DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 213 z 403
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 403
 #945609  autor: Pandyzowany_Kapiez
 17 sie 2017, 12:25
kolor100 pisze:Kody nie wchodzą bo nie mija 7 dni od wysłania poprzedniego kodu. Np. tydzień temu wysłaliśmy kod o 10:00:00, to dzisiaj, żeby wszedł musimy go wysłać o 10:00:01, lub później...
Gratuluje, pierwszy od tylu postów, który do tego dotarł. Prawdziwa magia, szczególnie, że w regulaminie napisane jest, że jednocześnie może być uruchomiony jeden pakiet.
 #945953  autor: Gregrin
 18 sie 2017, 21:33
Pandyzowany_Kapiez pisze: kolor100 napisał(a):
Kody nie wchodzą bo nie mija 7 dni od wysłania poprzedniego kodu. Np. tydzień temu wysłaliśmy kod o 10:00:00, to dzisiaj, żeby wszedł musimy go wysłać o 10:00:01, lub później...

Gratuluje, pierwszy od tylu postów, który do tego dotarł. Prawdziwa magia, szczególnie, że w regulaminie napisane jest, że jednocześnie może być uruchomiony jeden pakiet.
Gdyby play miał godzinowe ważności pakietów to jeszcze można by uwierzyć a tak to się nawet kupy nie trzyma i znowu użytkownik po prostu troluje.
 #945987  autor: blacQ1
 19 sie 2017, 09:43
Panowie mam małe pytanie znacie stronkę do obejrzenia swojego zgłoszenia czyli przykład ja zgłaszam zgłoszenie konsultant po jakimś czasie pisze mi w sms-ie abym zapoznał się z rozwiązaną sprawą w ... jak znacie to proszę podajcie pozdrawiam!
 #945996  autor: odkrywca1
 19 sie 2017, 10:08
Spróbuj dopisać na końcu Complains

https://24.play.pl/Play24/Welcome <- to masz na starcie
https://24.play.pl/Play24/Complains <- to ma być

jednak jak teraz sprawdzałem to wyświetla się brak dostępu może coś zmienili w systemie więc może nie zadziałać ??
 #946004  autor: 24bis24
 19 sie 2017, 10:59
Tym razem po wpisaniu kodu na 50MB WZXR zamiast 50MB przyszło 50 SMS i dopisało się do tych co są ważne do poniedziałku.
Nie ogarniam tego FAKTU :mrgreen: .

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #946065  autor: Jarekk
 19 sie 2017, 16:05
Nie ma znaczenia, czy kod wyśle się tuż przed upływem tygodnia, czy tuż po od ostatniego kodu. Obecnie i tak przychodzi komunikat "operator nie aktywował pakietu". Dzisiejsze MB dodane od razu, pomimo tego komunikatu.
 #946387  autor: blacQ1
 21 sie 2017, 11:33
Nie wiem ,jak u Was u mnie dziś pisze tak
Dziękujemy za rejestracje kodu.Wypróbuj również pakiet 100 min /sms/MB za 9 zł! Wyślij sms o treści 9999 na nr 4949. do czego zmierzam zawsze pisało operator nie aktywował pakiety ,a tu niespodzianka :)
 #946392  autor: Marcel82
 21 sie 2017, 11:49
A widzisz, u mnie też inaczej niż zwykle, tzn. w dalszym ciągu "operator nie aktywował pakietu", ale... tym razem faktycznie pakiet nie doszedł :D
Dobrze, że mam z zagranicy rozmowy po 7 gr. w przeliczeniu :P
To był mój ostatni kod, za dwa dni przechodzę z nolimitem SMS do pakietów min/SMS/MB.
Powodzenia napaleńcy ;)
 #946434  autor: Konoko
 21 sie 2017, 14:56
blacQ1 pisze:... zawsze pisało operator nie aktywował pakiety...
NIE ZAWSZE,
Przeważnie było "Dziękujemy za rejestrację kodu.Kolejnych kodów szukaj w Fakcie. Poniedziałek:smsy,czwartek:minuty, sobota:internet.Regulamin usługi na faktmobile.pl"

Od września 2016 było" Twój pakiet został zarejestrowany.Dziękujemy!"

