INFORMACJA pisze:DATA: 12 GRUDZIEŃ 2015 - SOBOTA
KOREKTA DZIAŁAŃ "NIETRZEŹWYCH" moderatorów.
IRONIA ON
Uderzyłeś jak ŁYSY grzywą o kant kuli.. Zaiste - "
bystrzak" z Ciebie.
IRONIA OFF
Wyjaśnij w którym miejscu wspomniałem o połączeniu typu
DIAL-UP z protokołem
PPP (notabene stosowanym podczas nawiązywania połączenia z INTERNETem mobilnym gdzie "dodzwanianie" jest realizowane za pomocą powszechnego numeru dostępowego - zazwyczaj ciąg znaków
*99***1#)??
Dobrze, że na tym forum są jeszcze uzytkownicy tacy jak np.
waldekgdynia lub
Gregrin, którzy piszą z sensem.
Klucz Mobile pisze:
Nawet jak wprowadzimy no-limity to i tak pozostawimy wybór
(..)
Co prawda nie neguję wprowadzenia
NoLimit, ale moim zdaniem taki ruch nie poprawi Waszej sytuacji biznesowej. Ofert
NoLimit jest kilka a wprowadzenie jeszcze jednej zmieni niewiele.
Pamiętajcie.. Wasz TARGET to "TANIE USŁUGI VOICE za granicę" i to jest główny powód wyboru Waszej oferty. Najczęściej jako drugi numer.
Problem "drugiego numeru" stwarza niedogodności w popularyzacji Waszych usług.
Idealnym przykładem są starsze osoby "przyspawane mentalnie" do telefonu stacjonarnego.
Kolejny to umowa POSTPAID z telefonem, który nie jest DUAL-SIM, więc trzeba nabyć kolejne urządzenie.
Moja sugestia w kierunku rozwiązania wspomnianego problemu to wprowadzenie usługi zwanej
DOSTĘP DODZWANIANY/WDZWANIANY (brak jednoznancznego nazewnictwa).
PRZYKŁADOWE ZASTOSOWANIE
Nabywam kartę SIM KluczMOBILE. Zasilam dotychczasowym telekodem PLUS
*123*1234567890123456#
W panelu konfiguracyjnym (po zalogowaniu) na klucz.net przypisuję wybrany numer (np. z innej sieci), który będzie łączył się z numerem dostępowym i uzyskiwał możliwość wykonywania usług VOICE na nabytej karcie SIM KluczMobile.
Taki mechanizm (możliwość aktualizacji numeru) uniemożliwi dostęp innym numerom.
Koszt minuty taki jak dotychczas czyli zazwyczaj 15groszy/naliczanie sekundowe.
Po uruchomieniu wspomnianej usługi chowam Waszą kartę SIM w bezpieczne miejsce.
Tutaj cała
magia..
Zakładam, że uruchomiliście jeden z przykładowych numerów dostępowych:
-->> stacjonarny
223456789
lub
-->> komórkowy
727876543
Moim przykładowym celem jest dowolny numer w UK.
Przykład :
1234567890
Majac wspomniane dane zapisuję kontakt w
książce telefonicznej analogicznie:
[numerDostepowy][znakPAUZA][dwazera-kierunek-numerdocelowy][znakHash]
Przykłady
+48223456789p00441234567890#
lub
+48727876543p00441234567890#
Gdy mam zapisany kontakt - po prostu - wybieram go i dzwonię.
OT cała
magia a w Waszym przypadku ta
magia to konieczność aby ułatwić popularyzację Waszych usług.