DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 46 z 51
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 51
 #1138957  autor: f0ku5
 24 lis 2022, 22:04
xperia pisze:
24 lis 2022, 15:45
f0ku5 pisze:
24 lis 2022, 12:15
Zmień sieć na normalną...
A która wg. Ciebie jest tą normalną? ;)
Każdy operator ma swoje za uszami :)
Szczerze? Nie Play i nie Plus. Orange, albo TM.
 #1139056  autor: Ron
 27 lis 2022, 22:38
Orange też jakiś czas temu blokował. Dopiero pandemia zmieniła podejście sieci 🙂 teraz są rozmowy po prostu przerywane. Faktem jest, że abonamenty mają lepiej.
 #1139242  autor: xperia
 03 gru 2022, 22:27
Testuję Vikingów od około 2 tygodni i od jakiegoś czasu zaobserwowałem dziwną przypadłość, której w Play na kartę nie miałem - telefon jakby częściej ląduje w 3G w miejscach z nieco słabszym LTE, mimo, że LTE jest jeszcze używalne.
Porównuję te same miejsca gdzie w Play działało mi zawsze LTE, teraz w MV telefon jakby preferuje 3G.
Po przełączeniu na tryb samolotowy, łapie LTE, po czym po jakimś czasie wraca do 3G.
Dziwna sprawa, technicznie rzecz biorąc MV to jakby inna taryfa w Play, więc nie powinno być tu żadnej różnicy. Chyba, że to sam Play coś ostatnio miesza w okolicy, gdzie obserwuję to dziwne zachowanie telefonu.
Czy ktoś z Was spotkał się może z czymś podobnym?
 #1139316  autor: muchakk
 05 gru 2022, 13:30
To PLAY ostatnio coś grzebie. Ostatnio czasami potrafi nawet rozmowę kierować do 3G pomimo b. dobrego sygnalu i znaczka volte na ekranie. Dzieje się tak w MV i Vectrze (jedno w play widoczne jako karta, drugie jako abo).
 #1139321  autor: xperia
 05 gru 2022, 14:59
muchakk pisze:
05 gru 2022, 13:30
To PLAY ostatnio coś grzebie. Ostatnio czasami potrafi nawet rozmowę kierować do 3G pomimo b. dobrego sygnalu i znaczka volte na ekranie. Dzieje się tak w MV i Vectrze (jedno w play widoczne jako karta, drugie jako abo).
Dzięki za potwierdzenie. Tak podejrzewałem, ale że zbiegło się to dokładnie z moim przejściem z Play do MV zacząłem mieć już wątpliwości :)
 #1139385  autor: TomLee
 06 gru 2022, 11:35
W Vectrze pomaga wejście w sieci komórkowe i włączenie ręcznie dostępu do Orange. Trzeba to zrobić raz i od razu lte się pokazuje. Zapewne w MV jest tak samo.
 #1139387  autor: KC-KARLOS
 06 gru 2022, 11:41
TomLee: słaby sposób. Jeśli nie zapewnisz ciągłości transmisji danych w RK, wyrzuci Cię z powrotem do macierzystego Playa. I to działa czy to u Vikingów, czy Vectrze, jak i zwykłym głosowym Play Na Kartę. Za każdym razem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1139405  autor: TomLee
 06 gru 2022, 13:07
Karlos20: Tu nawet nie chodzi o korzystanie z RK i wymuszanie pracy na zasięgu Orange. Dzisiaj rano sprawdzone na Samsungu M51, który jest kilka dni w Vectrze, było w zasięgu Play tylko H. Po wejściu w sieci i w Orange nastąpiła zmiana na Lte, ale nie był to RK tylko macierzysty zasięg Playa. Nie było literki R.
 #1140942  autor: muchakk
 04 sty 2023, 16:59
Jakby kogoś interesowało jak się potoczyła dalej kwestia blokady mojego numeru to zgłosiłem sprawę do UKE. Widać, że działają bo ostatnio z MV dostałem maila, że zweryfikowali swoje stanowisko w reklamacji. Przeprosili, dali odszkodzowanie (wynikające z regulaminu świadczenia usług za przerwe) i darmowy miesiąc gratis...

Samo UKE wysłało mi natomiast informację, że operator nie odpowiedział na ich wszystkie kwestie. Wezwali ich do uzupełnienia swojej odpowiedzi i wtedy UKE prześle mi końcową informacje.

