DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 2 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
 #781142  autor: bolek2004
 29 sty 2015, 16:25
komanch Jak ma mu wcinać coś z konta jak usługa jest wyłączona, nie ma opcji żeby z konta coś za to ubyło. Tyle że to inna taryfa niż Twoja, ale sprawdzić możesz sam, aktywuj za 5zł, wydłuż konto do roku i dezaktywuj usługę. Jeśli ważność się nie skróci po dezaktywacji to znaczy że patent działa, jak usługa będzie wyłączona to nic ci z konta nie ma prawa pobrać w następnych miesiącach.
 #781151  autor: Ramirez
 29 sty 2015, 17:20
W taryfie free po dezaktywacji roku waznosci, robi sie 2 tygodnie na wychodzace. Nie ma co kombinować, przynajmniej w tej taryfie.
 #781874  autor: Horacy
 02 lut 2015, 13:34
Czytanie komentarzy wyżej nie należy do mocnych stron każdego :) A to, że we frii się skraca ważność konta po wyłączeniu kodem, to pewno przez to, że poprzednie taryfy mają normalnie :) Jeszcze pamiętam, że na początku było tak, że gdy się wyłączyło RWK, nie można było kupić pakietów SMS bo one skracały ważność konta :) ale potem to jakoś pozmieniali i w starych taryfach można sobie wyłączać, a w nowych niestety się nie da tego obejść.
 #782179  autor: komanch
 03 lut 2015, 19:29
OK, sprawdziłem to na swoim koncie, potwierdzam wasze domysły, Taryfa: Nowy Tak Tak po aktywowaniu i następnie wyłączeniu Usługi RWK, ważność konta nie została zredukowana, innymi słowy termin ważności mam dalej 1 rok do przodu :D
Dzięki za wszystkie odpowiedzi :smt006
 #782316  autor: komanch
 04 lut 2015, 15:33
Świetnie tylko dlaczego Pan w salonie na moje pytanie o taką możliwość - zaprzeczył, twierdząc, że to tak nie działa? Jak znajdę chwilę przejdę się tam do niego ....
 #782343  autor: bolek2004
 04 lut 2015, 18:48
Szkoda twojego czasu, Pan w salonie jest od wciskania abonamentu, wyrabiania planu itd . Często jest tak że regulamin danej oferty/usługi nie ma nic wspólnego z rzeczywistością bo w praktyce to inaczej działa, często z korzyścią dla użytkownika, więc czasem lepiej zapytać na tym forum niż lecieć do salonu.
 #782480  autor: Horacy
 05 lut 2015, 14:54
Też mi się wydaje, że nie ma co iść... Na forum jest już sporo osób które siedzą bardziej lub mniej w telekomunikacji. są też oficjalni konsultanci którym możesz zadać pytania, lub sami tu zajrzą i na pewno odpowiedzą.
 #782529  autor: PiotrG-dz
 05 lut 2015, 17:09
Mam taryfę Frii no i T mobile nie wyłączył mi rocznej ważności konta.Bo w grudniu nie miałem już 3 zł do pobrania za RWK,potem przyszedł SMS o braku odpowiedniej kwoty na tą usługę.Ale RWK mi nie wyłączyło bo mam je ważne do stycznia 2016+ miesiąc na odbieranie :D
 #783341  autor: Jolerb
 08 lut 2015, 15:55
Witam :)
W ub. roku zrobiłam ten myk, że aktywowałam i dezaktywowałam, ale nie pamiętam, czy jest ważne, jaką kwota się doładowuje, żeby znowu to uruchomić? Własnie mi się kończy, lub wczoraj skończyło. Jestem cienka w takich sprawach, to w ub. roku ktoś mi zrobił :)
 #783348  autor: Quetzal
 08 lut 2015, 16:13
komanch pisze:Świetnie tylko dlaczego Pan w salonie na moje pytanie o taką możliwość - zaprzeczył, twierdząc, że to tak nie działa? Jak znajdę chwilę przejdę się tam do niego ....
W jakim celu?
Pan w salonie pracuje na kiepskiej prowizji od wciskania klientom abonamentów i w dużym stresie. Za obsługę karciarzy w ogóle mu nie płacą. Bardzo możliwe, że nawet nie wie o takich "patentach".
Dla własnego zdrowia i spokoju ducha oraz nie generowania nikomu zbędnych stresów naucz się omijać salony operatorskie i infolinie bardzo szerokim łukiem. Problemy rozwiązuj na forum, w skrajnych przypadkach błędów systemowych kontakt pisemny przez platformę bilingową z Biurem obsługi.
 #783350  autor: Quetzal
 08 lut 2015, 16:18
Jolerb pisze:Witam :)
W ub. roku zrobiłam ten myk, że aktywowałam i dezaktywowałam, ale nie pamiętam, czy jest ważne, jaką kwota się doładowuje, żeby znowu to uruchomić? Własnie mi się kończy, lub wczoraj skończyło. Jestem cienka w takich sprawach, to w ub. roku ktoś mi zrobił :)
To najlepiej poproś tego kogoś, żeby zrobił jeszcze raz.
Tak Taka nie mam.
W Heyah działa to tak:
1. Doładowujesz konto (przynajmniej tyle, zeby starczyło na aktywację usługi rok ważności konta).
2. Aktywujesz kodem usługę
3. Wykonujesz połączenie/sms
4. Jak data przeskoczy rok do przodu dezaktywujesz usługę kodem.
5. Cieszysz się kontem ważnym rok.
Zakładam, że w TakTaku jest podobnie.
 #783358  autor: Jolerb
 08 lut 2015, 16:43
Z tamtą osobą nie mam już kontaktu :)
Wg regulaminu itp niby wystarczy 5zł, ale nie wiem czemu, pamiętam, że w ub. roku doładowałam 50zł przy aktywacji tej usługi. Dlatego pytam, czy jest jakis taki limit?
Na tą chwilę musze czekać, aż bank wróci z weekendu i przeleje mi 10zł na doładowanie, bo mam stan w t-mobile 20,64zł, ale niestety, od wczoraj mnie odłączyli od świata :)
 #783365  autor: Emsi
 08 lut 2015, 16:56
Moja babcia ma Teuer Mobile i ma troszkę środków na koncie, a w piątek kończy się jej ważność na wychodzące. Kiedyś (jeszcze za czasów Ery), po zablokowaniu wychodzących kasa nie przepadała, obecnie się zmieniło, bo poszło w błoto ok. 10zł. Chciałbym jakoś przedłużyć te 20zł (które ma obecnie) żeby spokojnie wygadała i zabieram ją z tego dziadostwa.

