Strona 1 z 1

Rejestracja karty sim w orange

Post:08 sie 2009, 11:54
autor: michalx703
Witam! Jak w temacie, prosze o szczegoly dot rejestracji karty tzn. z czym sie udac, ile to trwa, gdzie, jaki koszt i czy moge tego dokonac bez puku (zgubilem ta obudowe od karty sim). Pozdrawiam i z gory dzieki

Post:08 sie 2009, 12:07
autor: ciuchcia
wogole to jest beznadzieja w orange ... rejestrowalem ostatnio nr - babka kazala podac tylko nr telefonu (z glowy) i dowod osobisty. Po 5 minutach numer mialem zarejestrowany ... w ten sposob moge zarejestrowac dowolny nr na siebie, wyrobic duplikat i ukrasc komus numer ... zero weryfikacji ;/

Post:08 sie 2009, 12:07
autor: Kaczy
Tutaj i tutaj jest o tym mowa.

Post:08 sie 2009, 12:07
autor: osachorzow
Wypełnij formularz: http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary ... 459056.pdf , wydrukuj, podpisz, zeskanuj i wyślij na [email protected] ;) tak zrobiłem i po 24h miałem zarejestrowany numer. Możesz iść też do salonu z tą kartką ale podobno trwa to dłużej ;)

Post:08 sie 2009, 12:11
autor: michalx703
dzieki wielkie za pomoc.

Post:09 sie 2009, 04:03
autor: ezaq
ciuchcia pisze:wogole to jest beznadzieja w orange ... rejestrowalem ostatnio nr - babka kazala podac tylko nr telefonu (z glowy) i dowod osobisty. Po 5 minutach numer mialem zarejestrowany ... w ten sposob moge zarejestrowac dowolny nr na siebie, wyrobic duplikat i ukrasc komus numer ... zero weryfikacji ;/
Miałem to samo. Musiałem wyrobić sobie duplikat karty, a to wiąże się z rejestracją numeru (swoją drogą 3 lata temu przy wymianie SIM numer był rejestrowany, a nadal w systemie widniał jako niezarejestrowany). W salonie gościu kazał mi wypełnić kartę rejestracyjną, sprawdził dokument tożsamości i tyle. Ani razu mnie się nie zapytał o PUK. Zorientowałem się dopiero jak już wyszedłem z salonu, ale nie chciało mi się już wracać. Dopiero po tygodniu (tyle trwała rejestracja przy wysłaniu karty faxem), gdy odbierałem duplikat karty SIM, zwróciłem gościowi na to uwagę. Nieco się zmieszał, ale nie za bardzo dał to po sobie poznać.

Post:09 sie 2009, 11:24
autor: user_delete19
osachorzow pisze:Wypełnij formularz: http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary ... 459056.pdf, wydrukuj, podpisz, zeskanuj i wyślij na [email protected] ;) tak zrobiłem i po 24h miałem zarejestrowany numer. Możesz iść też do salonu z tą kartką ale podobno trwa to dłużej ;)
Dziwne - ja poszedłem do salonu i babka od ręki wklepała dane do systemu (ale to byl salon-salon a nie "partner"). Rejestrowalem 2 simy + jeden przerejestrowywalem (tutaj oprocz karty rejestracyjej musialem miec jeszcze drugi formularz z danymi dot. polaczen i doladowan). Inna sprawa, ze jak bym nie mial tych karteluszek to wystarczylby numer sima chyba...

Post:09 sie 2009, 11:38
autor: osachorzow
lwiczek, też mi się wydawało że w Salonie Firmowym powinno być od ręki, ale jak chciałem zarejestrować numer to panienka dała mi formularz do wypełnienia i powiedziała że to wysyłają do centrali... nie wiem czy faktycznie by tego nie wpisała od razu, ale nie mogłem zarejestrować numeru bo był jeszcze nieaktywny - problemy z aktywacją startera z netu. Jak już mi go aktywowali to wysłałem mailem i było szybko ;)

Post:09 sie 2009, 14:51
autor: user_delete19
No w sumie salon salonem... najpierw tez bylem w jednym niby salonie ale poslali to faksem... potem przechodzilem kolo innego i postanowilem wstapic - poszlo od reki (;

Inna sprawa, ze ciagle nie moge aktywowac satrtera z neta nie wiedziec czemu :|

Post:09 sie 2009, 15:17
autor: osachorzow
lwiczek, tego startera z netu nie da się na 99% aktywować ;) zobacz czy chociaż zgadza się numer karty SIM z przesyłki z tym co wysłali mailem... masz duuuużą szansę że nie bo przez parę tygodni mieli błąd i wysyłali co innego niż było w systemie zapisane i przez to nie dało się aktywować. Dostałeś maila że po wysłaniu zamówienia że starter aktywowany? W pierwszej linii maila był ciąg cyfr: pierwsze to nr zamówienia, w środku numer aktywowanej karty sim, na końcu numer telefonu. Zobacz czy te 19 cyfr numeru aktywowanej karty zgadzają się z tymi na samej karcie SIM

Zadzwoń na 510 900 900 i tam aktywują Ci starter... o ile trafisz na faceta... dwa razy tam dzwoniłem i dwa razy najpierw panienka informuje że błędnie wysłali ale nie da się z tym nic zrobić, starter wyrzucić i zamówić nowy. Rozłączałem się i dzwoniłem do skutku aż odebrał ktoś inny (czyt. facet). Gościu dwa razy aktywował mi takie błędne startery: raz od ręki, a raz powiedział że musi coś ustalić i oddzwoni... oddzwonił po 30 min że sprawa bardziej skomplikowana i dopiero jutro (piatek) lub dopiero w poniedziałek startery zalogują się do sieci :) zalogowały się następnego dnia więc MOŻNA... jak się chce ;)

Post:10 sie 2009, 11:23
autor: user_delete19
ROTFL, faktycznie... a nie wiesz czy można go próbować aktywować w salonie? xD Orange wymiata (;

Post:10 sie 2009, 11:29
autor: osachorzow
lwiczek, może w salonie połączą Cię z tą infolinią jak się będziesz upierać ;) Bo mi panienka powiedziała że aktywacja przez net nie działa i to samo się zrobi do 7 dni ;) Jako że w tym przypadku nie uwierzyłem w działania samosi to zadzwoniłem do nich i dopiero aktywował mi to facet ;) W drugim przypadku od razu dzwoniłem na 510 900 900 i na drugi dzień działało ;)

Post:10 sie 2009, 12:11
autor: user_delete19
Zadzwoniłem do nich, odebrał jakiś koleś... powiedział że problem jest znany i ma być rozwiazany na dniach (automatyczna aktywacja zamówionych kart)... w sumie mnie to wsio rawno - na numerze mi nie zależy, jedynie na darmowym multiboksie gold, to sobie poczekam i najwyżej zamówię potem (;

[ Dodano: 2009-08-18, 18:38 ]
czy wiadomo już, czy naprawili problem z zamawianiem starterów przez internet? poprzedni chyba się poszedł kochać, a nie ukrywam że przydałby mi się ten multibox gold ;]