Strona 127 z 200

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:19 lis 2017, 18:03
autor: PrepaidManiak
Nie polecam Virginia SMS Premium to żenada I Kradną pieniądze wpłaciłem 10zl a na zajutrz rano mam 0zl brak aktywnych usług Premium Rate itd..

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:19 lis 2017, 20:53
autor: lordbyd
Niestety u mnie nie działa pomimo kilku doładowań.
Nie chce pisać w tej sprawie do BOK bo to w sumie nic ważnego a odpowiedzi pewnie nie uzyskam w tym roku :)
Sprawdzę na innych numerach jak będę miał do nich dostęp.

edit:
Na FB Virgina jeden z abonentów twierdz, że wysyłanie SMS Premium nie jest możliwe dla numerów, które są na nowej platformie billingowej. Informację taką uzyskał od konsultanta.
Nową platformę można poznać (chyba) po numerze centrum SMS w telefonie - 10 cyfrowy.

Może któryś z Kolegów to potwierdzić?

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:29 lis 2017, 18:56
autor: daromar
Właśnie próbowałem uruchomić pakiet Freemium i dostałem następujący komunikat:
Aktywacja #FREEMIUM nie powiodła się. Twoj limit 4 pakietow zostal juz wykorzystany. zachecamy do skorzystania z innej oferty na http://www.virginmobile.pl/oferty/karta/nowy-numer
Ktoś się z takim komunikatem spotkał? Przeczytałem regulamin usługi Freemium i nie widzę tam nigdzie punktu uzasadniającego takie ograniczenie.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:01 gru 2017, 15:25
autor: jarekt
3GB na święta (1GB dla BK2012).
Aktywacja: *222*444#
Ważność 30 dni lub do końca ważności pakietu zintegrowanego.
W roamingu: 0MB.

"Regulamin oferty promocyjnej „Darmowy Pakiet Intenretu w prezencie na święta” dla Abonentów Virgin Mobile na Kartę
obowiązuje od 1 grudnia 2017 r. do 31 grdunia 2017 r."
https://virginmobile.pl/media/documents ... -12-01.pdf

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:08 gru 2017, 11:26
autor: Sig
jarekt pisze:3GB na święta (1GB dla BK2012).
Aktywacja: *222*444#
Ja właśnie w tej sprawie ;-)
Jakość BOK VM bardzo siadła. W dniu jak ta wiadomość pojawiała się na Telepois napisałem do nich, czy aktywacja tego pakiety w taryfie Bez Kompromisów 2012 nie zmieni taryfy. Nie mam odpowiedzi. Ktoś już włączył? Wolę się upewnić, bo wiem też, że VM bardzo ciągle się stara, żeby Klienci korzystali z bardziej współczesnych taryf ;-). Nie chciałbym jej zmienić przypadkiem. W przypadku pakietu 10GB za 9 zł to przynajmniej od razu pewność, że nie jest dla BK, ale przy tym darmowym - mam wątpliwości.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:08 gru 2017, 11:34
autor: jarekt
@Sig, gdyby pakiet zmieniał taryfę (a nie zmienia), to byłoby to zapisane w regulaminie (a nie jest) - to po pierwsze.

A po drugie, jeśli miałby zmieniać taryfę, to musiałby to być pakiet minimum 3GB (czyli tyle samo co w #ChcęWszystko) - żeby klient nie był stratny - albo nawet i więcej, typu 5GB czy 10GB aby zachęcić do zmiany taryfy.
Na ale jest tylko 1GB.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:08 gru 2017, 11:46
autor: Sig
jarekt pisze:@Sig, gdyby pakiet zmieniał taryfę (a nie zmienia), to byłoby to zapisane w regulaminie (a nie jest) - to po pierwsze.

A po drugie, jeśli miałby zmieniać taryfę, to musiałby to być pakiet minimum 3GB (czyli tyle samo co w #ChcęWszystko) - żeby klient nie był stratny - albo nawet i więcej, typu 5GB czy 10GB aby zachęcić do zmiany taryfy.
Na ale jest tylko 1GB.
Regulamin regulaminem, życie, życiem. Nie raz przez te wszystkie lata widziałem rzeczywiste działanie sprzeczne z regulaminem i potem trzeba to było prostować. Dlatego zawsze wyżej od niego cenię opinię użytkownika z forum, który tego już próbował.
Dziękuję za odpowiedź.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:08 gru 2017, 11:52
autor: jarekt
Nawet jeśli w wyniku błędu (czy celowego działania) taryfa się zmieni, to mieliby obowiązek przywrócić Ci BK2012 (bo utrata taryfy nastąpiła niezgodnie z regulaminem) i jeszcze dać rekompensatę, o którą wniesiesz (np. 50zł na konto karty).

