DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 127 z 198
  • 1
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 198
 #959475  autor: kaspeed
 04 lis 2017, 21:30
FB szybko reaguje ;) jestem w szoku

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #959529  autor: R.Mandano
 05 lis 2017, 09:45
Virginowi pewnie "sie kasa nie zgadza" i zobaczyli, ze zbyt dużo osób przedluza sobie waznosc konta aktywacjami freemium nawet nie dając operatorowi przychodu na poziomie 5zł rocznie
a tobie kasa by się zgadzała w takiej sytuacji :?:
:lol:

Ewentualne 5 pln płatne rocznie, jednorazowo, za RWK i pakiet Freemium, to jak za darmo. Żaden operator nawet nie ma zbliżonej oferty, zwłaszcza dla kogoś kto nie biega od operatora do operatora polując na promocję.
:lol:
 #959548  autor: everymen
 05 lis 2017, 11:20
R.Mandano pisze:Ewentualne 5 pln płatne rocznie, jednorazowo, za RWK i pakiet Freemium, to jak za darmo. Żaden operator nawet nie ma zbliżonej oferty, zwłaszcza dla kogoś kto nie biega od operatora do operatora polując na promocję.
:lol:
Masz 100% racji. Bardziej chyba chodzi o przepływ informacji i przejrzystą komunikację. Wolałbym wiedzieć, czy to jest martwy zapis, czy dotyczy on tylko nowych klientów. Czy o co chodzi;) Tego zabrakło.
No i w tym wypadku nazwa oferty jest już trochę nieadekwatna:P
 #960698  autor: jarekt
 12 lis 2017, 16:22
Nie działają mi od rana niektóre krótkie kody (zwłaszcza zaczynające się od *222):
*222# - stan pakietów #Freemium
*222*3# - jaka taryfa
*222*8# - stan pakietu minut
*222*000# - aktywacja #Freemium
*222*999# - wyłączenie #Freemium (nie radzę sprawdzać :) )

Podejrzewam, że nie działają też inne zaczynające się na *222

Działają kody zaczynające się od *1 czyli np. *101# - stan konta, *108# - stan GB, czy *121# - jaki numer.

Ktoś może potwierdzić?
 #960701  autor: gtoni13
 12 lis 2017, 16:36
Rzeczywiscie *222# nie dziala, ale strona i logowanie dziala.
Nawet podaja prawidlowe dane !? co nie jest regula.
 #960702  autor: TomekErek
 12 lis 2017, 16:44
mi też *222# nie działa, no ale myślę, że to tylko "przejściowa modernizacja" bądź "planowana optymalizacja systemu" i np. jutro gdy dział techniczny przyjdzie do pracy to te planowane modernizacje się zakończą hehe
 #960710  autor: motyl27
 12 lis 2017, 18:03
Wczoraj zarejestrowałem i uruchomiłem nowy numer.
Już aktywny próbowałem dodać do konta przez SMS, niestety nie dotarł. Kolejna próba dodania przez podanie PUK wyskoczył komunikat:
Numer już dodany do innego konta ! /nie zwróciłem dokładnie uwagi, mogła być podobna treść/
Freemium też nie chce się odpalić.
Pozostaje telefon do CMOK, nawet nie dotarł SMS potwierdzający rejestrację.
W jakich godzinach działa CMOK ?
 #960711  autor: jarekt
 12 lis 2017, 18:07
CMOK obecnie pracuje w środy od 3:00 do 3:10 ;)

SMSy obecnie nie dochodzą gdy chcesz dodać numer do konta.

Gdy chcesz to zrobić poprzez PUK, to się nie da, gdy numer jest już aktywny: dostajesz komunikat w stylu "Numer jest już zarejestrowany" i taki pewnie miałeś. Przez PUK dodajesz tylko nieaktywny numer.

---edit---
To chyba nie awaria. Coś mieszają. Chyba modyfikują działanie #Freemium. Możliwe, że od jutra nie będzie już RWK we #Freemium zgodnie z nowym regulaminem z 20 stycznia (dostaje dziwne komunikaty, które to mogą sugerować).
 #960722  autor: lordbyd
 12 lis 2017, 20:23
Sprawdziłem przed chwilką i kod *222# u mnie działa.

