DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 99 z 100
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
 #1158310  autor: Window
 07 paź 2023, 01:20
Dzisiaj dostałem takiego smsa o 1:02(tlumaczone z ang)
Lyca Mobile reaguje na incydent związany z bezpieczeństwem danych. Jako środek ostrożności prosimy o zapoznanie się z naszymi wskazówkami dla klientów dostępnymi na stronie https://www.lycamobile.pl/en/update
A na the stronie
W wyniku dochodzeń przeprowadzonych w wyniku zakłóceń w naszej sieci stało się jasne, że Lyca Mobile spółka z ograniczoną odpowiedzialnością padła ofiarą cyberataku systemowego. Pracujemy przez całą dobę, aby zminimalizować wpływ tej sytuacji na naszych klientów.

Lyca Mobile dowiedziała się o tym po raz pierwszy 30 września i podjęła natychmiastowe działania w celu powstrzymania incydentu, które obejmowały izolowanie i wyłączanie systemów, w stosownych przypadkach. Poinstruowaliśmy także wiodących ekspertów ds. bezpieczeństwa i innych, aby pomogli nam zbadać i zminimalizować wpływ na Twoje dane, w tym na okres odzyskiwania naszych systemów. Powiadomiliśmy również wszystkie odpowiednie organy regulacyjne i prowadzimy rozmowy ze wszystkimi właściwymi organami regulacyjnymi.

Pełne zakończenie dochodzenia i dokładne przywrócenie wszystkich naszych systemów zajmie trochę czasu, ale teraz jest dla nas jasne, że osoby atakujące uzyskały dostęp przynajmniej do części danych osobowych przechowywanych w naszych systemach. Uważamy, że obejmuje to przynajmniej część danych klientów, dlatego piszemy, aby zalecić zachowanie czujności w przypadku jakichkolwiek podejrzanych działań.

Poniżej przedstawiono główne rodzaje danych osobowych, które przechowujemy w związku z naszymi klientami.

Dane identyfikacyjne: jeśli nam je przekazałeś, możemy przechowywać Twoje imię i nazwisko, adres, datę urodzenia, alternatywny numer kontaktowy i/lub adres e-mail.
Jeśli zostały nam przekazane, wszelkie informacje dotyczące tożsamości, takie jak dowód adresu, kopie paszportów, dowodów osobistych lub podobne informacje, które zostały nam przekazane w ramach wstępnej weryfikacji podczas zakupu usługi telefonicznej.
Jeśli założyłeś konto internetowe, takie jak MyAccount, w Lyca Mobile, możemy również przechowywać dla Ciebie hasło. Naszą polityką jest zapewnienie, że hasła są szyfrowane w naszych systemach, ale ponieważ nie mamy jeszcze pełnych szczegółów cyberataku, prosimy o zapoznanie się z zalecanymi działaniami poniżej.
Interakcje z obsługą klienta: niektóre interakcje między klientami a naszym zespołem obsługi klienta są rejestrowane (wybrane losowo) i zapisy te są przechowywane przez maksymalnie 60 dni.
Jeśli zdecydowałeś się przechowywać kartę kredytową na swoim koncie internetowym, będziemy przechowywać również cztery ostatnie cyfry numeru Twojej karty kredytowej i jej datę ważności. Pełny numer karty kredytowej również będzie przechowywany, ale zostanie zaszyfrowany dla dodatkowego bezpieczeństwa. Uważamy, że ryzyko jakiegokolwiek dostępu jest bardzo niskie. Nie przechowujemy 3-cyfrowego kodu CVV w żadnej formie.
Chcielibyśmy również poinformować klientów, że atak na nasze systemy miał wpływ na naszą funkcjonalność przenoszenia numerów. Obecnie nie jesteśmy w stanie zapewnić użytkownikom kodów PAC. Serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności i dokładamy wszelkich starań, aby ta i wszystkie inne funkcje zostały przywrócone tak szybko, jak to możliwe.

Resetowanie hasła
Jeśli posiadasz hasło Lyca Mobile, jako dodatkowy środek ostrożności zalecamy jego zresetowanie. Jeśli używasz hasła Lyca Mobile do innych kont online, powinieneś je teraz zmienić. Jeśli ponownie użyłeś tych samych danych uwierzytelniających, w tym tego samego hasła, w innym miejscu (np. na niepowiązanych stronach internetowych), możesz rozważyć zmianę ich również w ramach środka ostrożności i ogólnie w ramach dobrej praktyki.

