mnie stronka jak ktoś z was ma do zgłoszenia te co podał odkrywca1 są nie aktywne ,a chcę sobie zobaczyć zgłoszenie jedno ponieważ jakiś czas temu napisałem do nich i nie mam wglądu!
Bo oficjalnym kanałem dla fakt'u jest infolinia i tam szukaj pomocy (z numerów play i RBM z SD połączenia są darmowe). Sztuczki które pozwalały korzystać z portalu p24 do obsługi zgłoszeń w fakcie już nie działają.blacQ1 pisze:Interesuje mnie stronka jak ktoś z was ma do zgłoszenia te co podał odkrywca1 są nie aktywne ,
Ja mam z kolei pytanie do pakietów cyklicznych (konkretnie tego za 19,95). Regulaminowo gdy nie ma się kasy na koncie powinien się wyłączyć. Znajoma miała go do wczoraj i doładowała dopiero dziś po południu. W p24 pakiet był ciągle aktywny (włączony w pakietach) ale nie pobrało kasy ani nie dodało jednostek wiec postanowiłem wyłączyć i włączyć ponownie ten pakiet. Po 2h oczekiwania na wyłączenie zmuszony bylem włączyć pakiet w opcji jednorazowej i ten zaskoczył szybko mimo ze na p24 jeszcze długo wisiał w statusie "w trakcie modyfikacji".
Teraz pytanie. Czy jeśli dziś włączę pakiet cykliczny (żeby nie musieć tego pilnować za miesiąc) to teraz z braku pieniędzy się nie włączy i spróbuje się włączyć za miesiąc (czyli dokładnie wtedy gdy skończy się pakiet jednorazowy) gdy (prawdopodobnie) będą już środki na koncie ??
Czy może odnowi się gdy pojawi się wystarczająca kwota na koncie (co byłoby już całkiem sprzeczne z regulaminem...) ?? Ktoś testował ??
PS. Regulaminowo powinno tez być 44640min a znajoma ma 44790. Nie żebym się czepiał ale denerwują te "drobiazgi" w regulaminach.
a to niby czemu?Gregrin pisze:Bo oficjalnym kanałem dla fakt'u jest infolinia i tam szukaj pomocy (z numerów play i RBM z SD połączenia są darmowe). Sztuczki które pozwalały korzystać z portalu p24 do obsługi zgłoszeń w fakcie już nie działają.
jeśli strona Twojego numer na P24 wyświetla się na fioletowo czyli jesteś w PLAY a taryfę masz w FAKCIE tak mówią konsultanci to korzystasz ze zgłoszeń ze strony PLAY i to jak najbardziej działa,
jeśli jesteś na P24 w FAKCIE strona czerwona zgłoszenia przez kontakt https://www.faktmobile.pl/kontakt/
i również działa.
Nie trzeba nigdzie dzwonić, wystarczy pisać
ta druga wartość jest prawidłowa dla 31 dniGregrin pisze:Regulaminowo powinno tez być 44640min a znajoma ma 44790
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Ja wysyłam maila na [email protected](najszybsza odpowiedź) z prośbą o wysłanie rozwiązania zgłoszenia na maila. Zazwyczaj po dwóch dniach mam na mailu.blacQ1 pisze:Interesuje mnie stronka jak ktoś z was ma do zgłoszenia te co podał odkrywca1 są nie aktywne ,a chcę sobie zobaczyć zgłoszenie jedno ponieważ jakiś czas temu napisałem do nich i nie mam wglądu!
Przykro mi niestety nic takiego na mojego maila nie przychodzi ,ale z drugiej strony ,jak będę robił zgłoszenie ,a przyjdzie rozwiązanie sprawy to zostaje tel na infolinie .Konsultant zapewniał mnie też iż po zalogowaniu się na stronkę play24.pl mogę przeczytać swoje rozwiązanie sprawy przeszukałem nie znalazłem nie wiem gdzie to jest.POZDRAWIAM!
Jest w ZGŁOSZENIAblacQ1 pisze:po zalogowaniu się na stronkę play24.pl mogę przeczytać swoje rozwiązanie sprawy przeszukałem nie znalazłem nie wiem gdzie to jest
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play