Strona 4 z 7

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:12 lip 2016, 21:05
autor: kaspeed
Nie do końca.Po zalogowaniu do klubu Virgin mobile można dodać nr pesel nr dowodu itd;)

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:12 lip 2016, 23:22
autor: KC-KARLOS
kaspeed pisze:Po zalogowaniu do klubu Virgin mobile można dodać nr pesel nr dowodu itd;)
To chyba nie wystarczy, skoro dodali nową zakładkę "Zarejestruj numer".

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:13 lip 2016, 14:14
autor: saximel
Pesel czy nr dowodu był już wcześniej do podania. On był potrzebny jak się chciało wymienić SIM na nowszą lub się zgubiło. Ciekawe jak będzie z punktami. Niby ma być ok: 'Rejestracja będzie możliwa w licznych punktach sprzedaży u naszych partnerów oraz przez internet.'

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:13 lip 2016, 16:43
autor: DanielR
Sam jestem ciekaw jakimi atrakcyjnymi bonusami uraczy Nas Dziewica. :)

W jednym ze swoich ostatnich wywiadów Grażyna Piotrowska-Oliwa twierdzi, że do rejestracji wymagany będzie jedynie sam skan dowodu osobistego wysłany mailem. Nic ponadto. Żadnych zabaw z potwierdzaniem przez system bankowy. Oby... :?

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:13 lip 2016, 19:56
autor: surface123
Bezpieczniej dla klienta jest przelew bankowy a nie posyłanie obcym ludziom skan dowodu...

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:13 lip 2016, 20:14
autor: Remington
W przelewie nie zweryfiukują ani numeru dowodu, ani Peselu.

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:13 lip 2016, 20:49
autor: DanielR
surface123 pisze: Bezpieczniej dla klienta jest przelew bankowy a nie posyłanie obcym ludziom skan dowodu...
Niestety, a może i sterty, w tym wypadku priorytetem jest udostępnienie jak najszerszemu gronu abonentów możliwości jak najłatwiejszego (bez zbędnych obwarowań) zarejestrowania numeru. Która to rejestracja nie jest widzimisię Virgin Mobile, a obowiązkiem "niespodziewanie" narzuconym przez rząd.

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:25 lip 2016, 11:36
autor: sylwekZolkusza
Virgin Mobile: rejestracja kart bez wychodzenia z domu i bonusy
Virgin Mobile, największy wirtualny operator w Polsce, uruchamia wygodną rejestrację kart pre-paid i przygotował coś specjalnego. Każdy klient, który zarejestruje kartę, otrzyma zwrot 50% opłat za pakiet #WSZYSTKO przez dwa miesiące.

- 25 lipca, zgodnie z wymogiem ustawowym, rozpoczynamy rejestrację kart pre-paid. Jest to wyzwanie dla nas i dla całej branży telekomunikacyjnej. Bardzo zależy nam, aby dla naszych klientów proces rejestracji był prosty i wygodny – dlatego u nas to klient sam decyduje, czy chce odwiedzić jeden z punktów partnerskich i zarejestrować numer osobiście czy woli potwierdzić swoje dane nie wychodząc z domu, z pomocą bezpłatnego kuriera, którego do niego wyślemy – mówi Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile. – Dla wszystkich, którzy zdecydują się zarejestrować numer, przewidzieliśmy atrakcyjne bonusy – dodaje.

Tym razem Virgin mobile rozpieszcza klientów rejestrujących karty bonusem, dzięki któremu abonenci otrzymają zwrot 50% opłat za aktywację lub odnowienie dwóch Pakietów #WSZYSTKO: #PEŁENLUZ, #BEZLIMITU, #NAJLEPIEJ, #DLAMNIESUPER.

Rejestracja kart Virgin Mobile jest bardzo prosta. Można ją przeprowadzić w punktach stacjonarnych Telakces, punktach partnerskich GSM oraz w sieci handlowej RUCH. Kartę zarejestrować można również wypełniając formularz online. Po wysłaniu formularza konieczne jest jeszcze potwierdzenie tożsamości: poprzez zamówienie bezpłatnego kuriera lub udając się do jednego z punktów partnerskich, których adresy dostępne są na stronie Virgin Mobile.

Więcej szczegółów na stronie: virginmobile.pl/rejestrujemy-numery.

źródło: Virgin Mobile Polska

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:25 lip 2016, 15:07
autor: kaspeed
zamowiłem kuriera rozumiem że pokazuje tylko mu dowód i składam autograf na dowód ze byl:D

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:25 lip 2016, 20:24
autor: auvi
Śmieszne, ale w sumie fajne. Rejestrowałem już sporo razy numery i wizyty w salonach bywają męczące. Jeszcze prościej byłoby wysłać skan dowodu i czekać na telefon z potwierdzeniem danych - dziwię się, że telkomy tego nie stosują, bo np.: firmy pożyczkowe tak. Wystarczy parę kliknięć, wpisanie danych z dowodu, numeru telefonu i za 5 minut masz na koncie od kilkuset zł do kilku tysięcy. I to bez potwierdzenia dochodu! Rozumiem, że weryfikacja odbywa się przez numer konta (wysłanie 1 grosza), ale w telkomach na prepaid nic nie pożyczasz, tylko ładujesz konto tyle ile potrzebne.

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:26 lip 2016, 15:12
autor: WellDone
Gdyby tak można było, to by tak robili. Prawnie takie rozwiązanie nie jest wiążące. Dokument musi być przedstawiony fizycznie.

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:28 lip 2016, 00:12
autor: kaspeed
W moim wypadku człapałem z reklamacją do salonu orange właśnie przez brak prawie wiążącej kwestii. Na dziś czekam na kuriera z VM ciekawe czy przybędzie mija 48h

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:21 wrz 2016, 16:07
autor: yul69
pakiet dodatkowy
za 6 zeta
30 min
30 sms
300 mb

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:22 wrz 2016, 04:04
autor: auvi
To samo we Freemium za free.

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:22 wrz 2016, 10:54
autor: yul69
Możesz sobie taki sam pakiet dokupić.
Jeżeli ten za free Ci się skończył.
Jak potrzebujesz znowu taki sam pakiet

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:29 wrz 2016, 21:37
autor: negra
Ile trwa przeniesienie numeru do Virgin M. w ; salonie ; ?

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:30 wrz 2016, 09:52
autor: KC-KARLOS
Virgin to MVNO, nie ma swoich salonów, przeniesienie możliwe tylko drogą kurierską i elektroniczną.

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:30 wrz 2016, 20:47
autor: saximel
Bodajże można przenieść w punktach podanych na stronie, np salony telakces.com

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:03 paź 2016, 13:00
autor: negra
Karlos20 pisze:Virgin to MVNO, nie ma swoich salonów, przeniesienie możliwe tylko drogą kurierską i elektroniczną.
Mają , mają :D osobiście w piątek podpisałem dokumenty w stacjonarnym punkcie Virgin Mobile , dostałem po godzinie sms że obecny operator uwolni mój numer 12.10.

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:09 paź 2016, 11:45
autor: negra
Mam do Was jeszcze pytanko odnośnie połączeń mianowicie rozmowy w sieci są darmowe , a czy przykładowo dzwoniąc do Virgin w Irlandii też jest taka możliwość ? . Jeżeli nie to jakie dokładnie stawki obowiązują na połączenia do tego kraju?