Zachowaj czujność
Zachowujemy czujność w przypadku wszelkich podejrzanych działań i zalecamy, abyś zrobił to samo. Biorąc pod uwagę charakter potencjalnie powiązanych informacji, istnieje ryzyko, że możesz stać się celem prób phishingu, oszustw lub uciążliwych komunikatów marketingowych. Przestępcy mogą wykorzystywać Twoje dane osobowe, aby kierować do Ciebie przekonujące e-maile, SMS-y i rozmowy telefoniczne. Zachowaj ostrożność w stosunku do niechcianych próśb o podanie danych osobowych lub finansowych. Jeśli otrzymasz e-mail, którego nie jesteś pewien, potraktuj go ostrożnie lub jeśli padłeś ofiarą oszustwa lub cyberprzestępstwa, natychmiast skontaktuj się ze swoim bankiem i zgłoś to policji.
Bezpieczeństwo Twoich danych osobowych jest dla nas bardzo ważne i w miarę postępu naszego dochodzenia zastanowimy się, czy musimy podjąć dalsze kroki, aby pomóc chronić te informacje. Chociaż mamy nadzieję przywrócić wszystkie nasze systemy do trybu online tak szybko, jak to możliwe, robimy to ostrożnie, aby zminimalizować wszelkie dalsze problemy. Prosimy o wyrozumiałość, jeśli w tym czasie wystąpią jakiekolwiek przerwy w świadczeniu usług.
Współpracujemy także z Urzędem Ochrony Danych Osobowych i innymi właściwymi organami.

Kontakt z nami
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, możesz skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem [email protected]
. Więcej ogólnych informacji na temat tego, jak postępujemy z Twoimi danymi osobowymi i przysługującymi Ci prawami, w tym dane dotyczące naszego Inspektora Ochrony Danych, znajdziesz także w naszym informacja o ochronie prywatności witryny internetowej. Można to znaleźć na stronie https://www.lycamobile.pl/pl/help/lycam ... acy-policy.

06 października 2023
Marc Payne
Inspektor ochrony danych
 #1158433  autor: KC-KARLOS
 09 paź 2023, 09:02
I proszę - wyciek danych. A nie mówiłem "sieć - prowizorka" ?! To była kwestia czasu. A ludzie podpinali karty płatnicze, myśląc, że będzie z automatu pobierać te np. 10 zł/mc za superofertę, która będzie działać "bezawaryjnie". Dobrze, że przy tym icydencie z wyłączeniem mi karty SIM z aktywnym pakietem z Pepperka, miałem dostęp do konta Lyca i usunąłem dane karty.

Ponownie ostrzegam i odradzam korzystania z tej sieci, która nie zapewnia ani porządnej obsługi klienta w JĘZYKU POLSKIM ani nie ma w PDFach regulaminów pakietów, promocji, informacji o sposobie kontaktu z operatorem czy karcie produktu telekomunikacyjnego.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1161273  autor: pillsxp
 04 gru 2023, 23:17
przemo_one pisze:
03 paź 2023, 07:47
Witam,
interesuje mnie promocja Do Wszystkich M(PLN 25) no limit + 50 GB i bonus 150 GB (razem 1800 GB na rok) aktywowany w aplikacji tylko dla nowych na dedykowanym starterze. Czy ktoś aktywował i potwierdzi, że wszystko działa?
Ja włączyłem chyba Do wszystkich S i puki co wszystko działa, ale aktywowałem na starterze kupionym w lokalnym GSM bo zależało mi na czasie aby szybko aktywować ten roczny plan.
Przekonam się po 6 grudnia czy wszystko działa prawidłowo bo wtedy się chyba odnawia pakiet na kolejny miesiąc.
Co do wycieku danych to niestety chyba każda sieć ma z tym problem z Aero2 dostałem kiedyś info o wycieku danych, to samo w Premium Mobile też mnie spotkało.
Ale kontakt z Lyca jest tragiczny co niestety jest faktem, zresztą nie tylko u nas w Polsce bo kuzyn ma też cyrki u siebie na wyspach.
Lyca Mobile chyba zatrudnia ludzi w Bangladeszu do obsługi infolini bo nic nie kumają i nic nie umieją.

