DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 125 z 198
  • 1
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 198
 #954728  autor: marokmon
 06 paź 2017, 20:58
Mam do Was takie 2 pytania:
Czy wszystkie startery Virgina mają ważność bezterminową?
Ile razy można aktywować freemium bez doładowywania salda?
 #954743  autor: lordbyd
 06 paź 2017, 21:42
Ile razy można aktywować freemium bez doładowywania salda?
Według mnie dwa razy (2 x 6 miesięcy), później kończy się rok ważności konta.
Przy założeniu, że Freemium aktywujemy (a właściwie zostanie aktywowany) w ten sam dzień co doładujemy konto.
Obecnie z pakietami w VM są duże problemy - pakiety się nie odnawiają, nie można ich aktywować mimo iż są nieaktywne, itp. Na CMOK trudno się dodzwonić ponieważ "wielu klientów zainteresowanych jest nową ofertą VM" - cytat z FB sieci :)
Polecam poczytać FB a szczególnie posty gości.
Mi np. pakiet Freemium sam się nie odnowił - chociaż powinien :) Ale ponieważ to testowy numer to nie będę tego zgłaszać tylko poczekam :)
Czy wszystkie startery Virgina mają ważność bezterminową?
Te które widziałem, rzeczywiście nie miały podanego terminu ważności. Ale pewny nie jestem :)
 #954744  autor: jarekt
 06 paź 2017, 21:53
@lordbyd, mijasz się z prawdą. #Freemium możesz uruchamiać wielokrotnie (bez ograniczeń).
Dodatkowo, każde uruchomienie #Freemium (co pół roku) wydłuża ważność konta o rok od momentu jego uruchomienia.

Więc jeśli #Freemium nie zostanie wycofane, możesz na nim jechać i 100 lat bez doładowania konta.
 #954745  autor: lordbyd
 06 paź 2017, 21:59
@jarekt - dzięki nie zwracałem nigdy na to uwagi :) Na numerach, które "obsługuje" zawsze dokupowane są jakieś pakiety "półdarmo" a własny numer testuje od niedawna.
Przepraszam wszystkich zainteresowanych
 #956437  autor: cyanoone
 18 paź 2017, 11:21
Czy ktoś tam się dodzwonił ostatnio? Drugi raz próbuje I nic...

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
 #956438  autor: teldplp
 18 paź 2017, 11:32
Zobacz na ich facebooka. Z tego co widzę po postach niezadowolonych użytkowników czas oczekiwania na konsultanta liczy się już w godzinach.
Rok temu zanim od nich ucekłem zdarzało się im odebrać tel w mniej niż pół godziny.
Widać nadal "w ostatnim okresie mamy zwiększoną liczbę telefonów" trwa w najlepsze ;)
 #956483  autor: asd22
 18 paź 2017, 15:33
Próbowałem kilka razy się dodzwonić, bezskutecznie. Nie warto.
Ale nie o tym, miałem numer w tej sieci, dosyć długo, nie używałem go przez pewien czas, właściwie sobie leżał. Zapomniałem go doładować i został wyłączony.
Da się coś w tej sprawie zrobić? Przez maila piszą, że się nie da przywrócić. Nie rozumiem tego zupełnie ale ok. Kiedy ten numer może wrócić ponownie? W ostateczności mógłbym go kupić.
Spotkał się ktoś kiedyś z taką sytuacją?
 #956525  autor: MarekAG
 18 paź 2017, 20:06
Tak. Jedyne co możesz zrobić to pogodzić się ze stratą numeru.

Za pół roku, może za rok, albo może i dwa powinien wrócić do puli. Ale prawdopodobieństwo, że akurat tobie uda się go kupić jest praktycznie zerowe.

Skoro przez 14 miesięcy nie doładowałeś konta to podejrzewam jednak, że ten numer nie był dla ciebie aż tak ważny. Daj sobie z nim spokój.
 #956531  autor: cyanoone
 18 paź 2017, 20:20
Ja próbuje zarejestrować numer, którego simki nie jestem w stanie dokładnie zlokalizować. Zamówiłem duplikat i chciałem go zarejestrować (taki był plan). Na razie wysłałem parę maili i czekam.

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
 #956726  autor: Ryszard Lubicz
 20 paź 2017, 08:36
16.10 kurier odebrał dokumenty z podpisami o przeniesienie numeru do Virgin. Od tamtej pory cisza. Pisałem do biura obsługi, pisałem poprzez FB - zero jakiejkolwiek reakcji. Kilka razy dzwoniłem na infolinię - czekałem 25 minut, 30 minut na połączenie i nic. jak to ma tak wyglądać to chyba cofam ten wniosek.

Grażynko wybacz...
 #956738  autor: Remington
 20 paź 2017, 09:13
Jak się chce przeniesć na 1 dzień, to idzie się do salonu. Przeniesienie jest realizowane najczęściej już następnego dnia. Przećwiczone wiele razy.
 #956739  autor: kamil7777
 20 paź 2017, 09:15
Każdy może tak zrobić niektórym szkoda, kogo w takim przypadku to lepiej udać się do jakiegoś salonu i masz od ręki zabawa z kurierem to tydzień transferowy.
 #956742  autor: asdaf
 20 paź 2017, 09:39
kamil7777 pisze:zabawa z kurierem to tydzień transferowy
Albo i dwa. Do tego VM ostatnio się pogorszył z obsługą klientów.
Remington pisze:Jak się chce przeniesć na 1 dzień, to idzie się do salonu.
Ostatnimi czasy coraz trudniej znaleźć salon w którym mają karty sim dla przenoszących numer na kartę.
 #956747  autor: Remington
 20 paź 2017, 09:56
Od czerwca do Plusa i Playa prepaid przenosiłem 4 czy 5 numerów bez problemu. Raz kart brakowało w Plusie, kazali przyjść następnego dnia, ale zamiast czekać poszedłem do drugiego salonu.
 #958060  autor: R.Mandano
 27 paź 2017, 13:10
Witam

Czy do VM - Fremium da się przenieść w jakimś salonie, czy mają tylko biuro wirtualne ?
 #958068  autor: 24bis24
 27 paź 2017, 13:52
R.Mandano pisze:VM - Fremium
na aktywnym starterze kodem włączasz Fremium :D

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #958182  autor: R.Mandano
 28 paź 2017, 13:06
A czy ktoś przenosił numer do VM w fizycznym salonie i może powiedzieć ile to trwało ? - bo przez infolinię i kurierów to chyba z tydzień albo dwa...
  • Strona 125 z 198
  • 1
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 198
  • 1
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 198