DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 24 z 200
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 200

 #763462  autor: Przemix
 17 lis 2014, 05:41
Już od paru lat nie trzeba mieć konta na allegro żeby kupować, a klucz sprzedaje startery za 5zł z darmową wysyłką więc dla chcącego nic trudnego a i pod drzwi.

 #763463  autor: 111
 17 lis 2014, 06:02
@Zacksu22 teraz w Virgin jest promocja,która polega na tym,że jak kupisz starter i doładujesz za 5 zł, to ten pakiet za 19 zł dostaniesz za darmo na miesiąc.
Co do Klucza to na ich stronie można znaleźć listę punktów ,które w danej miejscowości prowadzą dystrybucję ich starterów.

 #763465  autor: bazooka
 17 lis 2014, 07:22
mi80, rozumiem, że chcesz postawić kropkę nad "i", jednak "mitem" nazwałem przewrotnie tezę, którą wskazał nam problem kolegi pauvre. Nikt nie kwapił się tego obalić (nawet słoneczny, nie wstawił linka do regulaminu - sam se doczytałem) - zatem dalej fura leniwych nie wie o co w ogóle kaman... wyda 19zl, wydzwoni 100minut i...
Jak zwykle, to co napiszę działa jak płachta na byka dla sporej rzeszy piszących tu (forum opanowane jest przez zwolenników P4 i pochodnych im MVNO - tego jest statystycznie najwięcej teraz chyba).
słoneczny, ja też umiem opisać swój profil użytkowania i to zrobiłem (!), ale nie oto chodzi - "odwrócił" się od opa nawet kolega DanielR, także jak byście nie patrzeli nie jest z Virgin cud-malina jak to wskazują np polubienia profilu na fb (gwarantuje, bo śledziłem to swego czasu - kupionych jest bardzo wiele tysięcy lajków - widziałem jak "rosło to pozytywne zainteresowanie" po 100 na dzień, wraz ze WZROSTEM krytycznych opinii w komentarzach).
Prosta oferta skierowana do pewnej grupy ludzi stała się zupełnie inną, zbliżoną do Vikingów - tego nie oszukacie, a w swoich postach zawsze odpiszecie tylko na tę część mojego postu, którą Wam łatwiej zripostować....
...choćby kwestia zapotrzebowania na GB w telefonie...bo tu chodzi o profil użytkowania.
Faktycznie zawsze mógłbym przerzucić się na VOIP i mieć w dupie te 100 minut (SMSów w ogóle nie pisze), ale wtedy chciałbym więcej neta, a więc szukałbym oferty z większym transferem neta - przeliczeniowo tańszej niż 19zł* i stabilniej działającej w mojej lokalizacji niż zasięg P4...i tu robi się temat rzeka, do której nie wkraczajmy - proszę.
*wtedy mamy chyba najlepiej w nju z rachunkiem 10GB za 29zł/m-c i elastycznie 19gr/min do tylu co wydzwonię - czy znowu coś w P4 jest tańsze - napiszcie, bo nie śledzę tego nontoper :)
...peace & calm :)

 #763505  autor: everymen
 17 lis 2014, 11:11
Sebusy, dla mnie sprawa jest zupełnie prosta.
Wydaje mi się, że niewielu się znajdzie takich, co pójdą drogą kolegi pauvre;) Mając świadomość, że wydają więcej niż 300 minut, raczej nie wezmą "na próbę" pakietu #pełenluz, bo im się to nie będzie opłacało;)
Tak jak pisałem, dla mnie to sytuacja wyjątkowa, wręcz głupia i nie ma powodu, by na jej podstawie budować tezy o "porażce" obecnej oferty.
Korzystasz z oferty #pełenluz i okazuje się w trakcie, że kończą Ci się minuty albo transfer danych - dokupujesz pakiety. Jeśli zauważasz, że za te same (albo mniejsze) pieniądze możesz mieć wyższy pakiet, przechodzisz na niego po zakończeniu obecnego.
To chyba nie jest zbyt skomplikowane?