I dodałbym w reklamacji, że jeśli z jakiegoś powodu zmiana powrotna na BK2012 nie byłaby możliwa (aby naprawić błąd systemu/operatora), to wnoszę o rekompensatę 500zł na konto karty w nowej niechcianej taryfie #ChcęWszytsko. Mówię poważnie.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:08 gru 2017, 15:12
autor: 24bis24
jarekt pisze:Nawet jeśli w wyniku błędu (czy celowego działania) taryfa się zmieni, to mieliby obowiązek przywrócić
wielokrotnie Play choć wątek o submarce zmieniał taryfy i żadne
reklamacje nie pomagały (przypomnijcie sobie słynną sprawę ze Zbieraj Minutami z 2016 gdzie z Fresha przenosili do LubięTo , włączali Nowe ZM na 90 dni które przepadały). Nie wielu wtedy wygrało choć reklamacje sypały się do BOK.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:08 gru 2017, 15:15
autor: jarekt
Virgin to nie submarka Play, ani nie submarka P4 czy submarka kogokolwiek.

Poza tym kiedy operator celowo (nieoficjalnie celowo oczywiście) chce uwalić jakąś taryfę, to konsultanci są też odpowiednio przeszkoleni aby w pierwszej reklamacji jej nie uznać (nie jest niezgodne z prawem nieuznanie reklamacji).
Ale gdy się odwołasz i operator dalej leci w kulki, to już jest inna sprawa. I Play o tym wie i często odwołanie od reklamacji trafia troszkę wyżej i tam już wiedzą czy tym razem lepiej uznać reklamację, bo klient "mondry".

Poza tym nie ma co porównywać Play do Virgin zarówno jeśli chodzi o "włodarzy" jak i konsultantów czy praktyki.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:08 gru 2017, 15:18
autor: 24bis24
jarekt pisze:Virgin to nie submarka Play
oczywiście masz rację

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:08 gru 2017, 15:20
autor: jarekt
Ja mam zawsze rację ;)

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:11 gru 2017, 20:35
autor: xander21
Hej. Czy wam też BOK nie odpisuje na emaila? Wysłałem kilka dni temu zlecenie, dziś to samo i nikt nie odpisuje. :( Ja dla mnie jest coraz gorzej. Kilka miesięcy temu tez były opóznienia. Dziś jeszcze większe. Sieć chyba ma za mało pracowników.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:11 gru 2017, 20:50
autor: lordbyd
Obecnie chyba tylko profil na FB i wiadomość prywatna przynosi szybki efekt w kontakcie z operatorem.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:11 gru 2017, 21:42
autor: kaspeed
No od dawna tylko fb najszybciej reaguje

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:11 gru 2017, 21:53
autor: jarekt
Ja niecały miesiąc temu robiłem zgłoszenie przez eBOK (Klub Virgin aka Selfcare) - źle się zdezaktywował @Freemium czyli standard - i dokładnie po 13 minutach od wysłania zgłoszenia (w otrzymanym mailu była dokładna godzina mojego zgłoszenia) dostałem odpowiedź i info że problem na numerze rozwiązano.

Unikam jak ognia dzwonienia na infolinie opów więc nie wiem jak działają - może szybciej i lepiej :)

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:11 gru 2017, 21:56
autor: Przemix
w pakietach np 10gb za 10zł nie ma w oglóle neta w roamingu ue? To ile sobie życzą w unii za MB?

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:11 gru 2017, 22:00
autor: Gregrin
Generalnie virgin jakoś całkowicie odcina się od neta w UE ;)

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:11 gru 2017, 22:22
autor: kaspeed
i Zasad RLAH.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:11 gru 2017, 22:58
autor: Dorotea
https://virginmobile.pl/virgin-okazje
Jest zniżka -40% na pizzę w Telepizzy.