DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 128 z 200
  • 1
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 200
 #965051  autor: jarekt
 08 gru 2017, 11:34
@Sig, gdyby pakiet zmieniał taryfę (a nie zmienia), to byłoby to zapisane w regulaminie (a nie jest) - to po pierwsze.

A po drugie, jeśli miałby zmieniać taryfę, to musiałby to być pakiet minimum 3GB (czyli tyle samo co w #ChcęWszystko) - żeby klient nie był stratny - albo nawet i więcej, typu 5GB czy 10GB aby zachęcić do zmiany taryfy.
Na ale jest tylko 1GB.
 #965053  autor: Sig
 08 gru 2017, 11:46
jarekt pisze:@Sig, gdyby pakiet zmieniał taryfę (a nie zmienia), to byłoby to zapisane w regulaminie (a nie jest) - to po pierwsze.

A po drugie, jeśli miałby zmieniać taryfę, to musiałby to być pakiet minimum 3GB (czyli tyle samo co w #ChcęWszystko) - żeby klient nie był stratny - albo nawet i więcej, typu 5GB czy 10GB aby zachęcić do zmiany taryfy.
Na ale jest tylko 1GB.
Regulamin regulaminem, życie, życiem. Nie raz przez te wszystkie lata widziałem rzeczywiste działanie sprzeczne z regulaminem i potem trzeba to było prostować. Dlatego zawsze wyżej od niego cenię opinię użytkownika z forum, który tego już próbował.
Dziękuję za odpowiedź.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.
 #965054  autor: jarekt
 08 gru 2017, 11:52
Nawet jeśli w wyniku błędu (czy celowego działania) taryfa się zmieni, to mieliby obowiązek przywrócić Ci BK2012 (bo utrata taryfy nastąpiła niezgodnie z regulaminem) i jeszcze dać rekompensatę, o którą wniesiesz (np. 50zł na konto karty).

I dodałbym w reklamacji, że jeśli z jakiegoś powodu zmiana powrotna na BK2012 nie byłaby możliwa (aby naprawić błąd systemu/operatora), to wnoszę o rekompensatę 500zł na konto karty w nowej niechcianej taryfie #ChcęWszytsko. Mówię poważnie.
 #965075  autor: 24bis24
 08 gru 2017, 15:12
jarekt pisze:Nawet jeśli w wyniku błędu (czy celowego działania) taryfa się zmieni, to mieliby obowiązek przywrócić
wielokrotnie Play choć wątek o submarce zmieniał taryfy i żadne
reklamacje nie pomagały (przypomnijcie sobie słynną sprawę ze Zbieraj Minutami z 2016 gdzie z Fresha przenosili do LubięTo , włączali Nowe ZM na 90 dni które przepadały). Nie wielu wtedy wygrało choć reklamacje sypały się do BOK.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #965076  autor: jarekt
 08 gru 2017, 15:15
Virgin to nie submarka Play, ani nie submarka P4 czy submarka kogokolwiek.

Poza tym kiedy operator celowo (nieoficjalnie celowo oczywiście) chce uwalić jakąś taryfę, to konsultanci są też odpowiednio przeszkoleni aby w pierwszej reklamacji jej nie uznać (nie jest niezgodne z prawem nieuznanie reklamacji).
Ale gdy się odwołasz i operator dalej leci w kulki, to już jest inna sprawa. I Play o tym wie i często odwołanie od reklamacji trafia troszkę wyżej i tam już wiedzą czy tym razem lepiej uznać reklamację, bo klient "mondry".

Poza tym nie ma co porównywać Play do Virgin zarówno jeśli chodzi o "włodarzy" jak i konsultantów czy praktyki.
Ostatnio zmieniony 08 gru 2017, 15:19 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #965078  autor: 24bis24
 08 gru 2017, 15:18
jarekt pisze:Virgin to nie submarka Play
oczywiście masz rację

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #965694  autor: xander21
 11 gru 2017, 20:35
Hej. Czy wam też BOK nie odpisuje na emaila? Wysłałem kilka dni temu zlecenie, dziś to samo i nikt nie odpisuje. :( Ja dla mnie jest coraz gorzej. Kilka miesięcy temu tez były opóznienia. Dziś jeszcze większe. Sieć chyba ma za mało pracowników.
 #965699  autor: lordbyd
 11 gru 2017, 20:50
Obecnie chyba tylko profil na FB i wiadomość prywatna przynosi szybki efekt w kontakcie z operatorem.
 #965714  autor: kaspeed
 11 gru 2017, 21:42
No od dawna tylko fb najszybciej reaguje

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #965720  autor: jarekt
 11 gru 2017, 21:53
Ja niecały miesiąc temu robiłem zgłoszenie przez eBOK (Klub Virgin aka Selfcare) - źle się zdezaktywował @Freemium czyli standard - i dokładnie po 13 minutach od wysłania zgłoszenia (w otrzymanym mailu była dokładna godzina mojego zgłoszenia) dostałem odpowiedź i info że problem na numerze rozwiązano.

Unikam jak ognia dzwonienia na infolinie opów więc nie wiem jak działają - może szybciej i lepiej :)
 #965723  autor: Przemix
 11 gru 2017, 21:56
w pakietach np 10gb za 10zł nie ma w oglóle neta w roamingu ue? To ile sobie życzą w unii za MB?
 #965728  autor: kaspeed
 11 gru 2017, 22:22
i Zasad RLAH.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #965738  autor: kaspeed
 11 gru 2017, 23:14
te zniżki są od dawna.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #965896  autor: Dorotea
 12 gru 2017, 19:29
Możliwe, nie zaglądam tam często. Wiele osób nawet nie wie, że są jakies bonusy.
 #967188  autor: kaspeed
 19 gru 2017, 15:36
BOK i dodzwonić się cięzko.Ja bym skorzystał z rad kolegow i mojej: profil virgin na fejsie.Odp w 4-10min ;) telefon tak samo można i 4h czekać

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #967206  autor: Pawelek0787
 19 gru 2017, 17:25
Od kilku miesięcy w taryfie Freemium po wpisaniu kodu *222# mam naliczone 229 a nie 300 MB internetu. Czy też tak macie? :)
  • Strona 128 z 200
  • 1
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 200
  • 1
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 200