DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 123 z 139
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 139
 #954978  autor: 24bis24
 08 paź 2017, 18:34
skoro DiL-a z RWK konta można mieć za 74 zł na rok z czego zostanie 30 zł na koncie głównym to nie wiem czy to słaba oferta.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #954986  autor: Karlos20
 08 paź 2017, 19:13
24bis24 pisze:skoro DiL-a z RWK konta można mieć za 74 zł na rok z czego zostanie 30 zł na koncie głównym to nie wiem czy to słaba oferta.
Przypominam, DIL to promocja i limitowana ilość GB po których jest 2 mbit/s i pełno kombinowania oraz 5 zł miesięcznie, żeby net nie był na prędkości 32 kbit/s.

Wróćcie do tematu (RBME).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #955019  autor: krzysiek_
 08 paź 2017, 21:17
Potrzebowałem rwk i sd. Po 'upgrade' playa rozbiłem to na 2 startery: jeden zwykły play z rwk (nr do sms z banku), drugi rbme ze zmianą taryfy przed snem co 10 dni (mógłbym co 14 dni, ale żeby play system zatrybił bezpieczniej co 10 dni). Do rbme powrót następnego dnia rano. I hula.
 #955178  autor: PabloIT
 09 paź 2017, 20:10
Karlos20 pisze: Na chwilę (1-2 dni) do innego operatora, a potem MNP do Play na Kartę, gdzie dostajesz po aktywacji kodem lub w Play24 łącznie:
> 504 zł na promocyjnym - ważne 150 dni
> 1 zł na wszystko - ważne 365 dni (RWK)
> 50 GB - ważne 150 dni
> NIELIMITOWANE minuty + SMSy do sieci Play ZASZYTE W CENNIKU TARYFY - RWK (na 365 dni).
Bonusy dostępne BEZ doładowania konta.
A czy jeśli rok temu odbierałem bonus za przeniesienie do play(100zł 10GB czy coś takiego) to teraz też będę mógł?
 #955183  autor: Karlos20
 09 paź 2017, 20:31
PabloIT pisze:A czy jeśli rok temu odbierałem bonus za przeniesienie do play(100zł 10GB czy coś takiego) to teraz też będę mógł?
Pewnie, że będziesz mógł. Jesteś traktowany jako nowy klient.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #955204  autor: Karlos20
 09 paź 2017, 21:08
Jeśli systemy billingowe Playa nie będą wariować, nie ma przeciwwskazań, aby skorzystać z promocji. Przypomnę, że net jest darmowy (pakiet 50 GB), więc za darmo nie dostaniemy super prędkości transferu danych - narzucony lejek 7,2 na 1 mbps.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #955684  autor: masseter
 12 paź 2017, 12:16
Czy dzisiaj jest jakaś awaria Play24? Próbowałem włączyć pakiet 100 minut w aplikacji Play24 i 2x wyskoczył błąd, potem próbowałem kodem USSD i było w trakcie włączania. Od godz. 7 do teraz pakiet jest w trakcie zmian.
 #955686  autor: Karlos20
 12 paź 2017, 12:22
masseter: Możliwe, że zlecenie włączenia zostało przyjęte, zanim wyskoczył błąd. Przypomnę, że operator daje 24 godziny na aktywację pakietu. Poczekaj cierpliwie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #955697  autor: jarekt
 12 paź 2017, 13:17
Od wczoraj jest wielka awaria Play24 i krótkich kodów i ogólnie kilku systemów Play/RBM/Fakt.
Kody nie działają (zbyt długie oczekiwanie - Request Timeout), sypią błędami i to niezwiązanymi z wpisanym kodem i często są absurdalne (np. "Brak kasy aby wykonać migrację" przy czym każda migracja w P4 jest bezpłatna!).

Nawet 20-30 prób potrzeba aby kod w końcu zadziałał (aby przyjęto zlecenie) ale... usługa/pakiet nie jest włączana/y jak to zwykle bywa w ciągu 1-15 minut. Mija wiele godzin i wszystko wciąż wisi jako "w trakcie"(włączania lub wyłączania).
Mijają 24 godziny i wszystko dalej wisi. Kilkunastogodzinne oczekiwanie to norma od wczoraj.

To samo jest w Play24. Dodatkowo dochodzi przedziwne jego zachowanie, np. gdy wykonasz jakąś operację na jakimś numerze, to gdy chcesz zmienić numer lista numerów jest pusta! Niezbędne jest przelogowanie i ponowne wprowadzenie hasła jednorazowego i tak za prawie każdym razem gdy chcesz zmienić numer.
Jak by tego było mało Play24 działa strasznie wolno - oczekiwanie po kliknięciu trwa czasami kilkadziesiąt sekund!!!

Po prostu masakra - nigdy czegoś takiego nie było, przy czym to narastało już od kilku tygodni (pisałem o tym wcześniej) i wczoraj/dzisiaj osiągnęły te opóźnienia absurdalne wartości.
Tak jakby wymieniono cały osprzęt w P4 na 100 razy wolniejszy i częściowo niesprawny i dodatkowo zamiast łączy internetowych 1000Mbit/s między systemami operatora przełączono się na awaryjne łącze 1Mbit/s od neostrady (albo samemu sobie Play założył lejek 1Mbit/s w wyniku pomyłki).