http://www.speedtest.net/result/5506414441.png
Plus LTE na 1800, nadajnik ok 10 KM ode mnie na Huawei B593s-22.
 #1161410  autor: aleksanderharaburda
 07 gru 2023, 11:21
Chcę przenieść ponownie do nich numer, niestety sprawa wygląda tak, że mam osiągnięty limit 5 rejestracji kart sim (pomijam, że wszystkie te numery już dawno zostały zabrane do konkurencji...) na numer PESEL, po grubym ponad roku miejsce się zwolniło, ale przy próbie rejestracji nowego startera wyskakiwał komunikat „error 90” - informujący, że wciąż jest osiągnięty limit rejestracji kart sim na te same dane.

Postanowiłem numer zarejestrować na paszport i przeszło (potem trochę szarpaniny z ich pseudo obsługą klienta przez maila i udało się zaktualizować dane z paszportu na dowód osobisty - PESEL, ale numer za jakiś czas znowu powędrował do konkurencji, bo pojawiła się jakaś ciekawsza oferta). Teraz gdy próbowałem zrobić ten sam myk > rejestracja karty sim na numer paszportu i wniosek drogą mailową o aktualizację danych na PESEL (dowód osobisty), to otrzymałem informację: „Informujemy, iż prośba o zmianę danych została przekazana do odpowiedniego działu. Czas realizacji zgłoszenia do 5 dni i wysłane zostanie powiadomienie po zakończeniu procesu”. Dobrze, a więc minęły dwa tygodnie i cisza, interweniuję w tej sprawie i dostaję odpowiedź: „Uprzejmie informujemy, że nie jest możliwa aktualizacja danych na numer PESEL, gdyż limit rejestracji kart na te same dane został przekroczony. Pragniemy poinformować, że na te same dane maksymalnie można zarejestrować 5 kart Sim”. Niestety próba ominięcia tego poprzez aktualizację danych u obecnego operatora (tak aby była zgodność z tymi w Lyca) - Virgin Mobile (P4 Sp. z. o.o.) z dowodu osobistego na paszport nic nie daje, bo numer PESEL wciąż jest identyfikatorem przy przeniesieniu, a zmienia się tylko numer i seria dokumentu (która w Lyce stanowi dane identyfikacyjne przy wymianie informacji z dawcą numeru), u polskich operatorów w przypadku obywatela kraju jest to traktowane jako informacja dodatkowa, jestem ciekawy czy jakiś śmiałek z salonu odważyłby się zaznaczyć, że klient nie posiada numeru PESEL (wtedy prawdopodobnie by przeszło, bo byłaby zgodność danych). Macie na to ew. jeszcze jakieś inne pomysły, miał ktoś podobny problem i znalazł na to rozwiązanie?
 #1161428  autor: aleksanderharaburda
 08 gru 2023, 09:51
surface123 pisze:
07 gru 2023, 22:26
Bo to jest właśnie blokada anty januszowa.
Słucham? Ja nie zarejestrowałem 5 kart sim w ciągu roku, tylko przez kilka lat (nie dla tych kilku darmowych gigabajtów, bo za pakiety trzeba normalnie płacić, więc na czym miałoby polegać te januszostwo?). To raczej jakieś błędy w systemie MNP Lycy blokują możliwość rejestracji, bo 5 numerów od nich zostało już dawno zabrane, a one tam wiszą ponad rok, a nawet dwa z niewiadomego powodu... a no tak dla „zapytań policyjnych” - jak to mówi Lyca. Ciekawe jest to, że takich praktyk, w postaci przetrzymywania numerów nie stosuje żaden inny operator i po zabraniu numeru z jego sieci zwalnia się miejsce na kolejną rejestrację na te same dane. Dodam, że przy wyrabianiu duplikatu karty sim, jak i przełączenia na eSIM też każda ta operacja jest traktowana jako kolejna rejestracja nowej karty sim zaliczająca się do tej puli 5 rejestracji karty sim. Czyli wystarczy zrobić dwa razy duplikat karty SIM i dwa razy przekonwertować kartę tradycyjną na eSIM i już mamy osiągnięty limit 5 rejestracji. W oddziale technicznym muszą pracować sami geniusze, bo inaczej nie idzie tego wytłumaczyć.
 #1161429  autor: KC-KARLOS
 08 gru 2023, 10:13
aleksanderharaburda: Lyca jest brytyjska, więc za nic sobie mają nasze unIjne przepisy dot. RODO. To sieć niskokosztowa, więc nie powinny dziwić uchybienia i działanie "po taniości" w kwestiach obsługi klienta (nie mówiąc o pobieraniu kasy za "tanie pakiety cykliczne" z karty płatniczej i przechowywaniu jej danych). Od zawsze odradzam korzystanie i styczność z tej pseudo sieci. I nadal mam rację.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1161439  autor: Remington
 08 gru 2023, 13:25
Karlos20 pisze:
08 gru 2023, 10:13
aleksanderharaburda: Lyca jest brytyjska, więc za nic sobie mają nasze unIjne przepisy dot. RODO.

