DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1168997  autor: KC-KARLOS
 31 mar 2024, 21:03
kszaq: czyli aby skutecznie zrezygnować z numerów dodatkowych trzeba je przenieść do innej sieci? No to ładnie zagrali. Dlatego "tanio", aby uwiązać jednokierunkowo w ofercie.

A pomyśleć, że ludzie psioczą na podwyżki we Flexie, nie zważając na to, że tylko w tej ofercie masz pełną wolność, a w razie czego zawsze można z numerem pójść do innego segmentu ofertowego Orange lub do innej sieci.

Wniosek: osoba przeskakująca z Flexa niech się dobrze zastanowi, przechodząc do nju subskrypcji. Takie wybrakowanie raczej nie będzie "naprawiane", aby zachować niskie koszty. Operator nie pozwoli na wewnętrzną wojnę ofertową (obie opcje są na Flexowej platformie billingowej, na którą chcą przenieść resztę segmentów Orange).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1169001  autor: kszaq
 31 mar 2024, 22:29
Karlos20: zgadza się, jedyna usługa, dla której widzę przycisk "zrezygnuj" to światłowód. Mam też 2 numery komórkowe i dla żadnego z nich nie ma możliwości rezygnacji, ani w aplikacji, ani przez stronę. Jedyna możliwość wyłączenia jednego z nich - jak pisałeś - to obecnie przeniesienie go do innej sieci.
 #1169051  autor: kszaq
 02 kwie 2024, 11:49
Karlos20 pisze:
31 mar 2024, 21:03
kszaq: czyli aby skutecznie zrezygnować z numerów dodatkowych trzeba je przenieść do innej sieci? No to ładnie zagrali. Dlatego "tanio", aby uwiązać jednokierunkowo w ofercie.
Odpowiedź z czatu: jedyna możliwość rezygnacji z numeru to nieskuteczne dokonanie płatności, wtedy numer zostanie zawieszony. Czyli należy "zamrozić" kartę płatniczą lub na chwilę przełączyć na BLIK i mieć 0 zł środków przedpłaconych. Jeśli kilka numerów ma płatność w tym samym czasie - na przykład zostały przeniesione razem z abonamentu - oba zostaną zawieszone i po zawieszeniu można zapłacić tylko za jeden z nich.

Kontynuując wątek z dyskusji o abonamencie:
Karlos20 pisze:
28 lut 2024, 22:59
[...] nowszą odsłonę pakietów roamingowych poza UE do subskrypcji wprowadzą po 31 marca, gdy wygaśnie promocja pakietów, zbliżonych dotychczas z Flexem.
Niestety, dotychczasowa promocja została przedłużona do 4 czerwca, tym samym nju subskrypcja pozostaje jedyną ofertą Orange bez pakietów korzystnego roamingu:
https://nju.pl/dokumenty/Regulamin_prom ... 2f4846.pdf
 #1169626  autor: KC-KARLOS
 14 kwie 2024, 13:01
kszaq - lub ktoś inny: czy ktoś może potwierdzić informację, aby można było na czacie w aplikacji nju zlecić u doradcy migrację z nju subskrypcji do nju na kartę (może to uwolnić wewnętrzną migrację pomiędzy ofertami nju, Flex i OFNK).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1169640  autor: Safeguard0586
 14 kwie 2024, 19:45
kszaq pisze:
31 mar 2024, 22:29
Karlos20: zgadza się, jedyna usługa, dla której widzę przycisk "zrezygnuj" to światłowód. Mam też 2 numery komórkowe i dla żadnego z nich nie ma możliwości rezygnacji, ani w aplikacji, ani przez stronę. Jedyna możliwość wyłączenia jednego z nich - jak pisałeś - to obecnie przeniesienie go do innej sieci.
Zerknij do zakładki "moja usługa". Ja mam tam przycisk "zrezygnuj z usługi".
 #1169651  autor: kszaq
 14 kwie 2024, 23:15
Karlos20 pisze:
14 kwie 2024, 13:01
kszaq - lub ktoś inny: czy ktoś może potwierdzić informację, aby można było na czacie w aplikacji nju zlecić u doradcy migrację z nju subskrypcji do nju na kartę (może to uwolnić wewnętrzną migrację pomiędzy ofertami nju, Flex i OFNK).
Pytałem o to jakiś czas temu na czacie (w kontekście braku przycisku do rezygnacji z pojedynczego numeru) i poinformowano mnie, że obecnie jedyną możliwością migracji jest przeniesienie numeru do innego operatora - nie można ani na kartę, ani do Flex - chociaż może kiedyś skuszę się wypróbować, czy faktycznie aplikacja Flex nie dopuszcza migracji.
 #1169652  autor: kszaq
 14 kwie 2024, 23:18
Safeguard0586 pisze:
14 kwie 2024, 19:45
kszaq pisze:
31 mar 2024, 22:29
Karlos20: zgadza się, jedyna usługa, dla której widzę przycisk "zrezygnuj" to światłowód. Mam też 2 numery komórkowe i dla żadnego z nich nie ma możliwości rezygnacji, ani w aplikacji, ani przez stronę. Jedyna możliwość wyłączenia jednego z nich - jak pisałeś - to obecnie przeniesienie go do innej sieci.
Zerknij do zakładki "moja usługa". Ja mam tam przycisk "zrezygnuj z usługi".
Ten przycisk jest tylko dla światłowodu, nie widzę go na żadnym z numerów w subskrypcji. Na czacie potwierdzone, że obecnie rezygnacja (zawieszenie) jest możliwa wyłącznie przez brak płatności lub przeniesienie do innej sieci.
 #1169653  autor: KC-KARLOS
 14 kwie 2024, 23:22
kszaq: czyli czat u doradcy nie potwierdza możliwości migracji z nju subskrypcji do nju karty? Ktoś próbował puścić plotkę pisząc na ten temat (rzekomo pomoże w wyjściu z nju subskrypcji, aby z numerem przejść finalnie do Flexa) post na grupie FB Orange Flex - wymiana GB i kody. Post odrzuciłem (jestem tam moderatorem), nie akceptuję plotek czy wprowadzania w błąd. Choć wyczuwam jakąś próbę kombinatorstwa od rzekomego pracownika Orange.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1169658  autor: Safeguard0586
 14 kwie 2024, 23:53
kszaq pisze:
14 kwie 2024, 23:18
Safeguard0586 pisze:
14 kwie 2024, 19:45
kszaq pisze:
31 mar 2024, 22:29
Karlos20: zgadza się, jedyna usługa, dla której widzę przycisk "zrezygnuj" to światłowód. Mam też 2 numery komórkowe i dla żadnego z nich nie ma możliwości rezygnacji, ani w aplikacji, ani przez stronę. Jedyna możliwość wyłączenia jednego z nich - jak pisałeś - to obecnie przeniesienie go do innej sieci.
Zerknij do zakładki "moja usługa". Ja mam tam przycisk "zrezygnuj z usługi".
Ten przycisk jest tylko dla światłowodu, nie widzę go na żadnym z numerów w subskrypcji. Na czacie potwierdzone, że obecnie rezygnacja (zawieszenie) jest możliwa wyłącznie przez brak płatności lub przeniesienie do innej sieci.
To ciekawe, bo ja widzę przycisk przy nju komórkowy.
 #1169673  autor: kszaq
 15 kwie 2024, 09:29
Karlos20 pisze:
14 kwie 2024, 23:22
kszaq: czyli czat u doradcy nie potwierdza możliwości migracji z nju subskrypcji do nju karty? Ktoś próbował puścić plotkę pisząc na ten temat (rzekomo pomoże w wyjściu z nju subskrypcji, aby z numerem przejść finalnie do Flexa) post na grupie FB Orange Flex - wymiana GB i kody. Post odrzuciłem (jestem tam moderatorem), nie akceptuję plotek czy wprowadzania w błąd. Choć wyczuwam jakąś próbę kombinatorstwa od rzekomego pracownika Orange.
Pytanie zadałem na czacie 2 kwietnia 2024:
Obrazek

