DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #952333  autor: biala1991
 23 wrz 2017, 12:55
Na poszczególnych nr-ach ważność kończyła się w różnych terminach ale chciałam ogarnąć temat kompleksowo i mieć to z głowy.
Trochę nosiłam się z zamiarem, żeby na którymś zapasowym uruchomić Bez limitu za 1zł, którego jeszcze nie miałam okazji przetestować, dopóki jednak działają Darmowe rozmowy w sieci szkoda by było przepuścić RWK :)
 #954629  autor: darekka
 06 paź 2017, 10:27

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #960158  autor: darekka
 08 lis 2017, 18:18
Niema żadnych przeciwskazań aby ponownie za zgody marketingowe dostać RWK-warunek to je wycofać(te 3 z Regulaminu promocji o ile nie zostały wycofane wcześniej), a po kilku dniach je ponownie wyrazić. Może się zdażyć, że system samodzielnie nie ustawi RWK po 14dniach od wyrażenia zgód-w takim przypadku konieczne będzie dzwonienie do BOA lub napisanie stosownej reklamacji.

Moja rada-wycofać zawsze te 3 zgody po otrzymaniu RWK-sam tak robię zawsze, bo nie jest wymagane ich utrzymanie dłużej niż regulaminowe 14dni(a w najgorszym wypadku do ustawienia RWK po reklamacji jesli 14dni upłynie).

P.S. wiem co pisze, bo na 4 numerach już po 3 razy nowe RWK uzyskiwałem w tej promocji 8)

P.S. zgody można obsługiwać tymi kodami:
Zarządzanie zgodami:
Kodami USSD:
AKTYWACJA DEZAKTYWACJA
*140*200*1# *140*200*9# "Marketing T-mobile"
*140*200*2# *140*200*10# "T-mobile transmisja danych"
*140*200*3# *140*200*11# "Partnerzy transmisji danych"
może się zdażyć, żę system wywali błąd-wystarczy ponownić wklepanie kodu i zawsze poczekać na komunikat o przyjęciu do realizacji przed wklepaniem następnego kodu.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #960190  autor: darekka
 08 lis 2017, 21:16
Może mam szczęście ale mi pięknie działają na 3 numerach(poprawność wyrażenia/odwołania weryfikowana przy okazji kontaktu z BOA Ww innych sprawach), bo 4ty w routerze siedzi i nie mam dostępu do niego. W takim przypadku telefon do BOA i załatwione.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #960243  autor: ariva65
 09 lis 2017, 10:00
Nie wiem po co kombinujecie z tymi zgodami itd. Mam taryfe hot , aktywacja RWK kodem i pod *100# nie działają ale sms-em już tak.Pobrało 5 zeta, RWK wylączyłem a ważność konta została do 12.2018.
 #960252  autor: aupol
 09 lis 2017, 10:45
Z tej oferty RWK może skorzystać użytkownik,który korzysta z dowolnej taryfy oraz
:
a) aktywował kartę SIM od dnia 10.07.2016r. lub
b) aktywował kartę SIM do dnia 09.07.2016r. i zarejestrował swoją kartę SIM w Sklepie
firmowym T-Mobile.

U mnie RWK nie zadziałało, bo aktywowałem numer przed 09-07-17 ale numer nie został zarejestrowany w sklepie firmowym. Zadzwoniłem na infolinię i konsultant włączył RWK.
 #960488  autor: biala1991
 11 lis 2017, 07:10
aupol pisze:U mnie RWK nie zadziałało, bo aktywowałem numer przed 09-07-17 ale numer nie został zarejestrowany w sklepie firmowym. Zadzwoniłem na infolinię i konsultant włączył RWK.

RWK za zgody nie zadziałało, bo.. nie działa z zasady. Cytowany zapis nie ma żadnego znaczenia i wprowadzono go chyba tylko po to, żeby regulamin nie był za krótki :D Nawet jeśli klient spełnił wszystkie warunki i odczekał regulaminowe 14dni nie otrzyma obiecanej usługi jeśli nie skontaktuje się z BOK.
Prędzej zaskoczy wycofany z oferty Hot niż uda się uruchomić RWK bez ingerencji Biura Obsługi :D
 #960505  autor: darekka
 11 lis 2017, 11:43
Żaden problem zadzwonić lub reklamacje napisać aby dali RWK-przynajmniej da się zrobić RWK bez kosztów, a dla pewnych ofert "Masz złotówkę..."opcja limitowana to jedyny sposób aby mieć długo ważne konto bez doładowań itp. W pewnych ofertach "cudowanie" z HOT nie da się zastosować.