@motyl27 - spróbuj napisać na FB tam reakcja na Twój problem powinna być szybsza.
Mój nowy numer po aktywacji działał tylko w jedną stronę - tj. mogłem dzwonić a nikt do mnie nie mógł się dodzwonić ani wysłać SMS.
Pomógł dopiero facebook.
CMOK pracuje podobno od 8 - 20 ale jest raczej tak jak pisze @jarekt :)
Poza tym na nowej karcie SIM był wpisany stary numer centrum SMSowego - do czego musiałem sam dojść metodą dedukcji :)
Ale mimo tych wszystkich problemów konto dodałem bez żadnych problemów :)
 #960988  autor: motyl27
 14 lis 2017, 12:41
Dziś uruchomiłem #Freemium i dobra wiadomość nadal jest roczna ważność konta, u mnie teraz do: 2018-11-14.
Pozostał problem że nie przychodzą SMS-y od Operatora o włączeniu pakietu i np. o tym że ktoś dzwonił gdy miałem wyłączony telefon.
 #961228  autor: jovi123
 15 lis 2017, 15:02
cztery pytania
1.czy w virgin działa wificalling
2.czy jest lejek 3mb/s po 3G jak w play
3.czy z play można przejść telefonicznie lub kodem
4. czy LTE tylko po sieci Play
Ostatnio zmieniony 15 lis 2017, 15:14 przez jovi123, łącznie zmieniany 1 raz.
 #961229  autor: adacomp
 15 lis 2017, 15:03
jovi123 pisze:trzy pytania
1.czy w virgin działa wificalling
2.czy jest lejek 3mb/s po 3G jak w play
3.czy z play można przejść telefonicznie lub kodem
4. czy LTE tylko po sieci Play
2 tak
3 nie
4 tak
 #961815  autor: lordbyd
 19 lis 2017, 16:36
Pytanie do Kolegów - działają Wam SMSy premium w Virgin?
U mnie wysłanie takiego SMSa skutkuje wiadomością "ten numer nie jest przez nas obsługiwany", jednak kwota z konta jest pobierana.
Czy można jakoś włączyć możliwość ich wysyłania?
 #961830  autor: kaspeed
 19 lis 2017, 17:26
Po 1 doładowaniu smigać powinno

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #961845  autor: PrepaidManiak
 19 lis 2017, 18:03
Nie polecam Virginia SMS Premium to żenada I Kradną pieniądze wpłaciłem 10zl a na zajutrz rano mam 0zl brak aktywnych usług Premium Rate itd..

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
 #961878  autor: lordbyd
 19 lis 2017, 20:53
Niestety u mnie nie działa pomimo kilku doładowań.
Nie chce pisać w tej sprawie do BOK bo to w sumie nic ważnego a odpowiedzi pewnie nie uzyskam w tym roku :)
Sprawdzę na innych numerach jak będę miał do nich dostęp.

edit:
Na FB Virgina jeden z abonentów twierdz, że wysyłanie SMS Premium nie jest możliwe dla numerów, które są na nowej platformie billingowej. Informację taką uzyskał od konsultanta.
Nową platformę można poznać (chyba) po numerze centrum SMS w telefonie - 10 cyfrowy.

Może któryś z Kolegów to potwierdzić?
 #963522  autor: daromar
 29 lis 2017, 18:56
Właśnie próbowałem uruchomić pakiet Freemium i dostałem następujący komunikat:
Aktywacja #FREEMIUM nie powiodła się. Twoj limit 4 pakietow zostal juz wykorzystany. zachecamy do skorzystania z innej oferty na http://www.virginmobile.pl/oferty/karta/nowy-numer
Ktoś się z takim komunikatem spotkał? Przeczytałem regulamin usługi Freemium i nie widzę tam nigdzie punktu uzasadniającego takie ograniczenie.
 #963763  autor: jarekt
 01 gru 2017, 15:25
3GB na święta (1GB dla BK2012).
Aktywacja: *222*444#
Ważność 30 dni lub do końca ważności pakietu zintegrowanego.
W roamingu: 0MB.

"Regulamin oferty promocyjnej „Darmowy Pakiet Intenretu w prezencie na święta” dla Abonentów Virgin Mobile na Kartę
obowiązuje od 1 grudnia 2017 r. do 31 grdunia 2017 r."
https://virginmobile.pl/media/documents ... -12-01.pdf
 #965049  autor: Sig
 08 gru 2017, 11:26
jarekt pisze:3GB na święta (1GB dla BK2012).
Aktywacja: *222*444#
Ja właśnie w tej sprawie ;-)
Jakość BOK VM bardzo siadła. W dniu jak ta wiadomość pojawiała się na Telepois napisałem do nich, czy aktywacja tego pakiety w taryfie Bez Kompromisów 2012 nie zmieni taryfy. Nie mam odpowiedzi. Ktoś już włączył? Wolę się upewnić, bo wiem też, że VM bardzo ciągle się stara, żeby Klienci korzystali z bardziej współczesnych taryf ;-). Nie chciałbym jej zmienić przypadkiem. W przypadku pakietu 10GB za 9 zł to przynajmniej od razu pewność, że nie jest dla BK, ale przy tym darmowym - mam wątpliwości.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.
  • Strona 127 z 198
  • 1
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 198
  • 1
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 198