Strona 127 z 200

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:04 lis 2017, 21:30
autor: kaspeed
FB szybko reaguje ;) jestem w szoku

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:05 lis 2017, 09:45
autor: R.Mandano
Virginowi pewnie "sie kasa nie zgadza" i zobaczyli, ze zbyt dużo osób przedluza sobie waznosc konta aktywacjami freemium nawet nie dając operatorowi przychodu na poziomie 5zł rocznie
a tobie kasa by się zgadzała w takiej sytuacji :?:
:lol:

Ewentualne 5 pln płatne rocznie, jednorazowo, za RWK i pakiet Freemium, to jak za darmo. Żaden operator nawet nie ma zbliżonej oferty, zwłaszcza dla kogoś kto nie biega od operatora do operatora polując na promocję.
:lol:

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:05 lis 2017, 11:20
autor: everymen
R.Mandano pisze:Ewentualne 5 pln płatne rocznie, jednorazowo, za RWK i pakiet Freemium, to jak za darmo. Żaden operator nawet nie ma zbliżonej oferty, zwłaszcza dla kogoś kto nie biega od operatora do operatora polując na promocję.
:lol:
Masz 100% racji. Bardziej chyba chodzi o przepływ informacji i przejrzystą komunikację. Wolałbym wiedzieć, czy to jest martwy zapis, czy dotyczy on tylko nowych klientów. Czy o co chodzi;) Tego zabrakło.
No i w tym wypadku nazwa oferty jest już trochę nieadekwatna:P

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:12 lis 2017, 16:22
autor: jarekt
Nie działają mi od rana niektóre krótkie kody (zwłaszcza zaczynające się od *222):
*222# - stan pakietów #Freemium
*222*3# - jaka taryfa
*222*8# - stan pakietu minut
*222*000# - aktywacja #Freemium
*222*999# - wyłączenie #Freemium (nie radzę sprawdzać :) )

Podejrzewam, że nie działają też inne zaczynające się na *222

Działają kody zaczynające się od *1 czyli np. *101# - stan konta, *108# - stan GB, czy *121# - jaki numer.

Ktoś może potwierdzić?

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:12 lis 2017, 16:36
autor: gtoni13
Rzeczywiscie *222# nie dziala, ale strona i logowanie dziala.
Nawet podaja prawidlowe dane !? co nie jest regula.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:12 lis 2017, 16:44
autor: TomekErek
mi też *222# nie działa, no ale myślę, że to tylko "przejściowa modernizacja" bądź "planowana optymalizacja systemu" i np. jutro gdy dział techniczny przyjdzie do pracy to te planowane modernizacje się zakończą hehe

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:12 lis 2017, 18:03
autor: motyl27
Wczoraj zarejestrowałem i uruchomiłem nowy numer.
Już aktywny próbowałem dodać do konta przez SMS, niestety nie dotarł. Kolejna próba dodania przez podanie PUK wyskoczył komunikat:
Numer już dodany do innego konta ! /nie zwróciłem dokładnie uwagi, mogła być podobna treść/
Freemium też nie chce się odpalić.
Pozostaje telefon do CMOK, nawet nie dotarł SMS potwierdzający rejestrację.
W jakich godzinach działa CMOK ?

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:12 lis 2017, 18:07
autor: jarekt
CMOK obecnie pracuje w środy od 3:00 do 3:10 ;)

SMSy obecnie nie dochodzą gdy chcesz dodać numer do konta.

Gdy chcesz to zrobić poprzez PUK, to się nie da, gdy numer jest już aktywny: dostajesz komunikat w stylu "Numer jest już zarejestrowany" i taki pewnie miałeś. Przez PUK dodajesz tylko nieaktywny numer.

---edit---
To chyba nie awaria. Coś mieszają. Chyba modyfikują działanie #Freemium. Możliwe, że od jutra nie będzie już RWK we #Freemium zgodnie z nowym regulaminem z 20 stycznia (dostaje dziwne komunikaty, które to mogą sugerować).

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:12 lis 2017, 20:23
autor: lordbyd
Sprawdziłem przed chwilką i kod *222# u mnie działa.

