DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 211 z 403
  • 1
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 403
 #943187  autor: blacQ1
 03 sie 2017, 11:08
Ja również dziś wysłałem po godzinie 10 tej pisało iż operator nie aktywował pakietu ,lecz sprawdziłem stan i dodali 10 min po paru min przysłali sms-a iż pakiet 10 min został aktywowany POZDRAWIAM!
 #943189  autor: kowal2200
 03 sie 2017, 11:10
blacQ1 pisze:Ja również dziś wysłałem po godzinie 10 tej pisało iż operator nie aktywował pakietu ,lecz sprawdziłem stan i dodali 10 min po paru min przysłali sms-a iż pakiet 10 min został aktywowany POZDRAWIAM!
Ta sama sytuacja u mnie, natomiast na drugim numerze musiałem interweniować na infolinii
 #943198  autor: Jarekk
 03 sie 2017, 11:29
"Operator nie aktywował pakietu". Po 5 minutach na *106# pokazało dzisiejsze 10 min. i ważność minut do 10.08.2017 r. Po kolejnych 5 min. SMS o aktywacji promocyjnych minut. Na drugim i trzecim numerze tak samo.
 #943460  autor: rudymax
 05 sie 2017, 10:34
bolek2004 pisze:U mnie już 3 tydzień z rzędu 10 minut nie zostało dodane.
Wcześniej sporadycznie zdarzało się, że kod nie wchodził. Obecnie od jakiegoś czasu sporadycznie zdarzy się, że kod wejdzie :)
Jeżeli to usterka systemu, to już najwyższy czas, żeby ją usunąć. No chyba, że to nie usterka?
 #943463  autor: Marcel82
 05 sie 2017, 10:55
W czwartek mniej więcej tak:
Jarekk pisze:"Operator nie aktywował pakietu". Po 5 minutach na *106# pokazało dzisiejsze 10 min. i ważność minut do 10.08.2017 r. Po kolejnych 5 min. SMS o aktywacji promocyjnych minut.
Dzisiaj pół godziny temu "Operator nie aktywował pakietu" i nic więcej od tej pory
 #943491  autor: Jarekk
 05 sie 2017, 15:14
Dzisiejszy kod nie wszedł na żadnym z trzech numerów. Weryfikacja u konsultanta polegała na podaniu imienia i nazwiska, peselu lub hasła abonenckiego. Należy też podać dzisiejszy kod.
 #943621  autor: clever
 06 sie 2017, 13:23
Od pewnego czasu bardzo rzadko ten pakiet da się włączyć kodem :( i trzeba wydzwaniać na infolinie, jak tak dalej pójdzie to zostanie tylko kanał infolinia :( Próbuję o różnych porach i nic to nie daje.
  • Strona 211 z 403
  • 1
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 403
  • 1
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 403