DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 127 z 198
  • 1
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 198
 #961845  autor: PrepaidManiak
 19 lis 2017, 18:03
Nie polecam Virginia SMS Premium to żenada I Kradną pieniądze wpłaciłem 10zl a na zajutrz rano mam 0zl brak aktywnych usług Premium Rate itd..

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
 #961878  autor: lordbyd
 19 lis 2017, 20:53
Niestety u mnie nie działa pomimo kilku doładowań.
Nie chce pisać w tej sprawie do BOK bo to w sumie nic ważnego a odpowiedzi pewnie nie uzyskam w tym roku :)
Sprawdzę na innych numerach jak będę miał do nich dostęp.

edit:
Na FB Virgina jeden z abonentów twierdz, że wysyłanie SMS Premium nie jest możliwe dla numerów, które są na nowej platformie billingowej. Informację taką uzyskał od konsultanta.
Nową platformę można poznać (chyba) po numerze centrum SMS w telefonie - 10 cyfrowy.

Może któryś z Kolegów to potwierdzić?
 #963522  autor: daromar
 29 lis 2017, 18:56
Właśnie próbowałem uruchomić pakiet Freemium i dostałem następujący komunikat:
Aktywacja #FREEMIUM nie powiodła się. Twoj limit 4 pakietow zostal juz wykorzystany. zachecamy do skorzystania z innej oferty na http://www.virginmobile.pl/oferty/karta/nowy-numer
Ktoś się z takim komunikatem spotkał? Przeczytałem regulamin usługi Freemium i nie widzę tam nigdzie punktu uzasadniającego takie ograniczenie.
 #963763  autor: jarekt
 01 gru 2017, 15:25
3GB na święta (1GB dla BK2012).
Aktywacja: *222*444#
Ważność 30 dni lub do końca ważności pakietu zintegrowanego.
W roamingu: 0MB.

"Regulamin oferty promocyjnej „Darmowy Pakiet Intenretu w prezencie na święta” dla Abonentów Virgin Mobile na Kartę
obowiązuje od 1 grudnia 2017 r. do 31 grdunia 2017 r."
https://virginmobile.pl/media/documents ... -12-01.pdf
 #965049  autor: Sig
 08 gru 2017, 11:26
jarekt pisze:3GB na święta (1GB dla BK2012).
Aktywacja: *222*444#
Ja właśnie w tej sprawie ;-)
Jakość BOK VM bardzo siadła. W dniu jak ta wiadomość pojawiała się na Telepois napisałem do nich, czy aktywacja tego pakiety w taryfie Bez Kompromisów 2012 nie zmieni taryfy. Nie mam odpowiedzi. Ktoś już włączył? Wolę się upewnić, bo wiem też, że VM bardzo ciągle się stara, żeby Klienci korzystali z bardziej współczesnych taryf ;-). Nie chciałbym jej zmienić przypadkiem. W przypadku pakietu 10GB za 9 zł to przynajmniej od razu pewność, że nie jest dla BK, ale przy tym darmowym - mam wątpliwości.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.
 #965051  autor: jarekt
 08 gru 2017, 11:34
@Sig, gdyby pakiet zmieniał taryfę (a nie zmienia), to byłoby to zapisane w regulaminie (a nie jest) - to po pierwsze.

A po drugie, jeśli miałby zmieniać taryfę, to musiałby to być pakiet minimum 3GB (czyli tyle samo co w #ChcęWszystko) - żeby klient nie był stratny - albo nawet i więcej, typu 5GB czy 10GB aby zachęcić do zmiany taryfy.
Na ale jest tylko 1GB.
 #965053  autor: Sig
 08 gru 2017, 11:46
jarekt pisze:@Sig, gdyby pakiet zmieniał taryfę (a nie zmienia), to byłoby to zapisane w regulaminie (a nie jest) - to po pierwsze.

