Strona 7 z 7

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:10 sty 2018, 21:46
autor: kaspeed
Virgin Mobile dostało zielone światło na dopłaty do roamingu.:)A co za tym idzie RLAH psu w De;)

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:10 sty 2018, 22:28
autor: Remington
Jaki RLAH? Tam nigdy go nie było.

Cóż, RLAH jest super, ale nie dla niskobudżetowych operatorów. Szczególnie MVNO, którzy kupują usługi od MNO, zapewne P4 ma też niezły narzut na usługach roamingowych przy odsprzedaży ich dla wirtualnych.

Dla mnie najbardziej uczciwy jest mechanizm przyjęty przez Lajt/Telestradę - wyjazd za granicę oznacza naliczenie opłaty ryczałtowej 20 zł za RLAH.

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:11 sty 2018, 08:56
autor: kaspeed
20zl za drogie.Cena 5zl tygodniowo ok.Chodziło mi bardziej że teraz mogą wołać kasę nawet w abo.(dla abo mieli jakis tam rlah)

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:11 sty 2018, 09:24
autor: adacomp
To początek końca VM.
I bardzo dobrze tym oliwskim pazerom.
Myślą że jak dadzą Freemium cebulakom to potem i tak sobie wszystko odbiją z nawiązką.
To jest biznes i nie ma zmiłuj cytując klasyka.
Pojęcie "Grażyna Biznesu" nabiera znaczenia :)

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:11 sty 2018, 12:29
autor: kaspeed
Akurat dopłaty ok ale nie tak ryczałtem jak juz.Drobna kwota.Ciekawe co zrobia pozostali

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:11 sty 2018, 15:39
autor: adacomp
Nie widzę tutaj żadnych pozytywów.
Czemu my podatnicy mamy dotować prywatny biznes i to zagraniczny.
A poza tym za to i tak zapłacą klienci końcowi i to jest pazerstwo do potęgi.

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:11 sty 2018, 16:07
autor: Remington
adacomp pisze:Czemu my podatnicy mamy dotować prywatny biznes i to zagraniczny.
Co za bajki opowiadasz? Niby jak podatnicy mają to dotować? Jeśli ktokolwiek to dotował, to EBOiR.

Co do "zagranicznego" biznesu, to w sumie trudno określić kto ile ma w VM udziałów. Wg informacji z 2012 r. Wejchert miał ponad połowę. Ma ktoś aktualne dane?

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:22 sty 2018, 13:17
autor: Remington
Chyba już się nie dowiem, co autor miał na myśli z tym dotowaniem...

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:22 sty 2018, 14:55
autor: marcinb
Remington pisze:Co do "zagranicznego" biznesu, to w sumie trudno określić kto ile ma w VM udziałów. Wg informacji z 2012 r. Wejchert miał ponad połowę. Ma ktoś aktualne dane?
W KRSie można wyczytać, że wspólnicy to:
1. DIRLANGO TRADING & INVESTMENST LIMITED. 22.663 UDZIAŁY O ŁĄCZNEJ WARTOŚCI 1.133.150,00 ZŁOTYCH
2. VMCEE B.V. 111.437 UDZIAŁÓW O ŁĄCZNEJ WARTOŚCI 5.571.850,00 ZŁOTYCH

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:22 sty 2018, 18:25
autor: Remington
O, dzięki. Dirlango to Wejchert, czyli miał ok 1/6 udziałów. Nie wiem na ile to aktualne, bo Grażyna P-O też podobno ma jakieś udziały, a Wejchert ostatnio też jakieś pozyskał bezpośrednio na siebie.

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:30 sty 2018, 22:55
autor: ign123
Koledzy, mam problem z dwoma numerami przeniesionymi do VM. Aktywowałem je w połowie grudnia, w tej chwili *101# pokazuje parę zł (pozostałość ze startowych 5zł, do tej pory nie doładowywałem) ważnych do połowy marca. Karty znajdują się w dwóch telefonach dual sim jako drugie karty (do transmisji danych).

