DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 13 z 14
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

 #668241  autor: kamil4862
 16 paź 2013, 14:19
nemo2009 pisze:Jeśli wyślesz pismo,będą wiedzieć,że na prawdę istniejesz pod tym adresem.
Do rejestracji numeru dodaje się ksero dowodu osobistego, więc...

[ Dodano: 2013-10-16, 14:26 ]
Patryk83żółwik pisze:Pismo było wysyłane na adres Aleja Komisji Edukacji Narodowej 46/U4, 02-797 Warszawa.
Na kopercie i piśmie widnieje adres 30-624 Kraków ul. Malborska 130, w KRS online również, więc wydaje mi się, że reklamacja powinna "pójść" na adres krakowski.

Obrazek

 #668261  autor: patrix-83
 16 paź 2013, 16:07
kamil4862 pisze:Na kopercie i piśmie widnieje adres 30-624 Kraków ul. Malborska 130, w KRS online również, więc wydaje mi się, że reklamacja powinna "pójść" na adres krakowski.
Adres do Warszawy jest jak najbardziej prawidłowy ponieważ dziś przekopałem cały internet w poszukiwaniu telefonu do Inittec do Warszawy i do Krakowa. Znalazłem do Krakowa na ul.Malborską 130 i dzwoniłem tam i miła Pani powiedziała że oni wiedzą o tych listach ale się tym nie zajmują i ewentualne reklamacje czy sprzeciwy musimy słać do Warszawy na Aleje KEN. Zapytałem tą Panią dlaczego te ludki z Inittec-u z Warszawy nie odbierają listów więc powiedziała mi że skontaktuje się z nimi i da mi znać na e-maila co jest grane. 2h później odpisała na e-maila:
"Witam zgodnie z informacją jaką otrzymałam z działu w Warszawie na al.KEN znajduje się skrytka pocztowa, ponieważ wysłaliście Państwo list z potwierdzeniem odbioru w skrytce pozostawiono awizo, list z reklamacją zostanie odebrany przez naszego pracownika z poczty i reklamacja przekazana do rozpatrzenia".
TAKŻE PROSZĘ ABY WSZYSCY POSZKODOWANI WYSYŁALI LISTY W TAKIEJ FORMIE PRZESYŁKI O JAKIEJ WSPOMNIAŁEM WCZEŚNIEJ NA ADRES PODANY PRZEZE MNIE DO WARSZAWY I ONI NA PEWNO ODBIORĄ AWIZA - TAKIE DOSTAŁEM JAK WIDAĆ WYŻEJ ZAPEWNIENIE OD TEJ PANI Z INITTECU Z KRAKOWA. KAŻDY LIST WYSŁANY DO KRAKOWA ZOSTANIE ODESŁANY DO WARSZAWY GDYŻ WARSZAWA SIĘ TYLKO TYM ZAJMUJE TAKŻE DO KRAKOWA NA MALBORSKĄ 130 TEGO NIE WYSYŁAJCIE.

[ Dodano: 2013-10-16, 16:34 ]
Patryk83żółwik pisze: Mało tego że Inittec rozsyła wezwania do zapłaty to jeszcze firma nie odbiera od nas korespondencji - wczoraj wysłałem im pismo POLECONYM PRIORYTETOWYM ZA POTWIERDZENIEM ODBIORU i zostało dziś zaawizowane :lol:
Zresztą zobaczcie sami tutaj tzn. wpiszcie nr nadania 00659007731351433133 na stronie http://sledzenie.poczta-polska.pl/
P.S. Wygląda na to że mój list został w dniu dzisiejszym odebrany przez Inittec w Warszawie czyli Pani z Inittec z Krakowa dobrze mnie dziś poinformowała w e-mailu że zostaną tam przez nich odebrane te listy tylko być może nie od razu bo to skrytka pocztowa :D


---------------------------------------------------------------------------------------------------------


UWAGA! DZIŚ TJ. 17.10 NASTĄPIŁO PRZEBUDZENIE Warszawskiej INITTEC PO TEJ POZYTYWNEJ STRONIE. Dziś otrzymałem e-maila od Pani M. z Krakowskiego Inittec o treści: "Panie Patryku otrzymałam dziś informację że Państwa reklamacje zostały uwzględnione, tzn rozpatrzone pozytywnie". Tak na marginesie to widać że te ludki z Krakowskiego Inittec chcą pomóc i są kumaci także dziękuję Pani M. za to bo wcale Panią M. nie prosiłem o to, sama się kontaktowała z Warszawą i do mnie napisała kolejnego e-maila informując mnie o przebiegu sprawy :D Wielkie dzięki i szacun :D

Jestem w szoku i to w dużym pozytywnym szoku że wreszcie Inittec Warszawski przejrzał na oczy i wie że stoi na przegranej pozycji ale poczekajmy jeszcze jak otrzymam pozytywną informację na piśmie z Warszawy to wtedy będę 100% pewny :D

WSZYSCY POSZKODOWANI PRZEZ INITTEC - NATYCHMIAST PISAĆ PISMA REKLAMACYJNE NA ADRES WARSZAWSKI, COŚ SIĘ RUSZYŁO W TEMACIE!