od połowy stycznia 2017" Dziękujemy za rejestrację kodu. Pamiętaj o rejestracji swojego numeru do 02.02.2017"

a od końca maja 2017 "Dziękujemy za rejestrację kodu. Wypróbuj również pakiet 100min/sms/MB za 9zł!Wyslij sms o treści 9999 na numer 4949"

ale od początku sierpnia standardem było "Przepraszamy, operator nie aktywował pakietu"
 #946442  autor: blacQ1
 21 sie 2017, 15:06
Interesuje mnie stronka jak ktoś z was ma do zgłoszenia te co podał odkrywca1 są nie aktywne ,a chcę sobie zobaczyć zgłoszenie jedno ponieważ jakiś czas temu napisałem do nich i nie mam wglądu!
 #946473  autor: Gregrin
 21 sie 2017, 16:37
blacQ1 pisze:Interesuje mnie stronka jak ktoś z was ma do zgłoszenia te co podał odkrywca1 są nie aktywne ,
Bo oficjalnym kanałem dla fakt'u jest infolinia i tam szukaj pomocy (z numerów play i RBM z SD połączenia są darmowe). Sztuczki które pozwalały korzystać z portalu p24 do obsługi zgłoszeń w fakcie już nie działają.

Ja mam z kolei pytanie do pakietów cyklicznych (konkretnie tego za 19,95). Regulaminowo gdy nie ma się kasy na koncie powinien się wyłączyć. Znajoma miała go do wczoraj i doładowała dopiero dziś po południu. W p24 pakiet był ciągle aktywny (włączony w pakietach) ale nie pobrało kasy ani nie dodało jednostek wiec postanowiłem wyłączyć i włączyć ponownie ten pakiet. Po 2h oczekiwania na wyłączenie zmuszony bylem włączyć pakiet w opcji jednorazowej i ten zaskoczył szybko mimo ze na p24 jeszcze długo wisiał w statusie "w trakcie modyfikacji".

Teraz pytanie. Czy jeśli dziś włączę pakiet cykliczny (żeby nie musieć tego pilnować za miesiąc) to teraz z braku pieniędzy się nie włączy i spróbuje się włączyć za miesiąc (czyli dokładnie wtedy gdy skończy się pakiet jednorazowy) gdy (prawdopodobnie) będą już środki na koncie ??
Czy może odnowi się gdy pojawi się wystarczająca kwota na koncie (co byłoby już całkiem sprzeczne z regulaminem...) ?? Ktoś testował ??

PS. Regulaminowo powinno tez być 44640min a znajoma ma 44790. Nie żebym się czepiał ale denerwują te "drobiazgi" w regulaminach.
 #946479  autor: 24bis24
 21 sie 2017, 16:56
Gregrin pisze:Bo oficjalnym kanałem dla fakt'u jest infolinia i tam szukaj pomocy (z numerów play i RBM z SD połączenia są darmowe). Sztuczki które pozwalały korzystać z portalu p24 do obsługi zgłoszeń w fakcie już nie działają.
a to niby czemu?
jeśli strona Twojego numer na P24 wyświetla się na fioletowo czyli jesteś w PLAY a taryfę masz w FAKCIE tak mówią konsultanci :D to korzystasz ze zgłoszeń ze strony PLAY i to jak najbardziej działa,
jeśli jesteś na P24 w FAKCIE strona czerwona zgłoszenia przez kontakt https://www.faktmobile.pl/kontakt/
i również działa.
Nie trzeba nigdzie dzwonić, wystarczy pisać
Gregrin pisze:Regulaminowo powinno tez być 44640min a znajoma ma 44790
ta druga wartość jest prawidłowa dla 31 dni

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #946487  autor: codizwierzak
 21 sie 2017, 18:06
blacQ1 pisze:Interesuje mnie stronka jak ktoś z was ma do zgłoszenia te co podał odkrywca1 są nie aktywne ,a chcę sobie zobaczyć zgłoszenie jedno ponieważ jakiś czas temu napisałem do nich i nie mam wglądu!
Ja wysyłam maila na [email protected](najszybsza odpowiedź) z prośbą o wysłanie rozwiązania zgłoszenia na maila. Zazwyczaj po dwóch dniach mam na mailu.
 #946498  autor: blacQ1
 21 sie 2017, 19:37
Przykro mi niestety nic takiego na mojego maila nie przychodzi ,ale z drugiej strony ,jak będę robił zgłoszenie ,a przyjdzie rozwiązanie sprawy to zostaje tel na infolinie .Konsultant zapewniał mnie też iż po zalogowaniu się na stronkę play24.pl mogę przeczytać swoje rozwiązanie sprawy przeszukałem nie znalazłem nie wiem gdzie to jest.POZDRAWIAM!
 #946500  autor: 24bis24
 21 sie 2017, 19:48
blacQ1 pisze:po zalogowaniu się na stronkę play24.pl mogę przeczytać swoje rozwiązanie sprawy przeszukałem nie znalazłem nie wiem gdzie to jest
Jest w ZGŁOSZENIA

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
  • Strona 213 z 403
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 403
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 403