DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 126 z 198
  • 1
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 198
 #956747  autor: Remington
 20 paź 2017, 09:56
Od czerwca do Plusa i Playa prepaid przenosiłem 4 czy 5 numerów bez problemu. Raz kart brakowało w Plusie, kazali przyjść następnego dnia, ale zamiast czekać poszedłem do drugiego salonu.
 #958060  autor: R.Mandano
 27 paź 2017, 13:10
Witam

Czy do VM - Fremium da się przenieść w jakimś salonie, czy mają tylko biuro wirtualne ?
 #958068  autor: 24bis24
 27 paź 2017, 13:52
R.Mandano pisze:VM - Fremium
na aktywnym starterze kodem włączasz Fremium :D

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #958182  autor: R.Mandano
 28 paź 2017, 13:06
A czy ktoś przenosił numer do VM w fizycznym salonie i może powiedzieć ile to trwało ? - bo przez infolinię i kurierów to chyba z tydzień albo dwa...
 #958259  autor: Kamil7878
 28 paź 2017, 20:01
R.Mandano pisze:A czy ktoś przenosił numer do VM w fizycznym salonie i może powiedzieć ile to trwało ? - bo przez infolinię i kurierów to chyba z tydzień albo dwa...
Ja nie przenosilem numeru tylko chciałem nowy numer od zgłoszenia trwało to 3 dni, przenoszenie napewno minimum 7-8 dni
 #958261  autor: tytan1
 28 paź 2017, 20:18
a ja wyniosłem się z Virgina i to ze starymi taryfami któe miałem BL2012 , hurtem , 3 karty do Playa, i dostałęm bonusy po 500zł i 50gb i rwk. Sprawnie poszły te prznosiny , nie ma co :)
 #958420  autor: ja.michal
 29 paź 2017, 18:20
Panowie, jak wygląda obecnie sytuacja z roamingiem krajowym w VM? Kto jest partnerem? Jeśli jest kilku to można wyłączyć roaming krajowy lub ewentualnie zostawić tylko jednego partnera jak w Play? Kiedyś nie było to możliwe w VM.
 #958442  autor: lordbyd
 29 paź 2017, 19:49
Na nowym numerze (aktywowanym z pół roku temu) mam dostęp do wszystkich partnerów roamingowych.
Z moich obserwacji wynika, że główny partner zależy od lokalizacji i konkretnego numeru.
Mam dostęp do 3 numerów w VM i w Bydgoszczy dla każdego z nich głównym partnerem jest T-Mobile, a w okolicach Mogilna dla jednego z nich głównym partnerem staje się Plus (przekładałem kartę SIM do innego telefonu i jest tak samo).
Czy można wyłączyć roaming krajowy niestety nie wiem - nie próbowałem.
Próbowałem za to zmienić etykietkę i niestety nie ma takiej możliwości.
 #958443  autor: Kryniczanin
 29 paź 2017, 19:51
Można wyłączyć roaming krajowy.
 #958448  autor: adacomp
 29 paź 2017, 20:01
Miałem kiedyś 8 kart w VM i na żadnej nie miałem nigdy Orange.
Działał T-M i Plus niby tymczasowo ale działał.
Na szczęście dawno je przeniosłem do a2mobile :)
Kolega ostatnio przeniósł numer do VM i też nie dostał Orange tylko T-M i Plus.
 #958454  autor: motyl27
 29 paź 2017, 20:16
Mam 2 karty VM od września na początku miały zasięg 4 sieci od kilkunastu dni przestały logować się do Orange.
 #959439  autor: jarekt
 04 lis 2017, 18:08
jarekt pisze:@lordbyd, mijasz się z prawdą. #Freemium możesz uruchamiać wielokrotnie (bez ograniczeń).
Dodatkowo, każde uruchomienie #Freemium (co pół roku) wydłuża ważność konta o rok od momentu jego uruchomienia.
Więc jeśli #Freemium nie zostanie wycofane, możesz na nim jechać i 100 lat bez doładowania konta.
Jest jedno duże ALE, co do tego wydłużania ważności o rok, a czego wcześniej nie zauważyłem.

Punkt regulaminu mówiący o wydłużeniu ważności, to punkt 15:
#Freemium do 19.01.2017 pisze:15. Aktywacja Pakietu #Freemium powoduje przedłużenie ważności konta Numeru o rok (365 dni dla ważności połączeń wychodzących oraz dodatkowe 60 dni dla połączeń przychodzących).
"ALE" polega na tym, że cichaczem 20 stycznia 2017r Virgin zmienił regulamin #Freemium (wprowadzony 23.10.2015r).