A po drugie, jeśli miałby zmieniać taryfę, to musiałby to być pakiet minimum 3GB (czyli tyle samo co w #ChcęWszystko) - żeby klient nie był stratny - albo nawet i więcej, typu 5GB czy 10GB aby zachęcić do zmiany taryfy.
Na ale jest tylko 1GB.
Regulamin regulaminem, życie, życiem. Nie raz przez te wszystkie lata widziałem rzeczywiste działanie sprzeczne z regulaminem i potem trzeba to było prostować. Dlatego zawsze wyżej od niego cenię opinię użytkownika z forum, który tego już próbował.
Dziękuję za odpowiedź.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.
 #965054  autor: jarekt
 08 gru 2017, 11:52
Nawet jeśli w wyniku błędu (czy celowego działania) taryfa się zmieni, to mieliby obowiązek przywrócić Ci BK2012 (bo utrata taryfy nastąpiła niezgodnie z regulaminem) i jeszcze dać rekompensatę, o którą wniesiesz (np. 50zł na konto karty).

I dodałbym w reklamacji, że jeśli z jakiegoś powodu zmiana powrotna na BK2012 nie byłaby możliwa (aby naprawić błąd systemu/operatora), to wnoszę o rekompensatę 500zł na konto karty w nowej niechcianej taryfie #ChcęWszytsko. Mówię poważnie.
 #965075  autor: 24bis24
 08 gru 2017, 15:12
jarekt pisze:Nawet jeśli w wyniku błędu (czy celowego działania) taryfa się zmieni, to mieliby obowiązek przywrócić
wielokrotnie Play choć wątek o submarce zmieniał taryfy i żadne
reklamacje nie pomagały (przypomnijcie sobie słynną sprawę ze Zbieraj Minutami z 2016 gdzie z Fresha przenosili do LubięTo , włączali Nowe ZM na 90 dni które przepadały). Nie wielu wtedy wygrało choć reklamacje sypały się do BOK.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #965076  autor: jarekt
 08 gru 2017, 15:15
Virgin to nie submarka Play, ani nie submarka P4 czy submarka kogokolwiek.

Poza tym kiedy operator celowo (nieoficjalnie celowo oczywiście) chce uwalić jakąś taryfę, to konsultanci są też odpowiednio przeszkoleni aby w pierwszej reklamacji jej nie uznać (nie jest niezgodne z prawem nieuznanie reklamacji).
Ale gdy się odwołasz i operator dalej leci w kulki, to już jest inna sprawa. I Play o tym wie i często odwołanie od reklamacji trafia troszkę wyżej i tam już wiedzą czy tym razem lepiej uznać reklamację, bo klient "mondry".

Poza tym nie ma co porównywać Play do Virgin zarówno jeśli chodzi o "włodarzy" jak i konsultantów czy praktyki.
Ostatnio zmieniony 08 gru 2017, 15:19 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #965078  autor: 24bis24
 08 gru 2017, 15:18
jarekt pisze:Virgin to nie submarka Play
oczywiście masz rację

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #965694  autor: xander21
 11 gru 2017, 20:35
Hej. Czy wam też BOK nie odpisuje na emaila? Wysłałem kilka dni temu zlecenie, dziś to samo i nikt nie odpisuje. :( Ja dla mnie jest coraz gorzej. Kilka miesięcy temu tez były opóznienia. Dziś jeszcze większe. Sieć chyba ma za mało pracowników.
 #965699  autor: lordbyd
 11 gru 2017, 20:50
Obecnie chyba tylko profil na FB i wiadomość prywatna przynosi szybki efekt w kontakcie z operatorem.
 #965714  autor: kaspeed
 11 gru 2017, 21:42
No od dawna tylko fb najszybciej reaguje

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #965720  autor: jarekt
 11 gru 2017, 21:53
Ja niecały miesiąc temu robiłem zgłoszenie przez eBOK (Klub Virgin aka Selfcare) - źle się zdezaktywował @Freemium czyli standard - i dokładnie po 13 minutach od wysłania zgłoszenia (w otrzymanym mailu była dokładna godzina mojego zgłoszenia) dostałem odpowiedź i info że problem na numerze rozwiązano.

Unikam jak ognia dzwonienia na infolinie opów więc nie wiem jak działają - może szybciej i lepiej :)
 #965723  autor: Przemix
 11 gru 2017, 21:56
w pakietach np 10gb za 10zł nie ma w oglóle neta w roamingu ue? To ile sobie życzą w unii za MB?
 #965728  autor: kaspeed
 11 gru 2017, 22:22
i Zasad RLAH.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
  • Strona 127 z 198
  • 1
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 198
  • 1
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 198