 #763562  autor: mi80
 17 lis 2014, 14:57
@Sebusy,
mnie chodzi tylko to, że zamieściłeś definitywną wypowiedź - ta konstrukcja taryfy to porażka na całej linii (to tylko Twoja subiektywna ocena) i nie zyskają tym klientów (to z kolei niczym nie poparta teza). To tylko Twoja opinia, na którą kilka już osób przytoczyło kontrargumenty - choć niekoniecznie musiały Cię one przekonać, to pokazują, iż to właśnie bardziej jest rzeczony mit, bo prawda nie jest tu jednoznaczna.

Akurat do piewców P4 się nie zaliczam - mam numery u wszystkich z W4, a także w trzech MVNO :-)

 #763595  autor: bazooka
 17 lis 2014, 17:17
mi80, okey teraz rozumiem Twój tok rozumowania, mój był inny i jeśli w niedalekiej przyszłości cały Virgin lub ta oferta zostanie zlikwidowana/całkowicie zmodyfikowana pogadamy dalej...choć zapewne zapomnisz, że jest mi o co przyznać rację, a ja się nie upomnę :)
everymen, Ty z kolei mnie nie przekonałeś, uważam, że ta oferta jest przekombinowana/przekomplikowana i wprowadzając ją zeszli na psy - wszystko co daje po troszkę ze wszystkiego jest narzucaniem usług - nie używam SMS i nie używam 2 nawet 1GB w miesiącu transferu (oscyluje w 400-500MB) - wydzwaniam więcej niż 100 i czasem więcej niż 300, ale za nie nie dam 29zł, bo kosztują mnie ok 12zł i może tutaj...podliżę się...jako odosobniony przypadek, akurat tylko mi nie podpasuje ta oferta i dlatego tak ciężko mi jest zrozumieć jak możliwa jest niemożność wykupienia kolejnego pakietu w czasie krótszym niż 30dni, który by środki sumował - to jest krok wstecz...tak samo jak 29gr/min poza pakietem :!:
Liczę jeszcze jednak, że ktoś się wypowie w podobnym tonie co ja w tej sprawie.

 #763609  autor: maniek89
 17 lis 2014, 17:51
Dlatego było mówione - oferta jest skierowana do konkretnego świadomego odbiorcy i nie każdemu się kalkuluje, bo nie każdy potrzebuje wszystkiego - nie bez powodu ludzie patrzą wstecz z nostalgią za "bez kompromisów".

 #763639  autor: Marcoo
 17 lis 2014, 19:13
To jak to jest tymi pakietami Virgin, jak skończy mi się w tym miesiącu pakiet GB albo wygadam minuty , to potem muszę czekać do końca miesiąca na nowy pakiet ? Nie można aktywować od razu kolejnego ?

 #763642  autor: bazooka
 17 lis 2014, 19:22
NIE, nie możesz i koledzy tutaj twierdzą, że to nie jest skomplikowane i całkiem normalne :shock:

 #763664  autor: mofom
 17 lis 2014, 19:57
dla nowych starterów włącza się nowa taryfa.
kto z poza czytelników portali typu telepolis, będzie wiedział że w poprzedniej było przeważnie taniej? jak play skrócił ze 150 dni do 100 dni po doładowaniu 50zł w lubię to, to aktualni marudzili, a dzisiaj nowi o tym wiedzą? Łykają 100 dni i się cieszą.

 #763666  autor: bazooka
 17 lis 2014, 20:04
Chciałbym zobaczyć dane ilości abonentów nowej taryfy i starej - może to bym nam co nieco rozjaśniło.

 #763673  autor: everymen
 17 lis 2014, 20:20
sebusy pisze:NIE, nie możesz i koledzy tutaj twierdzą, że to nie jest skomplikowane i całkiem normalne :shock:
Sebusy, ja rozumiem, że Ci nowa oferta wyjątkowo przeszkadza, ale nie wprowadzaj ludzi w błąd;)
Kiedy skończą się komuś minuty lub dane w ramach pakietu zintegrowanego, może skorzystać z pakietów jednorazowych, pamiętając tylko, że będą one miały ważność pakietu głównego.
Tutaj chyba jest cały problem, bo tego Sebusy chyba pojąć nie możesz;)
Moim zdaniem aktywowanie kolejnego pakietu zintegrowanego, w ramach tego samego miesiąca, jest pozbawione sensu, o czym pisałem wyżej.