Obecnie (od 20 stycznia 2017 roku!) punkt 15. zniknął. To znaczy zniknęła jego treść - nigdzie w całym regulaminie nie ma ani słowa o takim przedłużeniu ważności konta.
Od 20 stycznia treść punktu 15, dotyczy innej kwestii:
#Freemium od 20.01.2017 pisze:15. W przypadku utraty Okresu ważności połączeń wychodzących w trakcie okresu ważności Pakietu, korzystanie z Pakietu możliwe będzie pod warunkiem dokonania Doładowania przed upływem okresu ważności Pakietu.
Co ciekawe dalej jednak aktywacja #Freemium wydłuża ważność konta o rok. Sprawdziłem około 15 numerów w rodzinie i wśród znajomych, które aktywowały #Freemium w październiku - wszyscy dostali RWK.

W każdym razie brak zapisu o RWK w regulaminie #Freemium i to od stycznia 2017 roku oznacza, że chyba zbliża się moment, że ważność będziemy ustalali tylko i wyłącznie poprzez doładowanie (minimum 5zł na rok), a nie poprzez aktywację #Freemium.

Ale nawet te 42 grosze na miesiąc (czyli 5zł na rok aby uzyskać RWK) za pakiet 30 minut, 30 SMSów i 300MB jest ceną nie do pobicia. Szczególnie, że te 5zł (42 grosze miesięcznie) zostaje na dowolne usługi/pakiety.

Także z kolejną aktywacją #Freemium radzę zwrócić uwagę, czy ważność się wydłużyła, bo regulamin już tego nie gwarantuje.

PS. Brak zapisu o RWK w nowym regulaminie może być też zwykłym niedopatrzeniem/błędem ale daję na to 10% szans.
 #959443  autor: TomekErek
 04 lis 2017, 18:51
Heh, Virginowi pewnie "sie kasa nie zgadza" i zobaczyli, ze zbyt dużo osób przedluza sobie waznosc konta aktywacjami freemium nawet nie dając operatorowi przychodu na poziomie 5zł rocznie (no a ciągną po np. 29 minut i z 290MB miesiecznie) więc się już zabezpieczyli, ze jak sie "wrukwią" to zmuszą do dołądowań za 5zł wyłączając RWK po aktywacji freemium :/
 #959475  autor: kaspeed
 04 lis 2017, 21:30
FB szybko reaguje ;) jestem w szoku

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #959529  autor: R.Mandano
 05 lis 2017, 09:45
Virginowi pewnie "sie kasa nie zgadza" i zobaczyli, ze zbyt dużo osób przedluza sobie waznosc konta aktywacjami freemium nawet nie dając operatorowi przychodu na poziomie 5zł rocznie
a tobie kasa by się zgadzała w takiej sytuacji :?:
:lol:

Ewentualne 5 pln płatne rocznie, jednorazowo, za RWK i pakiet Freemium, to jak za darmo. Żaden operator nawet nie ma zbliżonej oferty, zwłaszcza dla kogoś kto nie biega od operatora do operatora polując na promocję.
:lol:
 #959548  autor: everymen
 05 lis 2017, 11:20
R.Mandano pisze:Ewentualne 5 pln płatne rocznie, jednorazowo, za RWK i pakiet Freemium, to jak za darmo. Żaden operator nawet nie ma zbliżonej oferty, zwłaszcza dla kogoś kto nie biega od operatora do operatora polując na promocję.
:lol:
Masz 100% racji. Bardziej chyba chodzi o przepływ informacji i przejrzystą komunikację. Wolałbym wiedzieć, czy to jest martwy zapis, czy dotyczy on tylko nowych klientów. Czy o co chodzi;) Tego zabrakło.
No i w tym wypadku nazwa oferty jest już trochę nieadekwatna:P
 #960698  autor: jarekt
 12 lis 2017, 16:22
Nie działają mi od rana niektóre krótkie kody (zwłaszcza zaczynające się od *222):
*222# - stan pakietów #Freemium
*222*3# - jaka taryfa
*222*8# - stan pakietu minut
*222*000# - aktywacja #Freemium
*222*999# - wyłączenie #Freemium (nie radzę sprawdzać :) )

Podejrzewam, że nie działają też inne zaczynające się na *222

Działają kody zaczynające się od *1 czyli np. *101# - stan konta, *108# - stan GB, czy *121# - jaki numer.

Ktoś może potwierdzić?
 #960701  autor: gtoni13
 12 lis 2017, 16:36
Rzeczywiscie *222# nie dziala, ale strona i logowanie dziala.
Nawet podaja prawidlowe dane !? co nie jest regula.
  • Strona 126 z 198
  • 1
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 198
  • 1
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 198