DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 14 z 14
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

 #669195  autor: Ruben
 20 paź 2013, 19:54
trashe555, na sytuację, o której traktuje ten temat można spojrzeć z dwóch stron. Osoby, które nękane są bezprawnymi działaniami noszącymi znamiona wyłudzenia mają prawo jak najbardziej czuć się poszkodowanymi, co starałem się udowodnić w propozycji reklamacji.
RŚUT wyraźnie określa, kiedy to usługi mogą być realizowane a mianowicie tylko wtedy, kiedy są środki na koncie. Operator wiedział o braku bilingu i nie poinformował o tym abonentów więc zataił ten fakt świadomie i wprowadzał w błąd poprzez udzielanie nieprawdziwych informacji o stanie konta narażając ich w ten sposób na niekorzystne rozporządzanie ich mieniem- art.286 par.1 KK a nękanie wezwaniami do zapłaty bez podpisu, numeru rachunku (podawany przez przypadkowe osoby przez telefon) za usługi, do których świadczenia operator nie był zobowiązany nosi znamiona wyłudzenia, co też jest czynem zabronionym.
ps. twój przykład nijak ma się do poruszanej w tym temacie sprawy. To są twoje luźne przypuszczenia niekoniecznie mające związek z rzeczywistością.
W systemie prepaid zapewnienie taryfikacji nie leży po stronie abonenta.
Zobaczymy jak ustosunkuje się do reklamacji operator.

 #669198  autor: darek638
 20 paź 2013, 19:59
Nie jestem strona w tym sporze ale też mam wątpliwości. Przecież można chyba sprawdzić czy ma się środki na koncie? Nie mam to nie korzystam.

Nigdy więcej Play.

 #669200  autor: Ruben
 20 paź 2013, 20:17
darek638, właśnie chodzi o to, że był podawany nieprawidłowy stan konta. Zobaczymy jak będzie, z tego co wiadomo, to kilka osób już wysłało reklamację. Niech podzielą się informacjami, kiedy otrzymają oficjalna odpowiedź.

 #669201  autor: patrix-83
 20 paź 2013, 20:23
Ruben pisze:Zobaczymy jak będzie, z tego co wiadomo, to kilka osób już wysłało reklamację. Niech podzielą się informacjami, kiedy otrzymają oficjalna odpowiedź.
Jak tylko przyjdzie mi odpowiedź pocztą to od razu dam znać i wkleję skan odpowiedzi w tym wątku. Poczekajmy cierpliwie, na oficjalną odpowiedź mają jeszcze 25 dni :)

[ Dodano: 2013-10-20, 20:30 ]
trashe555 pisze:Offtopic: sorry, ale nie mogę się powstrzymać, jak widzę wpisy o 'poszkodowanych'. To tak jakbym zostawił niezapięty rower pod sklepem i ktoś go wziął, żeby sobie pojeździć, a właściwie to ukraść. Z nagrania z monitoringu wiem kto to. Proszę pana X o oddanie roweru, a on, że nie, bo nie był zapięty i w ogóle jak śmiem zakłócać mu spokój.
Jak nie możesz wytrzymać to wypuść! A jak nie masz nic ciekawego i merytorycznego do powiedzenia to idź spamuj inne forum bo to nie piaskownica i pomyliłeś adres.

 #669643  autor: Enters
 22 paź 2013, 18:44
Po wyroku e-sądu ma się 14 dni na złożenie sprzeciwu. Jeśli się tego nie zrobi to nakazowi zapłaty zostaje nadana klauzula wykonalności i sprawa zostanie przekazana do komornika w celu wyegzekwowania należności.

Ehe aha yhy

 #681226  autor: patrix-83
 09 gru 2013, 10:19
Sprawa z Inittec została wyjaśniona i definitywnie zamknięta a nasze salda rzekomych zadłużeń zostały wyzerowane. Wszyscy co wysłali te reklamacje o których tu wcześniej dyskutowaliśmy zostały uznane za zasadne a kto nie wysłał niech zrobi to jak najszybciej!
Inittec poinformował mnie telefonicznie że nie będzie odpowiedzi pisemnych na nasze reklamacje ponieważ zgodnie z Polskim prawem brak odpowiedzi na reklamację w ciągu 30 dni powoduje że uznaję się reklamację za zasadną i rozpatrzoną na korzyść konsumenta. Rozmawiałem z nimi bardzo dokładnie i dogłębnie, również z osobą z Inittec z Warszawy także mam potwierdzone że osoby które napisały reklamacje mają salda wyzerowane.

Gdybyście chcieli ich o coś zapytać lub mieli wątpliwości to podaję nr telefonów:
Inittec Kraków: (12) 619-98-61
Inittec Warszawa Pani Agnieszka Ch.: 795128301

P.S. JESZCZE RAZ SERDECZNE DZIĘKI ZA POMOC Ruben, KAWAŁ DOBREJ ROBOTY :D :D :D

Pozdro Taczian :D

 #681232  autor: Taczian
 09 gru 2013, 10:39
Patryk83żółwik, dzięki za zaangażowanie w sprawę i informację! Dzięki Ruben za poświęcony czas. Fajnie, że udało się sprawę załatwić pozytywnie. Dla innych niech będzie przestrogą, żeby nie rejestrować kart pre-paid ;-) Mam nadzieję, że na tym się skończy nasza "współpraca" z FreeM i pochodnymi ;-)

Panowie, chyba to odpowiedni moment na:

:occasion5:

 #681246  autor: Ruben
 09 gru 2013, 11:55
Patryk83żółwik, Taczian, dobrze, że sprawa zakończyła się pomyślnie :wink:

 #684823  autor: abudabi
 22 gru 2013, 22:35
Mam na piśmie z początku 2013r że na jeden nr uznają reklamację a na drugi nie uznają. Kolejną reklamację wysłałem i nie odpowiedzieli do dzisiaj. Ostatnio przyszło wezwanie do zapłaty (wtedy co wszystkim) na oba numery. Mają tam burdel i tyle.

 #685015  autor: kamil4862
 23 gru 2013, 18:04
Jeśli nie odpowiedzą na reklamację w ciągu 30 dni uznaje się ją jako uznaną.

Obrazek
  • Strona 14 z 14
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14