Katastrofa.
 #955867  autor: piokuk
 13 paź 2017, 19:03
masseter pisze:Czy dzisiaj jest jakaś awaria Play24? Próbowałem włączyć pakiet 100 minut w aplikacji Play24 i 2x wyskoczył błąd, potem próbowałem kodem USSD i było w trakcie włączania. Od godz. 7 do teraz pakiet jest w trakcie zmian.
Mam analogiczny problem. Na Play 24 przy próbie włączenia pakietu 100 minut pojawia się komunikat: "Ten rodzaj pakietu jest już aktywny na Twoim koncie. Możesz włączyć inny pakiet lub poczekać aż wygaśnie ważność obecnego. Sprawdź w Play24." Analogiczną informację o niemożliwości uruchomienia pakietu za 10 zł przy aktywnym pakiecie za 20 zł otrzymałem od 2 konsultantów RMB. Czyżby koniec eldorado?
 #955870  autor: 24bis24
 13 paź 2017, 19:38
wczoraj było wielkie sprzątanie wiele operacji co technicy mogli ręcznie wklepać zostało definitywnie usuniętych ze starego systemu.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #955901  autor: masseter
 13 paź 2017, 22:10
masseter pisze:Od godz. 7 do teraz pakiet jest w trakcie zmian.
Włączył się po ok. 12 godzinach, minuty się przedłużyły.
 #955913  autor: piokuk
 14 paź 2017, 08:20
A u mnie się nie udało - minuty przepadły.
 #955927  autor: bobiwr
 14 paź 2017, 12:30
Dzisiaj doładowywałem jedną kartę przez FB i praktycznie sekundę po kliknięciu zapłaty telefon odebrał wiadomość o wpływie kasy na konto główne i na promocyjne. Na play24 tez od razu wszystko widoczne... Nie pamiętam żeby kiedykolwiek tak szybko system przyznawał środki promocyjne.
Aktywowanie pakietów 100' za 10zł mam dopiero 24 wtedy będę mógł sprawdzić czy coś się zmieniło w tym zakresie.
 #956641  autor: BobbyPeru
 19 paź 2017, 14:44
Jak w temacie.
Wczoraj próbowałem przedłużyć nielimitowane rozmowy (te 44k+ minut pakietem 100 minut za 10 zł) i nie bangladesz.

Obrazek

Natomiast 100 minut pakietem kolejnych 100 minut można.

Ponieważ to numer starszej osoby, proszę o informację, czy jest jakaś sensowna alternatywa?
Najlepiej tak, żeby zostać w play, bo w zasadzie tam całą grupa ma play i stan darmowy, a jedna osoba używa trochę więcej rozmów i to właśnie dla niej potrzebuję alternatywy.
200-600 minut w miesiącu, w pikach do 100 - 1000. Jest to niestety nieprzewidywalne, więc włączałem ten pakiet i był spokój.
15-25% to stacjonarne, 40-50% play lub ich wirtualni, reszta pozostali op.
Tylko rozmowy, zero netu, z jeden. dwa smsy w miesiącu, jeśli w ogóle.

W ostateczności jest a2 za 10 zł, ale wtedy reszta by miała po za sieć na ten numer...

Do nowego numeru raczej już nie przekonam, za dużo było stresu z wyłączeniem jej stacjonarnego, a teraz spodobało się, że jest taniej:)
 #956645  autor: Remington
 19 paź 2017, 15:00
U mnie jedna osoba starsza była, z podobnym profilem dzwonienia.

Wybrałem dla niej Fakt Mobile (przechodzisz w ramach Play kodem) z pakietem nielimitowanych rozmów do wszystkich za 19 zł. Bezobsługowo, bo wystarczy doładować i pakiet sam się odnawia co 30 dni.

Oczywiście to 2x drożej niż w a2m, ale wtedy ich jeszcze nie było.
 #956651  autor: bobiwr
 19 paź 2017, 16:02
BobbyPeru pisze:...próbowałem przedłużyć nielimitowane rozmowy ... i nie bangladesz.
BobbyPeru pisze:Natomiast 100 minut pakietem kolejnych 100 minut można.
- Mówisz o innym numerze, czy o tym samym? Bo trochę zaczynam się gubić.
- Jaki pakiet miałeś aktywny w Play24? I o której podszedłeś do tematu przedłużania?
W ubiegłym miesiącu miałem podobne komunikaty do ok 10 rano. Potem pakiet stał się "wyłączony" i już można było aktywować go ponownie. Z tym że od dawna przedłużam więc mam pakiet 100/10 ale ze stanem minut obecnie po ok. 30000+.
W tzw. międzyczasie Play udoskonalał swoje systemy i mogli uszczelnić dziurkę...
Osobiście mogę to sprawdzić dopiero 24.10.
Jak sposób padł, to chyba zdecyduję się na przeniesienie kilkunastu moich seniorów do a2m. Poczuli już urok nielimitowanych rozmów i średnio wygadują ponad 500 min...
  • Strona 123 z 139
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 139
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 139