Firma jest polska i obowiązuje ją unijne prawo. Jeśli więc ktoś ma zastrzeżenia to może uderzać do UODO. Fakt, że należą do zagranicznego właściciela na to nie wpływa.
 #1161537  autor: toms
 10 gru 2023, 11:12
Karlos20 pisze:
08 gru 2023, 10:13
aleksanderharaburda: Lyca jest brytyjska, więc za nic sobie mają nasze unIjne przepisy dot. RODO. To sieć niskokosztowa, więc nie powinny dziwić uchybienia i działanie "po taniości" w kwestiach obsługi klienta (nie mówiąc o pobieraniu kasy za "tanie pakiety cykliczne" z karty płatniczej i przechowywaniu jej danych). Od zawsze odradzam korzystanie i styczność z tej pseudo sieci. I nadal mam rację.
Karol - zlituj się.
Ileż razy można czytać to samo?
Wiemy że nie lubisz tego operatora.
I nie powtarzaj proszę tego więcej.
Bo to niczego nowego nie wnosi w tę dyskusję.
 #1161545  autor: toms
 10 gru 2023, 16:19
Mnie Lyca i generalnie wszystko co działa na infrze Plusa nie odpowiada, ze względu na tragiczne prędkości mobilnego internetu, które osiągam w miejscach korzystania.
Ale to nie oznacza, że mam o tym co chwilę przypominać.
Ciekawą kwestią natomiast, jest sprawa nieformalnego ograniczenia możliwości rejestracji do pięciu numerów na jednego użytkownika.
Czy jest jakiś zapis w regulaminie Lyca, który to sankcjonuje?
Szczerze wątpię.
 #1161563  autor: Czlowiek_z_Zelaza
 10 gru 2023, 21:51
Najlepsze jest to, że parę lat temu (chybq 2020) miałem tam więcej niż 5 numerów. Pewnie dnia chciałem zarejestrować kolejny i dowiedziałem się, że jest limit max 5 numerów na osobę. Olałem temat-przenioslem cała rodzinę do innej sieci.

Ale po tych 3-4 latach chciałem znów zarejestrować numer. Dalej ten sam błąd wyskakuje. Czyli fakt, że nie jest się w sieci kilka lat nie zmienia faktu, że nie zarejestruje u nich numeru. Niech się cmokna :)
 #1161567  autor: HappyBoy
 11 gru 2023, 03:03
Lyca nie jest polska... w polsce jest tylko zarejestrowany jeden z oddziałów brytyjskiej spółki.
Co za tym idzie spółka z o.o. podlega również pod polskie prawo (czy jak kto woli unijne), jak i wiele innych firm zagranicznych działających w PL.