Dla jakich taryf działa ten myk z włączeniem i wyłączeniem RWK?
Czy jest ewentualnie możliwość aktywacji taryfy, w której działa w/w opcja RWK?
 #783368  autor: andrzejgolota
 08 lut 2015, 17:10
@Jolerb

Jeśli masz jeszcze ważne konto a na nim więcej niż 5 zł, nie musisz w ogóle ładować. Jeśli konto straciło ważność to doładowanie za 5 zł, i potem po kolei kolejne kroki które opisał Ci @Quetzal.

@Markadiusz
Jeśli chodzi o Heyah to ten myk jest możliwy w taryfach Nowa Heyah i pakietowa ale do nich już nie wskoczysz.

@Emsi
Sprawdź jaką babcia ma taryfę.
 #783671  autor: Jolerb
 09 lut 2015, 16:50
Oki, wreszcie udało mi się doładować, że zatwierdzili mi sms że konto ważne do 16 luty.
Wklepałam kod na RWK, od razu okienko że ok, ze przyjęte, za chwilę sms, że ważność do 9 marzec 2016.
I teraz pytanie - czy i kiedy mam wykonać tą rozmowę lub sms? I kiedy - za ile dezaktywować, a przynajmniej próbować dezaktywować :D
  • Strona 2 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10