Strona 47 z 48

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:18 sie 2018, 09:53
autor: jarekt
Na kolejne 6 miesięcy #Freemium możesz aktywować poprzez Virgin24 lub kodem: *222*000#
Infolinia i mail też się nada.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:21 sie 2018, 13:01
autor: molibden
największy problem z Virgin to mam taki że jak idę do sklepu i proszę o doładowanie z terminala to ekspedienci/tki wywalają oczy i słyszę 'a jak to się panie pisze'. No i muszę literować. pół biedy. Gorzej gdy muszę tłumaczyć co to jest fau (v) albo najpierw napisać na karteczce.
Uprzedzam wujków dobra rada - kupuję w Żabkach i innych bo to nie dla mnie i z konta byłoby prościej ale osoba dla której kupuje woli 'na papierku'.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:21 sie 2018, 17:49
autor: Przemix
czy pakiet 10gb 10zł mozna wlaczyc pare razy 30dniowyk okresie freemium?

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:21 sie 2018, 18:44
autor: t r o i p
Pakiety półdarmo można włączać bez ograniczeń i się sumują, pamiętaj tylko o tym, że nie mają swojej własnej daty ważności i wygasną razem z pakietem głównym.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:22 sie 2018, 09:40
autor: marcz123456
Wam też net virgin tak słabo chodzi? Wczoraj nie było żadnego problemu, a dziś strony nie załaduje.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:22 sie 2018, 10:07
autor: Remington
A nie skończył Ci się pakiet? Wtedy włącza się cennikowy lejek.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:22 sie 2018, 11:25
autor: t r o i p
U mnie net chodzi normalnie, czyli w okolicach 20 Mbps

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:22 sie 2018, 11:41
autor: marcz123456
No tak. Odnowił mi się freemium kilka dni temu, ale nie kupowałem pakietu, bo siedziałem na wifi.
Dziś odpaliłem pakiet, ale pewnie nie aktywował się od razu. Dziwne, bo zawsze z marszu hulało.
Teraz już jest dobrze.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:22 sie 2018, 11:56
autor: t r o i p
Virgin ma w regulaminie 24 godz na aktywacje usług.

Masz to sobie przeczytaj : ciebie dotyczy punkt 4
Żeby być zadowolonym z bycia w Virgin to trzeba wiedzieć kilka rzeczy :

1). Żaden wirtualny operator nie posiada swoich nadajników tylko dzierżawi je od operatora infrastrukturalnego.
Virgin działa na sieci Play i jeśli u kogoś Play ma zły zasięg i wolny internet to Virgin tego nie zmieni. I pisanie do Virgin komentarzy i skarg że internet jest wolny i przez brak zasięgu rwie rozmowy nic nie da.
Więc przed podjęciem decyzji o wyborze oferty Virgin trzeba najpierw sprawdzić czy u nas Play ma dobry zasięg, a nie brać Virgin, bo tańsze i potem wylewać żale że to czy tamto nie działa.

2). Virgin ma bardzo restrykcyjny system blokowania konta za nadmierne obciążenie sieci, czyli jeśli wisimy non stop na słuchawce to jest duża szansa że Virgin nam numer zablokuje.
Dobre w tym jest to że wystarczy tu na FB napisać, żeby jeszcze tego samego dnia numer był odblokowany, dla porównania wszyscy operatorzy blokują konto za nadmierne obciążenie lub za spam, czyli wystarczy przesłać te same życzenia świąteczne do kilkudziesięciu osób, żeby się takiej blokady dorobić, ale w innych sieciach na zdjęcie takiej blokady czeka się tygodniami. Więc w Virgin pod pewnymi względami jest gorzej a pod innymi lepiej niż u konkurencji.

3). Infolinia biura obsługi Virgin dla swoich klientów jest darmowa, więc co za tym idzie jest mocno obciążona i trzeba zdawać sobie sprawę, że łatwo nie będzie i uzbroić się w cierpliwość w oczekiwaniu na zgłoszenie się konsultanta,

Dobre w tym wszystkim jest to że w Virgin można bardzo szybko większość spraw załatwić przez wiadomość prywatną na Facebooku, ponieważ mają dostęp do naszego konta, a nie ściemniają nietoperza jak duże firmy konkurencyjne, że przez FB nic nie mogą i odsyłają na płatną infolinię lub wirtualnego konsultanta Andrzeja który odpisze na maila po 3 tygodniach.

4). Pamiętać o tym, że po wykupieniu pakietu trzeba zaczekać na jego włączenie i dopiero wtedy używać usług. Według regulaminu Virgin jak prawie wszyscy operatorzy ma na to 24 godz. Mówię prawie bo jest wyjątek T-mobile i tam to może trwać do 72 godzin. A nie wykupić pakiet i od razu używać bez potwierdzenia aktywacji, bo dopóki pakiet się nie aktywuje to środki na usługi będą pobierane z konta.
Posiadać zawsze wystarczającą ilość środków na koncie, żeby pakiet mógł się odnowić, ponieważ kiedy środków zabraknie pakiet się sam wyłączy i często po zasileniu konta i próbie uruchomienia go ponownie występuje błąd bo się system wykrzaczył i tamten poprzedni pakiet wisi choć nie działa i podczas korzystania z usług środki są pobierane z konta, a nie z pakietu, i trzeba wtedy interwencji Virgin co powoduje niepotrzebną frustrację użytkowników.

Jeśli posiada się takie podstawowe informacje to korzystanie z Virgin jest czystą przyjemnością.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:22 sie 2018, 12:15
autor: marcz123456
Ale pakiet się od razu włączył, nawet na aplikacji był widoczny, bo tam patrzyłem.

Wiem że jest 24 godziny, nie mam telefonu od wczoraj. Od wielu, wielu lat siedzę na playowatych. A zresztą, szkoda czasu...

Na marginesie. Na aledrogo jest 10 GB za 5 zeta. Kod z rumu. Warto skorzystać.

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:23 sie 2018, 18:03
autor: ManiacGSM
Ile osób - tyle opinii. Ja tylko potwierdzę komentarze kolegów wyżej, Mobilna Niewiasta podaje w info ,że załącza pakiety do 24 godzin. Zazwyczaj już po kilku minutach wszystko się zgadza na koncie. Kupowałem minuty ,smsy, oraz pakiet neta i to nie raz i nigdy nie było z tym problemów- A zasięg to radzę sprawdzać na kartach testowych zanim przeniesiecie główny numer. U mnie na Zagłębiu, net śmiga bez uwag- również z połączeniami głosowymi i sms'ami nie ma problemu.