 #668618  autor: Taczian
 17 paź 2013, 22:22
Patryk83żółwik, nie mieli innego wyjścia! Pozytywna wiadomość. Dzięki za informacje!
Podziękowania dla kolegi Ruben'a za wsparcie nas od strony prawnej :D

Czekamy zatem na listowną odpowiedź by się w 100% potwierdziło.

Jeśli ktoś chce wysłać reklamacje i potrzebuje wzór takowej to kontaktujcie się na PW.
Ostatnio zmieniony 17 paź 2013, 22:35 przez Taczian, łącznie zmieniany 1 raz.

 #668619  autor: patrix-83
 17 paź 2013, 22:31
Tak Taczian, największe podziękowania należą się koledze Ruben za poświęcony czas, napisanie merytorycznego podpartego prawem, regulaminem ŚUT i wyczerpującego pisma i za zaangażowanie w temat - JESTEŚ WIELKI RUBEN I NIE POZBYWAJ SIĘ TEJ CECHY TZW. "SPOŁECZNIAKA" BO GARSTKA JEST TAKICH LUDZI JAK TY :D :D :D
Poczekamy teraz na oficjalną odpowiedź na piśmie z Warszawy :)

Tak jak napisał kolega Taczian jak ktoś chce wzór pisma to pisać na PW do niego lub do mnie albo do Ruben-a.

 #669121  autor: trashe555
 20 paź 2013, 14:39
Offtopic: sorry, ale nie mogę się powstrzymać, jak widzę wpisy o 'poszkodowanych'. To tak jakbym zostawił niezapięty rower pod sklepem i ktoś go wziął, żeby sobie pojeździć, a właściwie to ukraść. Z nagrania z monitoringu wiem kto to. Proszę pana X o oddanie roweru, a on, że nie, bo nie był zapięty i w ogóle jak śmiem zakłócać mu spokój.

 #669195  autor: Ruben
 20 paź 2013, 19:54
trashe555, na sytuację, o której traktuje ten temat można spojrzeć z dwóch stron. Osoby, które nękane są bezprawnymi działaniami noszącymi znamiona wyłudzenia mają prawo jak najbardziej czuć się poszkodowanymi, co starałem się udowodnić w propozycji reklamacji.
RŚUT wyraźnie określa, kiedy to usługi mogą być realizowane a mianowicie tylko wtedy, kiedy są środki na koncie. Operator wiedział o braku bilingu i nie poinformował o tym abonentów więc zataił ten fakt świadomie i wprowadzał w błąd poprzez udzielanie nieprawdziwych informacji o stanie konta narażając ich w ten sposób na niekorzystne rozporządzanie ich mieniem- art.286 par.1 KK a nękanie wezwaniami do zapłaty bez podpisu, numeru rachunku (podawany przez przypadkowe osoby przez telefon) za usługi, do których świadczenia operator nie był zobowiązany nosi znamiona wyłudzenia, co też jest czynem zabronionym.
ps. twój przykład nijak ma się do poruszanej w tym temacie sprawy. To są twoje luźne przypuszczenia niekoniecznie mające związek z rzeczywistością.
W systemie prepaid zapewnienie taryfikacji nie leży po stronie abonenta.
Zobaczymy jak ustosunkuje się do reklamacji operator.

 #669198  autor: darek638
 20 paź 2013, 19:59
Nie jestem strona w tym sporze ale też mam wątpliwości. Przecież można chyba sprawdzić czy ma się środki na koncie? Nie mam to nie korzystam.

Nigdy więcej Play.

 #669200  autor: Ruben
 20 paź 2013, 20:17
darek638, właśnie chodzi o to, że był podawany nieprawidłowy stan konta. Zobaczymy jak będzie, z tego co wiadomo, to kilka osób już wysłało reklamację. Niech podzielą się informacjami, kiedy otrzymają oficjalna odpowiedź.