 #763677  autor: bazooka
 17 lis 2014, 20:32
everymen pisze:Sebusy, ja rozumiem, że Ci nowa oferta wyjątkowo przeszkadza, ale nie wprowadzaj ludzi w błąd;)
A kto nie czyta ze zrozumieniem o co pyta Marcoo :?:
Jak zapyta następnym razem o pakiety jednorazowe to mu odpisze to samo co Ty, a tymczasem odpowiedz mu na pytanie i spróbuj odpowiedzieć inaczej niż ja :-D
Chyba nie korzystałeś kolego jeszcze z porządnej oferty, w której coś może się zsumować i można z tego korzystać w bardziej przemyślany sposób, a nie uzależniony od tego czy trafiłem z minutami na ten miesiąc czy nie... ale zdaje się powtarzam...

Nie wdaje się już jednak z Tobą w dalszą dyskusję, bo zacząłeś wchodzić w sfery personalne, czyli co mi przeszkadza, czego nie rozumiem itp - a to nie jest dobry kierunek na dyskusję na poziomie.

 #763696  autor: Marcoo
 17 lis 2014, 21:29
Kurczę tego nie wiedziałem ale pewnie pisze to dopiero w regulaminie...
Oferta Virgina jest na prawdę dobra jednak uważam, że pakiety jednorazowe są trochę przestarzałe, zresztą ja nie korzystam miesiąc w miesiąc tyle samo, żeby przewidzieć ile będę dzwonić czy korzystać z pakietu danych. Mam potrzebę dzwonie lub siedzę na necie.
Jeśli dobrze zrozumiałem, to aktywacja pakiety 19/29 zł daje mi 30 dni ważności pakietu tyle, że jeśli po powiedzmy 15 dniach aktywuje pakiet jednorazowy, jego ważność wynosi 15 dni , tak ?

Jeśli tak jest to nie widzę sensu dokupywania tych pakietów...

 #763702  autor: adik
 17 lis 2014, 21:41
Marcoo dokładnie tak jak piszesz.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769

 #763708  autor: maniek89
 17 lis 2014, 22:05
NIE, nie możesz i koledzy tutaj twierdzą, że to nie jest skomplikowane i całkiem normalne
Po to masz dodatkowe pakiety minut i danych do wykupienia.

 #763711  autor: lee
 17 lis 2014, 22:10
to ograniczenie ma sens tylko dla vm
sprawa banalna... im wiecej przepadnie tym lepiej dla operatora
ja trzymam sie dalej taryfy 2012 i kropka xd

 #763723  autor: Marcoo
 17 lis 2014, 22:40
No właśnie nie popieram takich działań, to zagranie znane mi z czasów ORANGE (sprzed roku)gdzie tylko zachęcali mnie do aktywacji pakietów, które to były na kilka dni albo tydzień i zawsze coś przepadało. Suma sumarum płaciłem dużo za dużo.

 #763741  autor: Luctus
 17 lis 2014, 23:08
Czy ktoś posiadający taryfę #wszystko mógłby zajrzeć do aplikacji Virgin Mobile? Wyskoczyła mi dzisiaj aktualizacja i w opisie: "CO NOWEGO: Zmiany w ofercie, usprawnienia."
Przejrzałem na szybko pakiety 3w1, minut i nie widzę zmian. Może coś w pakietach internetowych?

 #763762  autor: słoneczny
 18 lis 2014, 00:08
Nie ma żadnych zmian cenowych w aplikacji. Co najwyżej w klubie Virgin mogli zaktualizować jakieś zniżki na ciuchy czy coś podobnego. :lol:

Nie nadążam zawsze za całą dyskusją i często tez jestem na urządzeniu mobilnym.

Wiem, ze ktoś prosił o link do regulaminu, którego wcześniej nie wkleiłem...

Taram.... :-)

http://m.telepolis.pl/grafika/newsy/201 ... stko-1.pdf
  • Strona 24 z 200
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 200
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 200