@Karlos20 - oczywiście potwierdzam i
też wolałbym, aby każde saldo było sprawdzalne osobno, jednak świadom tej sytuacji nie będę kruszył kopii. Tak po prostu jest, tak to działa. Grunt żeby być tego świadomym, bo jak zaczniemy domagać się naprawy usług w Play to nasze wszystkie skrupulatnie chomikowane minuty już po tygodniu zresetują. Przypomnij proszę czy się mylę, ale zdaje się żaden regulamin nie gwarantuje przedłużania ważności min/sms/MB za kody w jakikolwiek sposób
W przytoczonym przeze mnie przykładzie (o przepadnięciu minut z pakietu) byłem świadom "zagrożenia" (bo kiedyś tak samo przepadły niewykorzystane esemesy), jednak planując długą rozmowę wolałem mieć zapas minut. Rozmowa okazała się później znacznie krótszą i stąd strata/koszt pakietu - w sumie równoważna dwudziestu minutom z cennika.
Nie róbmy afery tam gdzie jej nie ma - korzystajmy świadomie i nie będzie problemu.