DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 4 z 14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14

 #604444  autor: martini
 30 gru 2012, 11:05
w dodatku na ich stronie widniała reklama Darmowe rozmowy po dołaodowaniu już wkrótce - co mogło wprowadzać w błąd klienta, który mógł pomyśleć, że jest objęty promocją

 #604449  autor: user_delete34
 30 gru 2012, 11:17
Jeszcze żeby ktoś miał screena to już byłby niezły dowód do wytłumaczenia, że mogło się wydawać, że to promocja. Każde kombinowanie jest tutaj dobre.
Ciekawa sprawa, jak dla mnie to oczywista wina operatora (choć mam świadomość, że autor nie dzwonił przypadkiem), przy której nie ma prawa dochodzić odszkodowań. Życzę autorowi powodzenia w męczeniu się z opem.

 #604458  autor: petto
 30 gru 2012, 11:42
Pracowałem kiedyś w inpost jako listonosz i powiem tak: Każdy list zwykły który posiada kod kreskowy jest rejestrowany przez system przed wyjściem na rejon. Przesyłka bez kodu jest tylko zliczana.

 #604461  autor: Sahim
 30 gru 2012, 11:48
Zaraz, zaraz...
Po pierwsze: za system bilingowy odpowiada operator i klient nie ma do niego dostępu a teraz to żądają aby klient pilnował ich systemu.
Po drugie: Jeśli system miał awarię to skąd wiadomo, że kwota kary została dobrze naliczona.

 #604465  autor: martini
 30 gru 2012, 11:58
nie było może screenu tutaj na forum>?

Dodatkowo jest jakiś program, którym można sprawdzić strony internetowe z datami wstecz - jak wyglądały np. kilka miesięcy / lat temu

 #604467  autor: Kryniczanin
 30 gru 2012, 12:06
Sahim pisze:Po drugie: Jeśli system miał awarię to skąd wiadomo, że kwota kary została dobrze naliczona.
Poczytaj wcześniejsze posty. Nie została dobrze naliczona.

 #604475  autor: nemo2009
 30 gru 2012, 12:22
Kryniczanin pisze:Poczytaj wcześniejsze posty. Nie została dobrze naliczona.
Też się nad tym zastanawiałem.Ale nie chodzi o kwoty.Skąd wiadomo ile minut autor wydzwonił,skoro system miał awarię?

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #604478  autor: wypasiony
 30 gru 2012, 12:33
żadna awaria, sami się wysypali nie placili firmie która prowadziła billing więc ta włączyła darmowe rozmowy czyli wszystko działalo jak działalo z jedna różnica stan kont sie nie zmieniał , jedno mnie ciekawi czy ktoś z was korzystał z smsów premium czy rozliczało je normalnie czy tez były darmowe?

 #604481  autor: Taczian
 30 gru 2012, 12:37
Operator, który zakończył swoją działalność, chce żeby (byli) klienci usługi pre-paid(!) zapłacili za to, że ów operator miał awarie i nie naliczali prawidłowo połączeń?! Ta awaria to pewnie trwała ponad miesiąc! Może jakaś ekstra nominacja na Głuchy Telefon? Myśle, że takich wezwań do zapłaty będzie więcej. A ciekawe co z tymi co wydzwaniali setki minut i jeszcze chcieli zwrotu środków z konta FreeM na konto bankowe. Sprawa bardzo ciekawa, sam pewnie też otrzymam jakiś list...

 #604483  autor: Sig
 30 gru 2012, 12:41
nemo2009 pisze:
Kryniczanin pisze:Poczytaj wcześniejsze posty. Nie została dobrze naliczona.
Też się nad tym zastanawiałem.Ale nie chodzi o kwoty.Skąd wiadomo ile minut autor wydzwonił,skoro system miał awarię?
Chociażby od Polkomtela, który na pewno "pilnował" swojej strony rozliczeń, bo tak naprawdę to poszkodowany w tej całej sytuacji jest tylko właśnie on i pewnie Initec chce przerzucić roszczenia Polkomtela względem siebie na klientów.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #604488  autor: WitekT
 30 gru 2012, 13:03
Podejrzewam, że akurat InItTec (a wcześniej CP Telecom) musiał wpłacić niezłą kaucję na poczet świadczonych usług, która akurat interesy Polkomtela dobrze zabezpieczała... :-)

 #604491  autor: Kryniczanin
 30 gru 2012, 13:08
WitekT, O tym samym pomyślałem przecież była akcja kilka lat temu na portalu nawet info że Era z kaucji pobrała chyba od wrodzinie. Pamiętasz?

