Strona 125 z 200

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:06 paź 2017, 20:58
autor: marokmon
Mam do Was takie 2 pytania:
Czy wszystkie startery Virgina mają ważność bezterminową?
Ile razy można aktywować freemium bez doładowywania salda?

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:06 paź 2017, 21:42
autor: lordbyd
Ile razy można aktywować freemium bez doładowywania salda?
Według mnie dwa razy (2 x 6 miesięcy), później kończy się rok ważności konta.
Przy założeniu, że Freemium aktywujemy (a właściwie zostanie aktywowany) w ten sam dzień co doładujemy konto.
Obecnie z pakietami w VM są duże problemy - pakiety się nie odnawiają, nie można ich aktywować mimo iż są nieaktywne, itp. Na CMOK trudno się dodzwonić ponieważ "wielu klientów zainteresowanych jest nową ofertą VM" - cytat z FB sieci :)
Polecam poczytać FB a szczególnie posty gości.
Mi np. pakiet Freemium sam się nie odnowił - chociaż powinien :) Ale ponieważ to testowy numer to nie będę tego zgłaszać tylko poczekam :)
Czy wszystkie startery Virgina mają ważność bezterminową?
Te które widziałem, rzeczywiście nie miały podanego terminu ważności. Ale pewny nie jestem :)

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:06 paź 2017, 21:53
autor: jarekt
@lordbyd, mijasz się z prawdą. #Freemium możesz uruchamiać wielokrotnie (bez ograniczeń).
Dodatkowo, każde uruchomienie #Freemium (co pół roku) wydłuża ważność konta o rok od momentu jego uruchomienia.

Więc jeśli #Freemium nie zostanie wycofane, możesz na nim jechać i 100 lat bez doładowania konta.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:06 paź 2017, 21:59
autor: lordbyd
@jarekt - dzięki nie zwracałem nigdy na to uwagi :) Na numerach, które "obsługuje" zawsze dokupowane są jakieś pakiety "półdarmo" a własny numer testuje od niedawna.
Przepraszam wszystkich zainteresowanych

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:18 paź 2017, 11:21
autor: cyanoone
Czy ktoś tam się dodzwonił ostatnio? Drugi raz próbuje I nic...

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:18 paź 2017, 11:32
autor: teldplp
Zobacz na ich facebooka. Z tego co widzę po postach niezadowolonych użytkowników czas oczekiwania na konsultanta liczy się już w godzinach.
Rok temu zanim od nich ucekłem zdarzało się im odebrać tel w mniej niż pół godziny.
Widać nadal "w ostatnim okresie mamy zwiększoną liczbę telefonów" trwa w najlepsze ;)

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:18 paź 2017, 15:33
autor: asd22
Próbowałem kilka razy się dodzwonić, bezskutecznie. Nie warto.
Ale nie o tym, miałem numer w tej sieci, dosyć długo, nie używałem go przez pewien czas, właściwie sobie leżał. Zapomniałem go doładować i został wyłączony.
Da się coś w tej sprawie zrobić? Przez maila piszą, że się nie da przywrócić. Nie rozumiem tego zupełnie ale ok. Kiedy ten numer może wrócić ponownie? W ostateczności mógłbym go kupić.
Spotkał się ktoś kiedyś z taką sytuacją?

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:18 paź 2017, 20:06
autor: MarekAG
Tak. Jedyne co możesz zrobić to pogodzić się ze stratą numeru.

Za pół roku, może za rok, albo może i dwa powinien wrócić do puli. Ale prawdopodobieństwo, że akurat tobie uda się go kupić jest praktycznie zerowe.

Skoro przez 14 miesięcy nie doładowałeś konta to podejrzewam jednak, że ten numer nie był dla ciebie aż tak ważny. Daj sobie z nim spokój.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:18 paź 2017, 20:20
autor: cyanoone
Ja próbuje zarejestrować numer, którego simki nie jestem w stanie dokładnie zlokalizować. Zamówiłem duplikat i chciałem go zarejestrować (taki był plan). Na razie wysłałem parę maili i czekam.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:20 paź 2017, 08:36
autor: Ryszard Lubicz
16.10 kurier odebrał dokumenty z podpisami o przeniesienie numeru do Virgin. Od tamtej pory cisza. Pisałem do biura obsługi, pisałem poprzez FB - zero jakiejkolwiek reakcji. Kilka razy dzwoniłem na infolinię - czekałem 25 minut, 30 minut na połączenie i nic. jak to ma tak wyglądać to chyba cofam ten wniosek.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:20 paź 2017, 09:05
autor: kovalskybobi
chciał cwaniak zmienić sieć na 1 dzień by zyskać bonus z play i teraz płacze

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:20 paź 2017, 09:11
autor: Ryszard Lubicz
Czy to zabronione?

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:20 paź 2017, 09:13
autor: Remington
Jak się chce przeniesć na 1 dzień, to idzie się do salonu. Przeniesienie jest realizowane najczęściej już następnego dnia. Przećwiczone wiele razy.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:20 paź 2017, 09:15
autor: kamil7777
Każdy może tak zrobić niektórym szkoda, kogo w takim przypadku to lepiej udać się do jakiegoś salonu i masz od ręki zabawa z kurierem to tydzień transferowy.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:20 paź 2017, 09:39
autor: asdaf
kamil7777 pisze:zabawa z kurierem to tydzień transferowy
Albo i dwa. Do tego VM ostatnio się pogorszył z obsługą klientów.
Remington pisze:Jak się chce przeniesć na 1 dzień, to idzie się do salonu.
Ostatnimi czasy coraz trudniej znaleźć salon w którym mają karty sim dla przenoszących numer na kartę.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:20 paź 2017, 09:56
autor: Remington
Od czerwca do Plusa i Playa prepaid przenosiłem 4 czy 5 numerów bez problemu. Raz kart brakowało w Plusie, kazali przyjść następnego dnia, ale zamiast czekać poszedłem do drugiego salonu.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:27 paź 2017, 13:10
autor: R.Mandano
Witam

Czy do VM - Fremium da się przenieść w jakimś salonie, czy mają tylko biuro wirtualne ?

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:27 paź 2017, 13:52
autor: 24bis24
R.Mandano pisze:VM - Fremium
na aktywnym starterze kodem włączasz Fremium :D

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:27 paź 2017, 14:53
autor: everymen
R.Mandano pisze:Witam
Czy do VM - Fremium da się przenieść w jakimś salonie, czy mają tylko biuro wirtualne ?
Chyba nadal można to zrobić w punktach GSM
https://virginmobile.pl/gdzie-nas-znajd ... iesc-numer

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:28 paź 2017, 13:06
autor: R.Mandano
A czy ktoś przenosił numer do VM w fizycznym salonie i może powiedzieć ile to trwało ? - bo przez infolinię i kurierów to chyba z tydzień albo dwa...