PROBLEM: nie można się nigdzie dodzwonić, po wybraniu numeru łączy z BOK (połączenia przychodzące działają prawidłowo).

Nie wiem, skąd wzięła się ważność konta do połowy marca, bezpośrednio po aktywacji kart pokazywało ważność do połowy stycznia (tj. miesiąc od aktywacji), automatycznie przyznał się promocyjny pakiet 10GB, pod koniec stycznia odpaliłem promocyjny "gwiazdkowy" pakiet 3GB na 30 dni. Nie przypominam sobie, żebym odpalił Freemium (w tej chwili jest to nie możliwe, ale nie pamiętam wyświetlonego komunikatu - nie mam fizycznego dostępu do telefonów).

PYTANIE: czy brak ważności konta objawiałby się łączeniem z BOK po wybraniu jakiegokolwiek numeru, a *101# podawałby ważność zł upływającą w przyszłości (w marcu)? Wg mnie powinien być prosty komunikat "doładuj konto".

Wiem, że mogę doładować konto i zobaczyć co się stanie, ale wcześniej chciałbym uzyskać jakieś informacje, może ktoś się z taką sytuacją już spotkał.

I przy okazji: co ten VM za jaja sobie robi, że chcąc zainstalować apkę do zarządzania numerem wymusza zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych?

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:30 sty 2018, 23:08
autor: neotele
@ign123
wejdź na swoje konto w Virgin i zobaczysz czy masz #Freemium.
A najlepiej zadzwoń do BOK i wyjaśnij sprawę. Może jest jakiś błąd.
*222 - darmowy numer z sieci Virgin, choć trzeba trochę poczekać.

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:31 sty 2018, 13:54
autor: kaspeed
Szybiej załatwisz sprawe z BOK na FB.

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:31 sty 2018, 13:59
autor: Remington
ign123 pisze:*101# pokazuje parę zł (pozostałość ze startowych 5zł, do tej pory nie doładowywałem) ważnych do połowy marca.

...

Nie wiem, skąd wzięła się ważność konta do połowy marca, bezpośrednio po aktywacji kart pokazywało ważność do połowy stycznia (tj. miesiąc od aktywacji)
No właśnie. Po przeniesieniu miałeś ważność 1 miesiąc na wychodzące oraz 3 miesiące na przychodzące. Doładowanie lub aktywacja Freemium by je wydłużyły do roku.

Wystarczy doładować po 5 zł każdy z numerów.

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:31 sty 2018, 16:12
autor: ign123
Dzięki za informacje. Numery doładowane po 5zł, ważność wydłużona o rok, Freemium uruchomione, sprawa załatwiona.
Pozostaje zdziwienie łączeniem z BOK zamiast odtwarzania komunikatu o braku ważności połączeń wychodzących, ale może taki urok tej sieci :)

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:07 lut 2018, 01:47
autor: Archi334
Witam
Miał ktoś problem głuchych połączeń w virgin na kartę. Już drugi raz tak mam że sieć Nie działa czasem przez kilka godzin. Kiedy ludzie próbowali się do mnie dodzwonić słyszeli dzwonek ale telefon milczał, zero informacji o jakimikolwiek nie odebrany połączeniu. Do Cmok nie da się dodzwonić.

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:07 lut 2018, 02:20
autor: cyanoone
Ustaw na sztywno roaming np. Orange.

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:07 lut 2018, 23:27
autor: adacomp
cyanoone pisze:Ustaw na sztywno roaming np. Orange.
Nie mogę sie zalogować do orange od początku aktywacji karty czyli od pół roku.
Działa tylko play, plus i era.

Re: [Virgin Mobile] FAQ/NOWINKI

Post:08 lut 2018, 09:16
autor: piechucki
No to faktycznie (zgodnie z tematem) NOWINKA...