DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 38 z 39
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
 #1169204  autor: KC-KARLOS
 05 kwie 2024, 12:42
MariuszY: żeby nie było niedomówień. Remington potwierdził bezterminową ważność paczek UE antyFUP. Przepadał po 3 miesiącach limit GB w UE otrzymany za aktywację krajowego pakietu internetowego / pakietu zintegrowanego z GB.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1169206  autor: MariuszY
 05 kwie 2024, 12:56
Doskonale to rozumiem - mówimy o pakietach danych do wykorzystania na obszarze UE, a nie o limicie danych na UE przypisanym urzędowo do każdej paczki danych krajowych czy do pakietu usług zintegrowanych. Dokładnie takie pakiety danych na UE uruchamiałem 4 lata temu.
 #1169207  autor: Remington
 05 kwie 2024, 13:04
Nie potwierdzam - mam te płatne pakiety od samego początku (czyli już 5-6 lat) na kilku numerach i w Odnowie żaden mi nigdy nie wygasł (odpukać). Po 3 miesiącach za to wygasał zawsze limit GB przyznawany do pakietu krajowego i chyba nadal wygasa.
 #1169210  autor: MariuszY
 05 kwie 2024, 13:17
Remington pisze:
05 kwie 2024, 13:04
mam te płatne pakiety od samego początku (czyli już 5-6 lat) na kilku numerach i w Odnowie żaden mi nigdy nie wygasł (odpukać)
Ja właśnie w odNowie (ze względu na jej bezterminowość) miałem dokładnie te pakiety i załadowane w ostatnich dniach stycznia 2020 w czasie majówki 2020 przestały działać. Pakiety nie zostały zużyte (co miałem widoczne nawet w billingu). Na każdej karcie zostało 1-2GB danych i te właśnie dane przepadły. Nie mówię, że tak to działa dzisiaj. Być może teraz jest bezterminowo, ale nie zawsze tak było.
Mógłbym się mylić jednostkowo, ale numery te zostały celowo uruchomione w tej taryfie, z tymi właśnie pakietami (wyłącznie do transmisji danych w roamingu UE), więc wiem o czym piszę. Nawet niektóre z nich mam do dziś, choć na duplikatach SIM, bo oryginały pozostały za granicą.
 #1169211  autor: Remington
 05 kwie 2024, 13:19
Widocznie był to jakiś przejściowy błąd - ja do dziś mam pakiety kupione w 2019 roku jak i takie z 2023.

Problem z tymi pakietami jest inny - dla niektórych nie ma w ogóle regulaminów, więc trudno coś reklamować w razie problemów, a wtedy tylko treść strony www może być podkładką. Warto robić więc screeny.
 #1169350  autor: karolina_pe
 08 kwie 2024, 13:22
Safeguard0586 pisze:
03 kwie 2024, 11:27
Przetestuj i daj znać :)

Już trochę się wyjaśniło bo kumpel z pracy właśnie dostał sms, że 12-go kończy mu się ważność konta, mimo że formułę ma do 15-go. Ja chyba przejdę do heyah bo w t-mobile mam lepszy zasięg, ale poczekam jeszcze do 19-go i jak się okaże, że nie mogę wykonywać połączeń to już nie ma po co zostawać w Play. Kiedyś było tu dużo dobrych promocji na kartę, a teraz wszędzie to samo.
 #1169498  autor: DEVI_UI
 10 kwie 2024, 22:26
Panowie, czy przy aktywacji pakietu XL i promocji ...GB/rok niewykorzystane GB z tego pakietu 400GB przechodzą na kolejny cykl?
Pytałem przed chwilą konsultanta Play i mówił, że niewykorzystane GB przechodzą na kolejny miesiąc.
Na stronie zaś informacja:
Otrzymasz 500 GB na start, 12 pakietów 400 GB i 100 GB za zgodę na komunikację marketingową, każdy na 30 dni
 #1169501  autor: KC-KARLOS
 11 kwie 2024, 00:36
DEVI_UI: "doradca" nie ma racji. GB są na osobnej przegrodzie i niewykorzystane przepadają, nie ma możliwości ich przedłużenia. Operator te salda rozdziela jedynie w aplikacji Play24, przy sprawdzaniu kodem *107# / *108# (zależnie od taryfy) jest widoczna skumulowana ilość GB, co wprowadza w błąd.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1169509  autor: DEVI_UI
 11 kwie 2024, 11:00
Lipa :/ Już myślałem że coś się zmieniło, chociaż jakby wprowadzili kumulację to na bank nie obeszłoby się to bez rozgłosu medialnego :)
Dzięki za info Karol.
 #1170268  autor: stan789
 26 kwie 2024, 00:56
Zdarzyło wam się kiedyś że nie mogliście zmienić taryfy? Przedwczoraj tj 24 kwietnia około godziny 22 zmieniłem z fakt na rok ważności konta a potem chciałem przejść na taryfę odNowa. Minęło już ponad 24 godziny, taryfa rok ważności konta, ale nie da rady zmienić na odNowę. Dostaję tylko informację że w tej chwili nie mogę korzystać z zarządzania kontem lub informację o innych błędach w zależności od sposobu zmiany taryfy.
 #1170271  autor: bolek2004
 26 kwie 2024, 07:56
Zobacz w apce przy taryfie jeśli masz taką żółtą kropkę i w trakcie zmiany to masz lipę.
Miałem tak ze 2 razy i nawet bok nie pomógł, karty poszły do śmieci.
 #1170272  autor: babciagienia1p
 26 kwie 2024, 08:23
@bolek2004
Widocznie trafiłam na rozsądną konsultantkę. Zrobiła tzw. "restart numeru" i pomogło. Można też zgłosić sprawę do działu technicznego. W ostateczności - zgłoszenie z własnego e-maila.
 #1170275  autor: KC-KARLOS
 26 kwie 2024, 08:45
Warto wiedzieć, że w regulaminach, a rzadko kiedy w praktyce taryfa może się zmienić nawet za 7 dni - a czas jest kluczowy, bo mogą się w tym czasie zablokować wychodzące (co i tak nie jest to normalnym objawem i warto to przyspieszyć u doradcy na czacie w apce Play24).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1170301  autor: stan789
 26 kwie 2024, 15:48
Dziękuję Wam za info. To jest akurat numer który musi działać. Niby wszystko jest ok bo można korzystać ale taryfy nie da się zmienić. Być może jest tak jak napisał Karlos bo objawy właśnie na to wskazują. Dzwoniłem na infolinię. Konsultant zrobił zgłoszenie do działu technicznego. Mam nadzieję że pomogą bo RWK jest mało atrakcyjne.
Pozdrawiam
 #1170352  autor: K-L
 27 kwie 2024, 14:31
Kiedyś w BOKu usłyszałem, że po 10 zmianach taryfy w miesiącu kalendarzowym się to z automatu blokuje.
 #1170357  autor: stan789
 27 kwie 2024, 15:27
Dziś zadzwonili z BOK. Faktycznie jest blokada z powodu zmiany taryf na tej karcie w tym miesiącu, tyle tylko że zmian było 5. W maju ma się odblokować. Przy okazji zapytam. Gdzieś przeczytałem że w RWK jest ograniczenie szybkości transmisji do 7 Mb/s. Nie próbowałem tego bo gołe pakiety internetu w tej taryfie są za drogie. I jeszcze jedno. Jak jest rozliczana transmisja gdy nie ma się wykupionego pakietu danych np przy wykupionym pakiecie SOLO-S ( czy jest lejek) tak jak np PL 2.1 czy fakt.
  • Strona 38 z 39
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39