 #604502  autor: patrix-83
 30 gru 2012, 13:31
Wklejam obiecane skany tego co od nich otrzymałem wczoraj:

Faktura: http://zapodaj.net/5007ea23d0c4f.jpg.html
Rozliczenie Minut: http://zapodaj.net/83937ec5f2918.jpg.html
Kancelaria 1/3: http://zapodaj.net/cb9ad6168ee01.jpg.html
Kancelaria 2/3: http://zapodaj.net/2c1153fd40ecb.jpg.html
Kancelaria 3/3: http://zapodaj.net/3d283c8e30136.jpg.html

Poczytajcie sobie odpowiedź kancelarii - każdy komu się dobrze zapłaci będzie interpretował prawo na swój sposób.

P.S. Te "mądre" ludzie z Inittec nie potrafią nawet prawidłowo napisać mojego nazwiska na kopercie i na dokumentach które mi przysłali - przekręcili moje nazwisko dodając w środku jedną literkę więcej :D

[ Dodano: 2012-12-30, 13:37 ]
petto pisze:Pracowałem kiedyś w inpost jako listonosz i powiem tak: Każdy list zwykły który posiada kod kreskowy jest rejestrowany przez system przed wyjściem na rejon. Przesyłka bez kodu jest tylko zliczana.
List z INPOSTU jaki otrzymałem nie posiadał żadnego kodu kreskowego na kopercie więc zgodnie z tym co napisałeś nie jest on rejestrowany.

 #604505  autor: Kryniczanin
 30 gru 2012, 13:40
Patryk83żółwik, Patryk Ty miałeś w końcu kartę FreeM czy Carrefour Mova?

 #604508  autor: krzychu.pl
 30 gru 2012, 13:44
wzruszające to co oni piszą :) a jeszcze bierzące saldo - pełen profesjonalizm :D

teraz tylko czekać na kolejne pismo z kancelarii z ultimatum, że jeżeli nie opłaci się faktury to zastosują do tej sytuacji artykuł 286 paragraf 1 Kodeksu Karnego

http://podtelefonem.blogspot.com/

 #604511  autor: aizo
 30 gru 2012, 13:47
Tak z ciekawości masz jeszcze kartę Sim:>Jest dużo warta:D Wyślij im jako prezent

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #604514  autor: patrix-83
 30 gru 2012, 13:58
Kryniczanin pisze:Patryk83żółwik, Patryk Ty miałeś w końcu kartę FreeM czy Carrefour Mova?
I tu właśnie odkryłeś kolejny blef z ich strony o którym zapomniałem napisać :D
Przysłali mi rozliczenie minut z MOVA kiedy ja nie posiadałem pre-paida w MOVA tylko we FREEM :D
Nigdy nie miałem startera MOVA.

[ Dodano: 2012-12-30, 14:00 ]
aizo pisze:Tak z ciekawości masz jeszcze kartę Sim:>Jest dużo warta:D Wyślij im jako prezent
Nie mam już tej karty sim bo po wyłączeniu karty sim przez FREEM w dniu 2 października numer przeniosłem do Play Fresh.

 #604520  autor: Kryniczanin
 30 gru 2012, 14:14
Patryk83żółwik pisze:I tu właśnie odkryłeś kolejny blef z ich strony o którym zapomniałem napisać
Przysłali mi rozliczenie minut z MOVA kiedy ja nie posiadałem pre-paida w MOVA tylko we FREEM
Nigdy nie miałem startera MOVA.
A więc możesz bez problemu podnieść kwestię że została Ci wystawiona faktura operatora z usług którego nigdy wcześniej nie korzystałeś. FreeM to nie była CM.

 #604521  autor: patrix-83
 30 gru 2012, 14:17
Kryniczanin pisze: A więc możesz bez problemu podnieść kwestię że została Ci wystawiona faktura operatora z usług którego nigdy wcześniej nie korzystałeś. FreeM to nie była CM.
To będzie jeden z wielu argumentów który również wykorzystam przeciwko nim jak dojdzie do sprawy sądowej.

 #604523  autor: Kryniczanin
 30 gru 2012, 14:18
W dodatku faktura za usługi przedpłacone :mrgreen:
  • Strona 4 z 14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14