P.S. zgodnie z prawem telekomunikacyjnym na reklamację mamy 12msc. więc nie musimy się zbytnio spieszyć z domaganiem się RWK po 14dniach... 8)

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #960545  autor: biala1991
 11 lis 2017, 15:03
Owszem, to jest problem, bo usługa, która powinna działać automatycznie wymaga dodatkowych zabiegów. Klient traci czas i pieniądze a sytuację jeszcze utrudnia bezsensowny zapis:
RWK ma być przyznane w terminie DO 14 dni.
Niektórzy konsule interpretują to, że powinno się uruchomić PO 14 dniach i jeśli klient upomni się wcześniej każą mu czekać przepisowe dwa tygodnie, po których nadal brak aktywacji i trzeba dzwonić drugi raz.
 #960553  autor: darekka
 11 lis 2017, 17:01
Nie bronię ich(bo jak wiecie sam pierwszy na Nich psy wieszam jak gdzieś dadzą ciała) ale mają rację jest DO 14dni( czyli RWK powinniśmy otrzymać pomiędzy: NATYCHMIAST, a końcem 14ego dnia) i dopiero od dnia 15ego licząc od wyrażenia zgód możemy twierdzić, że coś nie zaskoczyło(operator nie wywiązał się ze swojego obowiązku zapisanego w warunkach promocji) i interwenjować domagając się reakcji. Analogicznie jest z terminem płatności np.rachunku-nikt nie naliczy opłat dodatkowych/odsetek/kosztów upomnień itp. PRZED terminem płatności-dopiero po jego upływie powstaje zobowiązanie przeterminowane(w naszym przypadku w promocji należne RWK), które można egzekwować.

Zdażyło mi się uzyskać RWK na kilku numerach po kilku dniach od zgód-zadzwoniłem i w kulturalnej rozmowie napomknąłem o tym, że czekam na RWK za zgody sprzed kilku dni, a konsul bez problemu ustawił RWK.

Inna sprawa, że deczko to upierdliwe,że samoczynnie system "zapomina" dać RWK i wymagane jest nasze działanie celem wyegzekwowania należnego benefitu.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #960628  autor: biala1991
 12 lis 2017, 08:47
To nie jest tak, że domagam się "specjalnych przywilejów" i wcześniejszego włączenia RWK, gdyby była szansa, że RWK zostanie przyznane automatycznie po upływie regulaminowego terminu, to bym nie zawracała sobie głowy telefonami do BOK. Ponieważ wiem, że to nie działa (nie zadziałało na żadnym z moich numerów a to już któraś kolejna edycja tej promocji) czekanie przepisowych dwóch tygodni to zbędne przeciąganie sprawy (chyba właśnie TM celowo zostawił sobie taki długi termin na realizację licząc, że klient zapomni i nie zadzwoni :D )
Konsul o którym pisałam kompletnie nie ogarniał, bo uważał że DO 14 dni oznacza, że włączenie, np. po tygodniu to łamanie regulaminu, dopiero PO 14 dniach może mi uruchomić RWK a przecież wtedy to już by było po wyznaczonym terminie i mogłabym się upomnieć o rekompensatę za zwłokę :)
 #960629  autor: darekka
 12 lis 2017, 09:05
Masz rację ale weź poprawkę na "konsula", bo widać mocno nieogarnięty i kłania się u niego słabe czytanie ze zrozumieniem-jak na takiego trafisz(miałem nieprzyjemność ostatnio z 2iema paniami w sprawie wymagalnego RWK i mimo tłumaczeń, że już 30dni upłynęło twierdziły, że nie da się dać RWK, bo już po promocji itp...) to nic nie załatwisz-ja za 4tym telefonem dopiero trafiłem na Panią Konsultant z prawdziwego zdażenia.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #961505  autor: darekka
 17 lis 2017, 10:26
Linka do Regulaminu od 16.11 do 15 stycznia 2018 to nie łaska dać:
T-mobile http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 013926.pdf
Heyah https://www.heyah.pl/regulaminy/na-kart ... 30e777a2ce
Nie nowy Regulamin tylko nowa edycja promocji!

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #961614  autor: biala1991
 17 lis 2017, 19:42
darekka pisze:Linka do Regulaminu od 16.11 do 15 stycznia 2018 to nie łaska dać
Oj tam, oj tam :) Najważniejsze że podał termin obowiązywania, reszta to didaskalia, bo zapisane w regulaminie kody i tak nie działają :)
Swoją ścieżką TM bardzo dba, żeby w zakładce z dokumentami niełatwo było coś odnaleźć. Zamiast kolejności chronologicznej regulaminy układane są wg klucza-'bez ładu i składu' :) na górze wiszą te nieaktualne a najświeższe zakopane gdzieś głęboko.
 #961628  autor: darekka
 17 lis 2017, 21:04
U mnie kody działają na 3 numerach-po wklepaniu każdego kodu wyskakuje komunikat zwrotny o przyjęciu dyspozycji(czasami pierwszy kod spotyka się z komunikatem błędy ale po ponownej próbie wchodzi elegancko), po pewnym czasie SMSami potwierdzają zrealizowanie zmian.
Oczywiście poprawność dokonanych zmian na zgodach weryfikuję przy okazji kontaktu z BOA-dla pewności :lol: .

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #961630  autor: zoltan666
 17 lis 2017, 21:10
Mam tak samo jak u ciebie, smsy potwierdzają zrealizowanie zmian, tylko, ze to nie ma żadnego wpływu na ważność konta. Może to z uwagi na ten punkt regulaminu: "2.1.2. aktywował kartę SIM do dnia 09.07.2016r. i zarejestrował swoją kartę SIM w Sklepie firmowym T-Mobile." Ja kartę rejestrowałem przez kuriera.