Jak widać UKE ich ładnie ciśnie - chociaż jeden urząd który służy nam obywatelom :)
 #1143981  autor: BUCiu
 19 lut 2023, 22:57
Mobile Vikings ma obecnie taką promocję na roaming w UK:
https://legal.mobilevikings.pl/current/ ... 230331.pdf

Wychodzi trochę ponad 12 PLN za 1 GB, bezpłatne odbieranie połączeń i 0,12 PLN za wychodzące.
(inna sprawa, że jak byłem ostatnio, to z otrzymanego SMSa wynikało, że w ogóle net jest darmowy :lol: ):
Obrazek

Możliwe, że mają taniej niż PLAY, na infrastrukturze którego działają :?:
PLAY ma chyba aktualnie 29 PLN za 1 GB i odbierane i wychodzące wg. cennika krajowego danej taryfy na karte. Czy jest jakaś promo teraz :?:
 #1143991  autor: neotele
 20 lut 2023, 10:06
BUCiu pisze:Możliwe, że mają taniej niż PLAY, na infrastrukturze którego działają :?:
Oczywiście, że możliwe.
Wszystko jest kwestią marży narzucanej przez operatora.
Jeśli marża w MV za daną usługę będzie ułamkiem tego, co dodaje Play w analogicznej usłudze dla swoich abonentów, to może być znacznie taniej.
Przykładem (choć dla innej usługi) może być Fakt (z 15 gr/min) w porównaniu do 59gr/min w Play, czy a2mobile (z 10 gr/min) w porównaniu do 35-49 gr/min w Plus.
 #1144119  autor: klaudia123
 23 lut 2023, 12:01
muchakk pisze:
24 lis 2022, 12:28
Żeby nie było, że sobie jaja robię. Poniżej pełna odpowiedź na reklamacje:
...

Odpisz mi o definicję bez limitu rozmów? Niech wskażą poziomy od jakiś są te "masowe" naruszenia, nie mogą? Z tyłka one są? Opłaciłeś 44640 min :) Więc słucham Panie cwaniak zza biurka? Wystarczy aby Cię "zaznaczą" w systemie i karta nie będzie blokowana.
Swego czasu T podawał w ofertach liczbę minut jako odpowiednik 31 dni, a reszta bez limitu w ofertach...
Pisemko do UOKIK/UKE, z kopią tej odpowiedzi, co to jest bez limit? 150 minut? Sami nakłaniają na WWW do korzystania do woli, kolejni się wizerunkowo zaorali :smt005 :smt005 :smt005
Ostatnio zmieniony 23 lut 2023, 12:30 przez klaudia123, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1144121  autor: klaudia123
 23 lut 2023, 12:29
Remington pisze:
23 lut 2023, 12:27
klaudia123 pisze:
23 lut 2023, 12:01
Wystarczy aby Cię "oznaczyli" w systemie i karta nie będzie blokowana.

Skąd wiesz, że ich system umożliwia takie "oznaczenie"?
Każdy umożliwia ustawienie abstrakcyjnych limitów.. a 2,5h i ban to śmieszki i lipa operator, a nie usługa...
Ewentualnie są na sieci PLAY, oferty z tanimi pakietami minut, to co mają wtedy odpisać? Zakupiłeś 100min ale po 2 Cię zablokujemy, bo nam się system męczy?
:smt005 :smt005 :smt005 :smt005
 #1144127  autor: KC-KARLOS
 23 lut 2023, 14:43
klaudia123: Vikingowie są na systemach billingowych Play, więc w Help Desku mało co wskórasz. Ostatnio testowałem ich Subskrypcje i chyba inaczej działa niż poprzednia oferta na kartę. Wykonywałem kilka długich połączeń (automatycznie były przerywane po niemal 2h) i żadnej blokady nie dostałem. Zauważ, że wiele serwisów ma IVR, które może trzymać połączenie na bardzo długo, tyle, że systemowo Play po 2h je zerwie, a Ty możesz zadzwonić ponownie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1144134  autor: muchakk
 23 lut 2023, 15:59
Karlos20 pisze:
23 lut 2023, 14:43
klaudia123: Vikingowie są na systemach billingowych Play, więc w Help Desku mało co wskórasz. Ostatnio testowałem ich Subskrypcje i chyba inaczej działa niż poprzednia oferta na kartę.
Zasmucę Cię. Miałeś szczęście. HelpDESK twierdzi, że oferta subskrypcyjna po stronie Playa jest widoczna tak samo jak oferta Match czyli jak oferta na kartę. Od strony Playa to, że w MV płacisz więcej nic Ci nie daje bo MV nie chce tego u nich podpinać jako ABO.

Co ciekawe UKE co chwile przekłada termin odpowiedzi gdyż jak zaznacza MV nie jest zbyt skore do współpracy i nie przekazuje na czas wszystkich wymaganych przez nich informacji.
 #1144138  autor: muchakk
 23 lut 2023, 16:53
Poprawiam tylko Karlosa, że między tymi dwiema ofertami nie ma różnicy od strony Play'a.
 #1144140  autor: Remington
 23 lut 2023, 16:57
Ale każda oferta/taryfa ma jakieś swoje parametry w systemie, nie tylko cenowe. Może dla tej FUP jest zdefiniowany jako bardziej liberalny. Niemniej szczerze wąpię w to co pisała @klaudia123, że takie parametryzacje mogą być w prepaidzie robione per klient.
  • Strona 46 z 51
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 51
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 51