Może kontakt z IDO coś pomoże (o ile znaleźli kandydata 2 miesiące temu)... :)
 #1161661  autor: KC-KARLOS
 13 gru 2023, 18:19
toms: to Ty się zlituj i poczytaj moje niedawne przygody z tą siecią, odnośnie ich wabikiem - promka z "no-limitem" za 10 zł. Ten limit 5 numerów na PESEL to pikuś - oni potrafią odłączyć Tobie usługi z niewyjaśnionych powodów (zachęcam do przeczytania opisu mojej sytuacji). Jakby co od momentu tej historii nadal karta "wołała" o rejestrację, pomimo, że była zarejestrowana w Żabce (a dzięki temu nawet nie wiesz, gdzie te dane z PESELEM mogły dalej pójść, nie mówiąc o danych karty płatniczej na koncie Lyca, której nie było łatwo odłączyć).
Takich cudów nie miałem z żadnym operatorem MVNO ani z MNO czy submarkami.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1161805  autor: Spacedust
 18 gru 2023, 23:40
kamil4862 pisze:
28 mar 2023, 23:31
Po aktualizacji iPhone do iOS 16.4 pojawiła się opcja 5G. W moim przypadku należało recznie zmienić na sieć 5G, ponieważ po mino możliwość wybrana była nadal LTE - ustawienia -> sieć komórkowa -> opcje danych kom. -> głos i dane
Obrazek
W aplikacji SIM wybór sieci możemy już pozostawić na automatyczny :)
Czy po aktualizacji do 17.2 nadal jest możliwość wyboru 2G/3G ?
 #1162695  autor: KC-KARLOS
 04 sty 2024, 19:10
To typowe na kartach podpiętych do Plusa. a2mobile też tak ma.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1163026  autor: zalezok
 10 sty 2024, 22:19
zalezok pisze:
10 wrz 2022, 21:41
W sierpniu byłem we Włoszech. O ile voice, sms i data działaja w PL bez zająknięcia o tyle rozmowy za granicą ok, sms przesyłają się z opóźnieniami a internet to tragedia.
Przed przenosinami miałem play fresh i po przekroczeniu granicy i złapaniu zagranicznego zasiegu przychodził sms o treści "play wita w niemczech" (lub w innym kraju) i natychmiast działało wszystko jak trzeba.
Mimo włączonego roaminu w opcjach telefonu i i w aplikacji lycamobvile services oraz ustawień automatycznego wyboru sieci często ponad godzinę trzeba byo czekać aż telefon złapie sieć roamingową. Do tego czasu info "tylko połączenia alarmowe". Jak już złapie to rozmowy bez problemu przy czym w PL na czas rozmowy z LTE schodzi do 3G a za granicą na czas rozmowy jest H+ niezależnie od kraju pobytu, sprawdzone w CZ, SK, AT, IT. Ciekawe jak bedą realizowane rozmowy gdy w plusie zostanie wyłączone 3G? Przecież nie w 2G, nie po to kupuje się smartfona żeby rozmawiać jak w nokii 3210.
Mimo stablinego zasięgu na potwierdzenie dostarczenia sms czasami trzeba poczekać kilka minut.
Internet zazwyczaj działał jak krew z nosa. Częste timeouty mimo pełnego zasięgu LTE oraz komunikaty w aplikacjach o tym że jesteśmy offline. O materiałach video można było zapomnieć. Czyli pakiet roamingowy niemożliwy do wykorzystania. Ze statystyk wynika że dwutygodniowy pobyt poza granicami PL spowodował zużycie tylko 150MB, tak słabo to działało.
Ciekawostką jest to że w CZ w ustawieniach roamingowych obiła mi się o oczy opcja volte i nigdy wcześniej ani później jej nie widziałem.
Po powrocie reklamacja poszła, zobaczymy co odpiszą o ile cokolwiek odpiszą. Podsumowując oferta (do wszystkich S w opcji 12M) nadaje się do korzystania w PL ale za granicą już nie koniecznie.
Jak ktoś ma sprawdzone ręczne presety do lyca w roamingu na różne kraje to niech nimi się podzieli.
Tym razem we wrześniu 2023 zagraniczna wizyta, tym razem Cypr i wszystko (internet LTE, połączenia wychodzące) działało ok ale trzeba było po złapaniu cypryjskiego zasięgu ręcznie wybrać partnera roamingowego bo na ustawieniach domyślnych były tylko połączenia awaryjne.
 #1165912  autor: Sinpelo
 11 lut 2024, 22:14
Czy w tym lyca mobile jest możliwość rejestracji kart sim przez bankowosc elektroniczną? Jeśli kiedyś doszło się do limitu 5 kart sim, ale od około 3 lat nie mam żadnej karty sim to zarejestruje ponownie pięć nowych numerów?
  • Strona 99 z 100
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100