Strona 1 z 1

[Play, pakiet 90 minut za 9 złotych. Zabrał kase, nie ma.

Post:09 gru 2008, 20:17
autor: Bos
Witam,
wykupiłem pakiet 90 minut za 9 złotych i zabrało kase, pokazało że pakiet powinien zostac aktywowany w ciągu 48 godzin, ale dzisiaj już minęło owe 2 doby. Co mam zrobic?

Post:09 gru 2008, 20:26
autor: tomko111
Bos, reklamacja - wyślij zgłoszenie przez swoje konto na stronie playa www.24.playmobile.pl, a jeżeli nie masz konta to wyślij e-maila [email protected] - w treści opisując problem oraz podawając wszystkie niezbędne informacje - kiedy aktywowałeś pakiet, z jakiego numeru i opisz problem.

Post:09 gru 2008, 20:40
autor: Bos
Zadzwoniłem na biuro obsługi klienta i babka mi powiedziała, że nie dostępu do danych, bo trzeba krtę sim zarejstrowac w punkcie Play. Mogę jakoś to obejśc, bo nie czuję zbytnio potrzbeny wykonywania tego?

[ Dodano: 2008-12-09, 20:44 ]
Ale jaja, wpisałem ten kod aktywujący pakiet i wyskoczyło, że ejst aktywny, sprawdź. Sprawdzam, a tu 25 minut do wykorzystania. :P

Widac mnie nie poinformowali.

Sory, ale chodził o pakiet 30 minut za 3 złote.

Post:10 gru 2008, 19:02
autor: express100
Bos pisze:Zadzwoniłem na biuro obsługi klienta i babka mi powiedziała, że nie dostępu do danych, bo trzeba krtę sim zarejstrowac w punkcie Play. Mogę jakoś to obejśc, bo nie czuję zbytnio potrzbeny wykonywania tego?
Niestety sieć PLAY jest najgorszą siecią w tej kwestii, ponieważ u innych operatorów jest wymagany PUK, a tu jest konieczna rejestracji i może się zarejestrować TYLKO OSOBA PEŁNOLETNIA CO JEST CHORE, bo u innych opów nie ma takich głupot.
Pozdrawiam! :-D

Post:10 gru 2008, 20:02
autor: piotr10
W plusie też jak chcesz składać reklamację powinna być osoba pełnoletnia czy jak chcesz się zarejstrować. W plusie to idzie w łatwy sposób ominąć rejstrując się przez internet.

Post:10 gru 2008, 23:17
autor: Marens
express100 pisze:Niestety sieć PLAY jest najgorszą siecią w tej kwestii, ponieważ u innych operatorów jest wymagany PUK, a tu jest konieczna rejestracji i może się zarejestrować TYLKO OSOBA PEŁNOLETNIA CO JEST CHORE, bo u innych opów nie ma takich głupot.
Pozdrawiam!
Jak miałem 15 albo 16 lat przeniosłem numer z Simplusa do TakTaka.

Post:19 gru 2008, 21:58
autor: Pablo-1986
Od wczoraj nie można już go aktywować. Pisze mi: Pakiet 30 minut zostanie aktywowany w ciągu 2 godzin. Jednak do aktywacji nie dochodzi. Kasy jak na razie mi nie ściągnęło

Post:20 gru 2008, 15:07
autor: Claudec
O ile się nie myślę te minuty deserowe po raz pierwszy przyznają w nocy następnego dnia (okolo 1:00)

Post:24 gru 2008, 21:34
autor: Orfi
Wrzuciłem kod *111*1*1# i pobrało opłatę 9 zł. Odpowiedź sieci-aktywacja w ciągu 2 godzin. Zobaczę jutro czy dostałem ten pakiet.

Post:25 gru 2008, 20:07
autor: Claudec
I co dostałeś? Jak zabrali kasę to muszą dać, w razie gdyby były problemy reklamuj.
A kod ma dla pakietu 90min za 9zl jest taki: *111*13*1#

Post:26 gru 2008, 10:43
autor: Orfi
Dostałem 30 minut do wszystkich,sms oczywiście nie przyszedł,ale sprawdziłem przez ebok z SIM-a i jest tam widoczny pakiet 30 minut dodatkowo dostępny przez 1 miesiąc. Play jakoś tak dosyć skąpo te sms wysyła,w przeciwieństwie do Tak-Tak czy Heyah.

Post:02 sty 2009, 01:04
autor: express100
Play jakoś tak dosyć skąpo te sms wysyła,w przeciwieństwie do Tak-Tak czy Heyah.
Tak to prawda, play nawet w starej taryfie nie informuje o doładowaniu, o dziwo i to już od czerwca :roll:
O pakietach też na początku miesiąca nie informują :|
W tak taku jak się pakiet nie aktywuje to i tak SMS przyjdzie, że np. kolejny pakiet można wykupić dnia 14.01.2009
Pozdrawiam! :-D