 #669201  autor: patrix-83
 20 paź 2013, 20:23
Ruben pisze:Zobaczymy jak będzie, z tego co wiadomo, to kilka osób już wysłało reklamację. Niech podzielą się informacjami, kiedy otrzymają oficjalna odpowiedź.
Jak tylko przyjdzie mi odpowiedź pocztą to od razu dam znać i wkleję skan odpowiedzi w tym wątku. Poczekajmy cierpliwie, na oficjalną odpowiedź mają jeszcze 25 dni :)

[ Dodano: 2013-10-20, 20:30 ]
trashe555 pisze:Offtopic: sorry, ale nie mogę się powstrzymać, jak widzę wpisy o 'poszkodowanych'. To tak jakbym zostawił niezapięty rower pod sklepem i ktoś go wziął, żeby sobie pojeździć, a właściwie to ukraść. Z nagrania z monitoringu wiem kto to. Proszę pana X o oddanie roweru, a on, że nie, bo nie był zapięty i w ogóle jak śmiem zakłócać mu spokój.
Jak nie możesz wytrzymać to wypuść! A jak nie masz nic ciekawego i merytorycznego do powiedzenia to idź spamuj inne forum bo to nie piaskownica i pomyliłeś adres.

 #669643  autor: Enters
 22 paź 2013, 18:44
Po wyroku e-sądu ma się 14 dni na złożenie sprzeciwu. Jeśli się tego nie zrobi to nakazowi zapłaty zostaje nadana klauzula wykonalności i sprawa zostanie przekazana do komornika w celu wyegzekwowania należności.

Chcesz 3 miesiące rozmów i smsów nolimit oraz 20GB internetu za darmo? Do tego super łatwy numer złoty do wyboru? Skorzystaj z kodu zapraszającego 00222063 do Folx i otrzymaj to wszystko. Później przenieś sobie numer gdzie chcesz!

 #681226  autor: patrix-83
 09 gru 2013, 10:19
Sprawa z Inittec została wyjaśniona i definitywnie zamknięta a nasze salda rzekomych zadłużeń zostały wyzerowane. Wszyscy co wysłali te reklamacje o których tu wcześniej dyskutowaliśmy zostały uznane za zasadne a kto nie wysłał niech zrobi to jak najszybciej!
Inittec poinformował mnie telefonicznie że nie będzie odpowiedzi pisemnych na nasze reklamacje ponieważ zgodnie z Polskim prawem brak odpowiedzi na reklamację w ciągu 30 dni powoduje że uznaję się reklamację za zasadną i rozpatrzoną na korzyść konsumenta. Rozmawiałem z nimi bardzo dokładnie i dogłębnie, również z osobą z Inittec z Warszawy także mam potwierdzone że osoby które napisały reklamacje mają salda wyzerowane.

Gdybyście chcieli ich o coś zapytać lub mieli wątpliwości to podaję nr telefonów:
Inittec Kraków: (12) 619-98-61
Inittec Warszawa Pani Agnieszka Ch.: 795128301

P.S. JESZCZE RAZ SERDECZNE DZIĘKI ZA POMOC Ruben, KAWAŁ DOBREJ ROBOTY :D :D :D

Pozdro Taczian :D

 #681232  autor: Taczian
 09 gru 2013, 10:39
Patryk83żółwik, dzięki za zaangażowanie w sprawę i informację! Dzięki Ruben za poświęcony czas. Fajnie, że udało się sprawę załatwić pozytywnie. Dla innych niech będzie przestrogą, żeby nie rejestrować kart pre-paid ;-) Mam nadzieję, że na tym się skończy nasza "współpraca" z FreeM i pochodnymi ;-)

Panowie, chyba to odpowiedni moment na:

:occasion5:

 #681246  autor: Ruben
 09 gru 2013, 11:55
Patryk83żółwik, Taczian, dobrze, że sprawa zakończyła się pomyślnie :wink:

 #684823  autor: abudabi
 22 gru 2013, 22:35
Mam na piśmie z początku 2013r że na jeden nr uznają reklamację a na drugi nie uznają. Kolejną reklamację wysłałem i nie odpowiedzieli do dzisiaj. Ostatnio przyszło wezwanie do zapłaty (wtedy co wszystkim) na oba numery. Mają tam burdel i tyle.

 #685015  autor: kamil4862
 23 gru 2013, 18:04
Jeśli nie odpowiedzą na reklamację w ciągu 30 dni uznaje się ją jako uznaną.

Obrazek
  • Strona 13 z 14
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14