Strona 115 z 200

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:04 gru 2016, 15:28
autor: Hods
Jakby ktoś nie mógł dodzwonić się pod 799 555 222 / *222:
facebook.com/VirginMobilePolska pisze:Kochani,
Nasza centralka telefoniczna spłatała nam niedzielnego figla. Chwilowo nie możemy odbierać Waszych telefonów. Prosimy o kontakt za pośrednictwem profilu Facebook lub pisząc maila na adres: [email protected]. Za kłopot serdecznie przepraszamy!

Re: Virgin Mobile w Polsuce cz.3

Post:04 gru 2016, 15:46
autor: arr-strz
Po 25 minutach słuchania muzyki udało mi się dowiedzieć. Awaria jest zgłoszona już od piątku, nie wiadomo kiedy będzie zrobione. Spece cały czas pracują nad tym.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:04 gru 2016, 17:22
autor: sa
arr-strz pisze:W 3 smartfonach to samo, dzwonić idzie internetu brak.
W play normalnie net działa na zasięgu własnym(używany w modemie) ale to chyba zależne od miejsca pobytu.Napisz w jakiej części kraju mieszkasz i i czy jest to miejscowość powyżej 100tysięcy luda a najlepiej nazwę miejscowości jeżeli to nie jakaś tajemnica..Bo u mnie zasięg playa działa normalnie a jeżeli wm korzysta z zasięgu playa to znaczy że awaria na pewno jest na łączach wm.
arr-strz pisze:Po 25 minutach słuchania muzyki udało mi się dowiedzieć. Awaria jest zgłoszona już od piątku, nie wiadomo kiedy będzie zrobione. Spece cały czas pracują nad tym.
U mnie na SE cedarze net z VM działa na zasięgu własnym playa,ten z t-mobile też działa.no i plus też tzn. 3g jest aktywne, ale raczej jadę na 2g czyli lejku bo mam zero pakietów neta więc obstawiam że na pełnym zasięgu może być różnie .Z tego co wiem sporo smartfonów ma problem z lejkami tj nie działają na nich, ale zwykłe telefony z netem działają.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:04 gru 2016, 21:08
autor: arr-strz
Północna wlkp. Okolice Piły. Będąc w Pile nie miałem również nic na roamingu.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:05 gru 2016, 01:48
autor: xander21
Ostatnio Virgin ma problemy z serwerami. Raz był pożar, teraz znów coś :D co oni wyprawiają.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:05 gru 2016, 08:02
autor: negra
Skąd wiesz że to oni wyprawiają ?

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:05 gru 2016, 22:33
autor: arr-strz
Wróciło na szczęście wszystko do normy jeśli chodzi o internet.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:11 gru 2016, 20:32
autor: piechucki
Czy komuś udało się przenieść numer z Formuły Stacjonarnej (Play albo innej oferty "stacjonarnej" z kartą SIM) do Virgin Mobile? Czy to jest wykonalne/możliwe?

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:14 gru 2016, 17:32
autor: data17
Kupilem starter z Virgin Mobile i nie moge z niego zadzwonic bo zablokowali mozliwosc bez rejestracji ale beznadzieja!

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:14 gru 2016, 17:40
autor: Hods
Obudziłeś się... :) każdy numer na kartę zakupiony po 25 lipca 2016 musi być zarejestrowany przed użyciem! Niezależnie, czy to Virgin, Orange, T-Mobile, czy inne.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:14 gru 2016, 17:53
autor: data17
hehe no myślalem, że zablokują dopiero w lutym :D

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:14 gru 2016, 18:53
autor: pantin
data17 pisze:hehe no myślalem, że zablokują dopiero w lutym :D
W lutym to wyłączą całkowicie, a nie zablokują :D

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:14 gru 2016, 19:13
autor: Gregrin
Mi się wydaje ze jednak zablokują i ludzie po przyjściu do salonu i zarejestrowaniu będą mogli dalej korzystac a nie tak jak do tej pory ze jak numer wyłączali to przepadał w otchłań.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:23 gru 2016, 23:07
autor: xander21
Jakieś ponad 2 tyg temu chciałem przenieść numer plusa wcześniej zarejestrowany. Nie udało się, operator odrzucał wniosek. Chyba się coś zmieniło odnośnie Plusa, bo dziś wysłałem zapytanie do virgin, że mają spróbować jeszcze raz przenieść mój numer. Ku mojemu zdziwieniu wniosek przeszedł. Czyli już Plus nie wymaga uzupełnienia danych rejestracyjnych o adres? czyli jest jak u wszystkich z samym PESEL przejdzie? :)

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:28 gru 2016, 14:28
autor: marcz123456
Wiecie może czy po rejestracji numer virgin nie kombinują coś z taryfą?
Mam BK i chcę żeby tak zostało.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:28 gru 2016, 14:44
autor: Liquid
marcz123456 pisze:Wiecie może czy po rejestracji numer virgin nie kombinują coś z taryfą?
Mam BK i chcę żeby tak zostało.
Rejestrowałem dwa numery VM w tym jeden z taryfą BK 2002 i taryfa ta pozostała. Rejestracja numeru nie zmienia taryfy.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:29 gru 2016, 01:03
autor: DanielR
Potwierdzam to co napisał powyżej Liquid. Ja również kilka miesięcy temu rejestrowałem dwa numery, w tym jeden z taryfą BK 2012. I wszystko (jak na razie) jest ok.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:03 sty 2017, 01:34
autor: Sig
Tak się zastanawiam, czy taryfy Bez Kompromisów nie porzucić i po raz pierwszy od dawna odwiedziłęm stronę VM. Wow, pozmieniało się trochę :-).
To całe Freemium i 300MB darmowe, o ile rozumiem po jego skończeniu jest lejek? Tak jest chyba w każdej taryfie VM?

Późno jest, ale ktoś tu cos piał o problemach z odnowieniem Freemium po 6 miesiącach. Jak się tego nie zrobi to na jaką taryfę VM przeskakuje? Po prostu goły cennik? Nie jest to wielki problem jak się da bez problemu znów włączyć.

Może kogoś zainteresuje - rejestracja numeru w VM przeniesionego kiedyś. Dane można potwierdzić w rozmowie z CMOK i to wystarczy. Była też opcja wysłania ich mejlem, ale nie chciałem. Już byłem zły, że będę musiałpolować na kuriera, albo iść do punktu. Stąd też mi się VM przypomniał z rzadko używanej karty :-)

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:03 sty 2017, 01:38
autor: Hods
Po 300 MB jest lejek. Jeżeli po 6 miesiącach nie włączysz #FREEMIUM, to zostaniesz na "gołej" taryfie, 29gr/min, 9gr/sms, 25gr/mms i lejek na internet.

Re: Virgin Mobile w Polsce cz.3

Post:03 sty 2017, 22:52
autor: DanielR
Pytanie do użytkowników taryfy BK 2012. Czy zauważyliście, że po doładowaniu konta (obojętnie jaką kwotą), przychodzi SMS potwierdzający (dziękujący za doładowanie), ale zawsze kwotą 5 zł? Uzupełniam konto mamie średnio raz w miesiącu za 10 zł. Zdaję sobie sprawę z tego, że jest to taryfa archiwalna i już nie promowana. Jednak trochę mnie to irytuje. Ale nie chce mi się na razie tego zgłaszać. Nie wiem czy to warte świeczki. Najważniejsze, że stan konta + bonus się zgadzają.