Safeguard0586 pisze:
14 kwie 2024, 23:53
To ciekawe, bo ja widzę przycisk przy nju komórkowy.
Czy numer aktywowałeś w ciągu ostatnich 14 dni? Jeśli tak, widzisz ten przycisk, ponieważ służy od do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od jej zawarcia. Sprawdziłem to podmieniając parametry w stronie rezygnacji ze światłowodu na ID subskrypcji komórkowej i wyświetliła mi się taka strona, która prawdopodobnie nie zadziała z moimi numerami (na razie nie mam zamiaru rezygnować):
Obrazek
 #1169770  autor: Safeguard0586
 16 kwie 2024, 22:05
Mam jeszcze do Was pytanie - jak jest liczony staż w subskrypcji nju? Dla każdego numeru osobno, czy łącznie? W zwykłym abonamencie numer dodatkowy korzystał od razu ze stażu numeru głównego. A tutaj? Czy jeśli mam aktywny numer ze stażem >2 lata (180 GB) i przeniosę/aktywuję kolejny to dostanę na nim 180 GB czy 60?
 #1169772  autor: KC-KARLOS
 16 kwie 2024, 22:13
Safeguard0586: to proste - staż jest liczony na wszystkie numery podpięte do konta aplikacji nju, baa.. zachowujesz nabyty staż z abonamentu lub nju karty, które zostały zmigrowane do subskrypcji - zresztą jest to podstawowa zasada tej funkcjonalności lojalnościowej - im dłużej masz daną usługę w nju przypisaną do swojego konta, tym więcej korzyści od razu nabywa kolejny, dołączany numer - nie dziwi mnie, że dla tej opcji niektórzy odejdą z Flexa na rzecz subskrypcji w nju - liczby nie kłamią...

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1169785  autor: KC-KARLOS
 16 kwie 2024, 23:18
Safeguard0586: tak, pod warunkiem dołączenia numeru (jako dodatkowego) do tego samego konta abonenckiego w aplikacji (przy osobnym koncie numeru w apce nie ma rabatu) no i na ten sam PESEL.
Zresztą włączenie numeru dodatkowego do konta w apce nju, upoważnia do rabatu zawsze -10 zł/mc do ceny bazowej względem nr głównego.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1169795  autor: KC-KARLOS
 17 kwie 2024, 08:42
kszaq: ...i raczej takiej możliwości szybko nie będzie. Piękna niespodzianka na 5. urodziny Flexa (psucie oferty względem nju - a chyba pomarańczowym nie o to chodziło). Dzięki :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