@motyl27 - spróbuj napisać na FB tam reakcja na Twój problem powinna być szybsza.
Mój nowy numer po aktywacji działał tylko w jedną stronę - tj. mogłem dzwonić a nikt do mnie nie mógł się dodzwonić ani wysłać SMS.
Pomógł dopiero facebook.
CMOK pracuje podobno od 8 - 20 ale jest raczej tak jak pisze @jarekt :)
Poza tym na nowej karcie SIM był wpisany stary numer centrum SMSowego - do czego musiałem sam dojść metodą dedukcji :)
Ale mimo tych wszystkich problemów konto dodałem bez żadnych problemów :)

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:14 lis 2017, 12:41
autor: motyl27
Dziś uruchomiłem #Freemium i dobra wiadomość nadal jest roczna ważność konta, u mnie teraz do: 2018-11-14.
Pozostał problem że nie przychodzą SMS-y od Operatora o włączeniu pakietu i np. o tym że ktoś dzwonił gdy miałem wyłączony telefon.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:15 lis 2017, 15:02
autor: jovi123
cztery pytania
1.czy w virgin działa wificalling
2.czy jest lejek 3mb/s po 3G jak w play
3.czy z play można przejść telefonicznie lub kodem
4. czy LTE tylko po sieci Play

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:15 lis 2017, 15:03
autor: adacomp
jovi123 pisze:trzy pytania
1.czy w virgin działa wificalling
2.czy jest lejek 3mb/s po 3G jak w play
3.czy z play można przejść telefonicznie lub kodem
4. czy LTE tylko po sieci Play
2 tak
3 nie
4 tak

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:15 lis 2017, 15:43
autor: kemsinenu
jovi123 pisze: 1.czy w virgin działa wificalling
Nie działa.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:19 lis 2017, 16:36
autor: lordbyd
Pytanie do Kolegów - działają Wam SMSy premium w Virgin?
U mnie wysłanie takiego SMSa skutkuje wiadomością "ten numer nie jest przez nas obsługiwany", jednak kwota z konta jest pobierana.
Czy można jakoś włączyć możliwość ich wysyłania?

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:19 lis 2017, 17:26
autor: kaspeed
Po 1 doładowaniu smigać powinno

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:19 lis 2017, 18:03
autor: PrepaidManiak
Nie polecam Virginia SMS Premium to żenada I Kradną pieniądze wpłaciłem 10zl a na zajutrz rano mam 0zl brak aktywnych usług Premium Rate itd..

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:19 lis 2017, 20:53
autor: lordbyd
Niestety u mnie nie działa pomimo kilku doładowań.
Nie chce pisać w tej sprawie do BOK bo to w sumie nic ważnego a odpowiedzi pewnie nie uzyskam w tym roku :)
Sprawdzę na innych numerach jak będę miał do nich dostęp.

edit:
Na FB Virgina jeden z abonentów twierdz, że wysyłanie SMS Premium nie jest możliwe dla numerów, które są na nowej platformie billingowej. Informację taką uzyskał od konsultanta.
Nową platformę można poznać (chyba) po numerze centrum SMS w telefonie - 10 cyfrowy.

Może któryś z Kolegów to potwierdzić?

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:29 lis 2017, 18:56
autor: daromar
Właśnie próbowałem uruchomić pakiet Freemium i dostałem następujący komunikat:
Aktywacja #FREEMIUM nie powiodła się. Twoj limit 4 pakietow zostal juz wykorzystany. zachecamy do skorzystania z innej oferty na http://www.virginmobile.pl/oferty/karta/nowy-numer
Ktoś się z takim komunikatem spotkał? Przeczytałem regulamin usługi Freemium i nie widzę tam nigdzie punktu uzasadniającego takie ograniczenie.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:01 gru 2017, 15:25
autor: jarekt
3GB na święta (1GB dla BK2012).
Aktywacja: *222*444#
Ważność 30 dni lub do końca ważności pakietu zintegrowanego.
W roamingu: 0MB.

"Regulamin oferty promocyjnej „Darmowy Pakiet Intenretu w prezencie na święta” dla Abonentów Virgin Mobile na Kartę
obowiązuje od 1 grudnia 2017 r. do 31 grdunia 2017 r."
https://virginmobile.pl/media/documents ... -12-01.pdf

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:08 gru 2017, 11:26
autor: Sig
jarekt pisze:3GB na święta (1GB dla BK2012).
Aktywacja: *222*444#
Ja właśnie w tej sprawie ;-)
Jakość BOK VM bardzo siadła. W dniu jak ta wiadomość pojawiała się na Telepois napisałem do nich, czy aktywacja tego pakiety w taryfie Bez Kompromisów 2012 nie zmieni taryfy. Nie mam odpowiedzi. Ktoś już włączył? Wolę się upewnić, bo wiem też, że VM bardzo ciągle się stara, żeby Klienci korzystali z bardziej współczesnych taryf ;-). Nie chciałbym jej zmienić przypadkiem. W przypadku pakietu 10GB za 9 zł to przynajmniej od razu pewność, że nie jest dla BK, ale przy tym darmowym - mam wątpliwości.